Wysłany: Czw Mar 26, 2009 19:06 [MG ZS] Instalkę LPG mam i ja :)
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Dzisiaj przy przebiegu 61350 zostala zalozona instalka IV generacji firmy OMVL ze zbiornikiem w kole zapoasowym o pojemonsci 41.5 l oraz z zaworem do tankowania pod klapka reszta widac na fotach
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 23:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 26, 2009 19:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a co do reszty to niestety jutro wymiana reduktora bo ten niestety nie daje rady a jest to Tomasetto alaska (niby do 135KM) ale moje auto powyzej 120-140 mialo juz problemu z dynamika
a do tego spalilo na trasie 9.5
wiec bedzie zmina na Silvera i powinno byc lepiej bo bardziej stabilny reduktor
Tankowanie we wlewie jest może i ładne, ale zaraz bedziesz miał pełno rys od pistoletu w okolicach klapki wlewu (gazu nie tankujesz sam tylko pracownik CPN, który nie będzie się tak obchodził z twoim roverkiem tak jak ty).
Zawsze sie dokręca koncówkę, bo zawory tankowania gazu montowane przy wlewie paliwa są znacznie mniejsze.
Rysy będą, już zbyt wiele widziałem zrysanych wlewów w swojej karierze zawodowej mechanika LPG.
To dziwne, bo mialem auto z holenderskim wlewem i nikt mi nigdy nie porysowal. Duzych umiejetnosci manualnych przy zakrecaniu konowki to chyba nie trzeba
Hmm przełącznik gazu masz w tym samym miejscu co ja powiem ci że to złe miejsce jak będziesz jechał to ci go kierownica przesłoni. Gdzie masz sterownik gazu zamontowany?
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 10:38
buja4 napisał/a:
Hmm przełącznik gazu masz w tym samym miejscu co ja powiem ci że to złe miejsce jak będziesz jechał to ci go kierownica przesłoni. Gdzie masz sterownik gazu zamontowany?
jakos dla mnie jest OK
toc ja na to nie patrze
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc komp przy kompie
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc komp przy kompie [/quote]
niestety mój gazownik tak nie myśli przymocował sterownikdo karoserii nawiercając dziurę
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 11:02
buja4 napisał/a:
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc komp przy kompie
niestety mój gazownik tak nie myśli przymocował sterownikdo karoserii nawiercając dziurę [/quote]
no ale moze zrobil reszt elepiej bo ja teraz zmieniam reduktor na mocniejszy bo ten nie dawala rady
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc komp przy kompie
niestety mój gazownik tak nie myśli przymocował sterownikdo karoserii nawiercając dziurę
no ale moze zrobil reszt elepiej bo ja teraz zmieniam reduktor na mocniejszy bo ten nie dawala rady [/quote]
No alaska to u mnie ledwo daje radę a mam tylko 111km wiec u ciebie to na bank za słaby będzie
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 12:00
a jakie miales objawy ze nie dawala rady ?
bo gazownik niechcial w to uwierzyc i ze bzdury wygaduje
U mnie ten reduktor był na granicy tzn po pierwszej regulacji przy max bucie się przełączał na benzynę teraz jest ok ale jak się sypnie reduktor to zmieniam na coś lepszego.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 17:14
buja4 napisał/a:
U mnie ten reduktor był na granicy tzn po pierwszej regulacji przy max bucie się przełączał na benzynę teraz jest ok ale jak się sypnie reduktor to zmieniam na coś lepszego.
no i niestety mial byc Silver i nie bedzie go a bedzie EG-200kW
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum