Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] Instalkę LPG mam i ja :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS] Instalkę LPG mam i ja :)
Autor Wiadomość
BoloSr
[Usunięty]






  Wysłany: Czw Mar 26, 2009 19:06   [MG ZS] Instalkę LPG mam i ja :)
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003

Dzisiaj przy przebiegu 61350 zostala zalozona instalka IV generacji firmy OMVL ze zbiornikiem w kole zapoasowym o pojemonsci 41.5 l oraz z zaworem do tankowania pod klapka reszta widac na fotach :)















Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 23:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 26, 2009 19:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Mar 26, 2009 20:40   

I jak pierwsze wrażenia z eksploatacji? :grin:
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 26, 2009 22:03   

praktis napisał/a:
I jak pierwsze wrażenia z eksploatacji? :grin:


to bede mogl powiedziec jak zatankuje ze 2 zbiorniki :)
ale co nieco powiem po weekendzie :)
 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 30, 2009 19:26   

Schowany wlew :ok:
BoloSr napisał/a:
co nieco powiem po weekendzie :)

Zatem, co powiesz? :mrg:
_________________
It's all right...
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 30, 2009 19:29   

wild_weasel napisał/a:
Schowany wlew :ok:
BoloSr napisał/a:
co nieco powiem po weekendzie :)

Zatem, co powiesz? :mrg:


innego wlewu nie uznaje :)

a co do reszty to niestety jutro wymiana reduktora bo ten niestety nie daje rady :( a jest to Tomasetto alaska (niby do 135KM) ale moje auto powyzej 120-140 mialo juz problemu z dynamika :(
a do tego spalilo na trasie 9.5 :beczy:
wiec bedzie zmina na Silvera i powinno byc lepiej bo bardziej stabilny reduktor :grin:
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 20:00   

Ile zapłaciłeś za instalację?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 20:47   

Tankowanie we wlewie jest może i ładne, ale zaraz bedziesz miał pełno rys od pistoletu w okolicach klapki wlewu (gazu nie tankujesz sam tylko pracownik CPN, który nie będzie się tak obchodził z twoim roverkiem tak jak ty).
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 22:21   

Rys nie bedzie, bo i tak musi dokrecac koncowke taka jak do holendra
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 22:37   

Zawsze sie dokręca koncówkę, bo zawory tankowania gazu montowane przy wlewie paliwa są znacznie mniejsze.
Rysy będą, już zbyt wiele widziałem zrysanych wlewów w swojej karierze zawodowej mechanika LPG.
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 22:42   

To dziwne, bo mialem auto z holenderskim wlewem i nikt mi nigdy nie porysowal. Duzych umiejetnosci manualnych przy zakrecaniu konowki to chyba nie trzeba :)
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 31, 2009 07:05   

praktis napisał/a:
Ile zapłaciłeś za instalację?


2400
 
 
buja4 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 94
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 10:19   

Hmm przełącznik gazu masz w tym samym miejscu co ja powiem ci że to złe miejsce jak będziesz jechał to ci go kierownica przesłoni. Gdzie masz sterownik gazu zamontowany?
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 31, 2009 10:38   

buja4 napisał/a:
Hmm przełącznik gazu masz w tym samym miejscu co ja powiem ci że to złe miejsce jak będziesz jechał to ci go kierownica przesłoni. Gdzie masz sterownik gazu zamontowany?


jakos dla mnie jest OK
toc ja na to nie patrze :)
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc :) komp przy kompie :)
 
 
buja4 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 94
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 10:57   

a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc :) komp przy kompie :) [/quote]
niestety mój gazownik tak nie myśli przymocował sterownikdo karoserii nawiercając dziurę :nook:
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 31, 2009 11:02   

buja4 napisał/a:
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc :) komp przy kompie :)

niestety mój gazownik tak nie myśli przymocował sterownikdo karoserii nawiercając dziurę :nook: [/quote]

no ale moze zrobil reszt elepiej bo ja teraz zmieniam reduktor na mocniejszy bo ten nie dawala rady :(
 
 
buja4 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 94
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 11:44   

BoloSr napisał/a:
buja4 napisał/a:
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc :) komp przy kompie :)

niestety mój gazownik tak nie myśli przymocował sterownikdo karoserii nawiercając dziurę :nook:


no ale moze zrobil reszt elepiej bo ja teraz zmieniam reduktor na mocniejszy bo ten nie dawala rady :( [/quote]
No alaska to u mnie ledwo daje radę a mam tylko 111km wiec u ciebie to na bank za słaby będzie
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 31, 2009 12:00   

a jakie miales objawy ze nie dawala rady ?? ?
bo gazownik niechcial w to uwierzyc i ze bzdury wygaduje :(
 
 
buja4 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 94
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 13:17   

U mnie ten reduktor był na granicy tzn po pierwszej regulacji przy max bucie się przełączał na benzynę teraz jest ok ale jak się sypnie reduktor to zmieniam na coś lepszego.
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 31, 2009 17:14   

buja4 napisał/a:
U mnie ten reduktor był na granicy tzn po pierwszej regulacji przy max bucie się przełączał na benzynę teraz jest ok ale jak się sypnie reduktor to zmieniam na coś lepszego.


no i niestety mial byc Silver i nie bedzie go a bedzie EG-200kW :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink