I co z tego, że wzór jest bieżnika jest kopią opony renomowanego producenta? W ostatnim teście Motoru opona Goodyear-a zajęła ostatnie miejsce - właśnie zaraz za Dębicą i Kormoranem. Frigo rzeczywiście dawała radę w kopnym śniegu no ale jak się jeździ w mieście większość czasu to raczej ma się do czynienia z błotem pośniegowym a tutaj wypadała kiepskawo. Zresztą moje spostrzeżenia co do niej potwierdzały testy w czasopismach.
Ostatnio widziałem w jakimś markecie D. Passio w tym rozmiarze który mnie interesuje i kosztowały z tego co pamiętam 156 zł. A Fuldę czy Firestone można mieć za ok 140-150 zł.
Dziwne zważywszy na fakt, że ta pierwsza jest w ścisłej czołówce w testach adac a passio wypadła kiepsko (test motoru).
Ponawiam prośbę o to ciśnienie kół
Pozdro!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 09:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 17:18
Moje Dębice Frigo 2 wyprodukowane zostały w Słowacji.
[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 18:34 ]
Tommy napisał/a:
I co z tego, że wzór jest bieżnika jest kopią opony renomowanego producenta
Liczy się również, że Dębica należy do grupy Goodyeara, a więc mieszanka gumy jest zupełnie inna, niż stosowana naście lat temu. Goodyear wprowadził już nowszy wzór bieżnika, a Frigo 2 wyglądają jak wyglądają. Trudno żeby firma robiła sobie sama konkurencję. Kto kupi Ultra Gripa 7+, gdy będzie mógł kupić identyczną Dębicę za parę stówek mniej...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Debica to sa najgotrsze opony i nie polecam mich kupywac i nie mozecvzie tez patrzec ile pompuje sie w instrukcji bo to nie jest przystosownae na nasze drogi
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 19:39
Daawid napisał/a:
Debica to sa najgotrsze opony i nie polecam mich kupywac i nie mozecvzie tez patrzec ile pompuje sie w instrukcji bo to nie jest przystosownae na nasze drogi
Najgorsze to są chińskie opony, nie trzymające w 80% norm. Znajomy miał Nakangi, które "zgubiły" 3mm bieżnika po 2tyś km. w Oplu Astrze Classic
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 06:29
w tym przedziale cena/jakosc bralbym Firestone (w wiekszosci testow w tej kategorii cenowej nie maja sobie rownych)...zeszlego roku wlasnie taki komplet zimowych zakupilem - i musze przyznac ze jestem bardzo pozotywnie zaskoczony...tam gdzie inni zakladali lancuszki na nieodsniezony podjazd - ja rwalem bez problemu na golych oponach (jesli ktos zna podjazd pod wyciag Male Ciche - wie o czym mowie:)...w kopnym sniegu spisuja sie wrecz idealnie...
PS. gdyby nie fakt zakupienia okazyjnie uzywanych Dunlop - na lato bralbym takze FStone'a
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 13:52
Witam,
nie chcę zakładać nowego tematu więc proszę tutaj o odpowiedź na pytanie (może się uda )
Czy da się i czy warto zakładać na 14" w roverze 200 (98 wersja vi)
oponę uniroyal rainsport2 o profilu 195/45?
dodam, że jest to jedyna wersja tej opony przeznaczona na 14"
EDIT: chyba nie ma sensu ale chętnie posłucham Waszych opinii
dodatkowe pytanie - felgi 15 i na nie rainsport2
i teraz
opony 195/45 mają oznaczenie TL FR a 195/50 tylko TL
TL - bezdętkowe z tego co wiem, co oznacza FR?
EDIT: znalazłem, dla tych co nie wiedzą FR - rant zabezpieczający felgę
pozdro
Ja założyłem na Roverka letnie opony VREDESTEIN SPORTRAC 3 185/60 R15 w cenie 960 zł za komplet z założeniem na felgi. Jaka jest Wasza opinia na temat tego producenta i tych opon? Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum