Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Nie odpala :-(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Nie odpala :-(
Autor Wiadomość
bartek1686 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 32
Skąd: Turek



  Wysłany: Sro Mar 25, 2009 18:47   [R416] Nie odpala :-(
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam. W moim Roverku wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Po złożeniu silnika, Auto ładnie odpaliło od dotknięcia kluczyka, po chwili tak jakby zaczął się dusić i zgasł. Po kilku próbach nadal nic. Odkręciłem świece zapłonowe a one są kompletnie zalane. Iskra jest, rozrząd ustawiony jak trzeba i nie odpala. Dodam jeszcze, że gdy po wyczyszczeniu świec nadal nie odpala i od nowa są zalane. Gdy biorę i zdejmuje kostkę od wtrysków to zaczyna łapać to zakładam spowrotem i gaśnie. Co to może być??

AndrewS: edycja tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Maj 22, 2011 00:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 25, 2009 18:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Mar 25, 2009 23:41   

jaką kostkę od wtrysków odpinasz? :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
bartek1686 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 32
Skąd: Turek



Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 21:35   

Odpinam kostkę od listwy wtryskowej. Auto jest u elektryka i mówił ze bardzo dużo paliwa leją wtryski. Twierdzi że może to być uszkodzony jakiś sterownik. czy to jest prawdopodobne??
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 23:40   

do listwy wtryskowej nie jest podłączona żadna kostka :hm:
myślę, że może to być kostka potencjometru, wtedy wtryskiwacze miałyby prawo lać...
uszkodzenie komputera to na prawdę rzadkość niemniej czasem "mechanicy" uzywają tej wymówki kiedy na prawdę nie wiedzą co się dzeje :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
bartek1686 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 32
Skąd: Turek



Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 19:38   

Jest kostka łącząca wtryski. Auto jest u elektryka. Twierdzi że wtryski przez jakąś chwilę wylały 5 litrów benzyny!! tak mocno leją. Na dodatek twierdzi że włączył tryba awaryjny żeby go uruchomić i nic!! polega to na tym że komputer podaje znamionowe wartości wszystkich czujników z silnika tylko po to żeby go uruchomić. Więc dlatego stwierdził że to może być sterownik silnika...
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 20:02   

Hehe.. Klasyczny numer "szpecjalistów". Będzie próbował naciągać Cię na wymianę "zepsutego" komputera silnika.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 21:03   

bartek1686 napisał/a:
Twierdzi że wtryski przez jakąś chwilę wylały 5 litrów benzyny!
]

kurde moze tam wtyczki sa pozamieniane

bartek1686 napisał/a:
Na dodatek twierdzi że włączył tryba awaryjny żeby go uruchomić i nic!! polega to na tym że komputer podaje znamionowe wartości wszystkich czujników z silnika tylko po to żeby go uruchomić.


ooo, a to ciekawe w jaki sposob to zrobil :shock:
i to moze jeszcze bez podlaczania czytnika kodow usterek
chyba ze poodlaczal czujniki i przekrecil zaplon, wtedy komp zapisze kody bledow, ich nie da sie skasowac przez odpiecie akumulatora
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 21:37   

AndrewS napisał/a:
ooo, a to ciekawe w jaki sposob to zrobil :shock:
Oni wszystko potrafią, zawsze Cię zaskoczą.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
bartek1686 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 32
Skąd: Turek



Wysłany: Nie Kwi 05, 2009 07:07   

A czy to może być przez to że co chwile był odłączany akumulator? I przez to że najpierw była podłączona klema "+" a później "-"? moim zdaniem nie. To jest znajomy elektryk. Także na podmiance komputera będę i będę widział od razu efekty. Nic chyba więcej nie pozostało zrobić. A i mówił coś że dostają impuls i są stale otwarte wtryski. Poprostu się sekwencyujnie nie otwierają.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Kwi 05, 2009 21:15   

hmm przez odlaczenie aku to nic nie powinno sie stac

bartek1686 napisał/a:
A i mówił coś że dostają impuls i są stale otwarte wtryski. Poprostu się sekwencyujnie nie otwierają.


kurde to chyba pierwszy przypadek na forum :shock:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
bartek1686 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 32
Skąd: Turek



Wysłany: Nie Kwi 12, 2009 12:16   

Już zaczął mi odpalać na tym komputerze ale po dłuuuuugim kręceniu rozrusznikiem. Odpala ale jakby nie na wszystkie cylindry, choć kolektor wydechowy równo się nagrzewa przy wszystkich cylindrach. po 2 minutach kulenia, łapie na wszystkie 4 cylindry, ale chodzi tak jakoś ciężko jakby miał przestawiony zapłon. Po każdym dodaniu gazu, nawet minimalnym tknięciu przepustnicą, gaśnie. dodam że potencjometr przepustnicy jest dobry. Silniczek krokowy też. Sonda lambda jest nie aktywna na zimnym silniku, więc też to odpada. Więc co??
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Kwi 12, 2009 15:43   

a sprawdzałeś, czy rozrząd jest dobrze ustawiony? :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 08:52   

A nie jest przypadkiem coś nie tak z czujnikiem wału?
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
bartek1686 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 32
Skąd: Turek



Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 19:21   

rozrząd jest ok. Czujnik położenia wału mieści się w tolerancji jego wartości rezystancji.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 20:06   

bartek1686 napisał/a:
Czujnik położenia wału mieści się w tolerancji jego wartości rezystancji.


tyle razy pisalem ze potrafia padac na rozne sposoby, czesto zaleznie od temp, dlatego polecam podmianke
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
bartek1686 



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 32
Skąd: Turek



Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 21:13   

Już cały cyrk się skończył. Ostatecznie usterką a raczej nie dopatrzeniem był źle ustawiony rozrząd. Ciśnienie na tłokach wynosiło po 5 atm. 2 mechaników patrzyło ustawienie rozrządu i nic nie znaleźli. Ale teraz już to jest nie ważne bo mój roverek śmiga!!!!!! :mrgreen: Wszystkim dziękuje za chwile uwagi!!
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 07:25   

bartek1686 napisał/a:
Już cały cyrk się skończył. Ostatecznie usterką a raczej nie dopatrzeniem był źle ustawiony rozrząd. Ciśnienie na tłokach wynosiło po 5 atm. 2 mechaników patrzyło ustawienie rozrządu i nic nie znaleźli. Ale teraz już to jest nie ważne bo mój roverek śmiga!!!!!! :mrgreen: Wszystkim dziękuje za chwile uwagi!!


"mechaników" a nie mechaników. Kolejni "szpecjaliści".. Wierzcie, ludziska, dalej smarowozom z tych przybytków - daleko zajedziecie..
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Nie odpala :(
Artu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Lut 04, 2009 09:55
Artu
Brak nowych postów [R416] nie odpala
voice1983 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Gru 20, 2012 18:02
voice1983
Brak nowych postów [R416] Nie odpala .
Marefcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Wrz 11, 2011 09:15
Marefcik
Brak nowych postów [R416] Nie odpala
przemek_w Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 28 Sro Maj 07, 2008 10:19
przemek_w
Brak nowych postów [R416] Nie odpala .
Marefcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Wrz 25, 2011 17:15
Robert_



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink