POdczas odpalania gdy jest zimny silnik samochód nie chce jakby załączyć się na ssanie i ma cały czas 800 obrotów . Podczas dodania gazu silnik...dławi się i gaśnie.
Gdy zrobi się cieplej na dworzu silnik normalnie odpalił i wchodził na obrotu.
Co mu może dolegać???
Z góry dziękuję za wypowiedzi.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 18:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przede wszystkim sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Są tam dwa, jeden dla silnika (tego sprawdź), drugi do kokpitu. To jest zwykły seryjny termistor, czasami potrafi dostać przerwy, acz jak już, to prędzej jego wiązka zaniemoże (konektor).
Potem patrz na zespół przepustnicy i układ obrotów biegu jałowego (silniczek krokowy, jego wiązka, poprawność działania, brak zacięć, brak zanieczyszczeń, itd..). Potem patrz ciśnienie paliwa i sprawność działania układu zasilnia silnika (pompa paliwa, przewody, filtr,regulator ciśnienia paliwa, wtryski - szczelność, czystość, poprawność działania, itd..).
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
możliwe ze to ten silniczek krokowy bo juz go czyściłem bo miał zadre...i troche dobrze chodziło potem lipa....a mógłbyś mi znaleść ten termistor na allegro....bo nie wiem jaki to kupić a po modelu sinika to raczej nie będzie.
możliwe ze to ten silniczek krokowy bo juz go czyściłem bo miał zadre...i troche dobrze chodziło potem lipa....a mógłbyś mi znaleść ten termistor na allegro....bo nie wiem jaki to kupić a po modelu sinika to raczej nie będzie.
FCTW-15, polski, Pafal. Nie wiem, akurat, czy ten będzie pasował, popytaj mądrzejszych ode mnie. Możliwe, że będzie OK. Roverowskie oryginały kosztują 70 - 90 PLN.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum