Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Problem z vacum lub servo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: walkie
Pią Lis 19, 2010 23:08
[R600] Problem z vacum lub servo
Autor Wiadomość
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 09, 2009 18:21   [R600] Problem z vacum lub servo
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam,

Mam mały dylemat, lekko cieknie mi z vacum pompy. Obecnie trwaja poszukiwania wycieku. Wydaje mi się także, że mam dość twardy pedał hamulca. Co wiecej zrobiłem mały test: pedał hamulca wciśnięty na zgaszonym silniku, odpalam auto wciąż trzymając wciśnięty pedał hamulca i nic się nie dzieje, pedał nie idzie w dół ... jak stał tak stoi. Auto hamuje, aczkolwiek, wydaje mi się, że muszę dość dużej siły używać, tak jakby słabe było wspomaganie :(

Wężyki idące od vacum do servo wyglądają na szczelne. Po odpięciu wężyka z vacum i odpaleniu autka, vacum pyrka i zasysa, czyli podciśnienie tworzy. Teraz moje pytanie: jak mocno ma to ssać ? chętnie podpiął bym vacuometr i to sprawdził, więc będę wdzięczny za info jakie ma tam być podciśnienie.

Chciałem także ściągnąć wężyk zaraz za zaworkiem zwrotnym (tym przed EGR) żeby zobaczyć czy nie jest to może jego wina, ale niestety na parkingu mi się to nie udało, a nie chciałem go połamać :( Do weżyka przy servo troszkę słaby dostęp, więc nawet się za niego nie zabierałem na obecną chwilę :|

Czy macie może jakiś pomysł, co jeszcze można na szybko sprawdzić ? co może być przyczyną ? i jak sprawdzić servo ?
_________________
pozdrawiam Skiba
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 31, 2011 21:31, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 09, 2009 18:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Mar 09, 2009 18:55   

zrób jeszcze jeden test.
jak tylko zgasisz silnik wciśnij kilka razy mocno hamulec...
powinieneś poczuć, czy serwo działa, czy nie ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 09, 2009 19:09   

sTERYD napisał/a:
powinieneś poczuć, czy serwo działa, czy nie ;)


a dokładniej :P co mam czuć .. co powinno się dziać, a co nie ? ;>
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Mar 09, 2009 21:46   

za każdym razem pedał bedzie wyżej brał... bo spada podciśnienie w servo...
jakby działało to byś poczuł ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
DPosk 



Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: Toruń / Młyniec



Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 23:05   

Skiba napisał/a:
lekko cieknie mi z vacum pompy.

Naprawił kolega? Bo też mam podobny problem
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 23:06   

jeszcze nie ;)
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
DPosk 



Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: Toruń / Młyniec



Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 23:13   

Podobno mozna gdzieś zdobyc o-ring ale jeszcze nie wiem gdzie
 
 
 
wacek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 178
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 09:22   

SORKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Zapomniałem o tym oringu :( ((((((((((((((
wieczorem podam dokładne wymiary i gdzie można go zdobyć
 
 
DPosk 



Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: Toruń / Młyniec



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 10:25   

Cytat:
wieczorem podam dokładne wymiary i gdzie można go zdobyć

Czekamy z niecierpliwością:)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Kwi 09, 2009 17:27   

z niecierpliwością :P
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
DPosk 



Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: Toruń / Młyniec



Wysłany: Czw Kwi 09, 2009 21:52   

Kurcze chyba kolega nam nie napisze. Może ktoś ma starą i nie potrzebną pompe Vacum i mógłby sprawdzic czy jest tam jakis o-ring, jak będziemy wiedziec jaki rozmiar to bez problemu można dorobic
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Servo hamulcowe i uszczelka
pajos Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Sty 31, 2011 19:26
pajos
Brak nowych postów [R620] Pompa Vacum/pompa podciśnienia - gdzie kupić?
Blatny Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Lut 25, 2013 22:19
Blatny
Brak nowych postów [R600] Problem z ABS
Alin Rover serii 600, Honda Accord 6 Pon Maj 28, 2007 16:32
piter34
Brak nowych postów [R600] SRS PROBLEM
Domcio Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Lis 02, 2009 16:00
NEOSSS
Brak nowych postów [R600] problem z wentylatorami
arekpelczyn Rover serii 600, Honda Accord 0 Wto Paź 11, 2016 07:46
arekpelczyn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink