Moja prośba to aby do tego wątku wklejać zdjęcia naszych Roverów lub MG na w/w felgach to znaczy 16" wzór gwiazdki. Temat ma na celu zaprezentowania różnych brył Rover/MG w takim obuwiu. Proszę też o krótki opis na jakim ogumieniu śmigacie i jak jazda po polskich drogach to wygląda. Aha warto wspomnieć czy zawiach jest obniżony i o ile.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 18:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 19:12
Nie wiem czy o takie "gwiazdki" Ci chodziło, ale poniżej wrzucam fotkę swojego emdżika
Felga 16', seryjna. Zawias również seryjny, obniżony w porównaniu do R400/R45, ale nie wiem dokładnie o ile.
[ Dodano: Sro Kwi 15, 2009 20:19 ]
Co do zawieszenia, to jest zdecydowanie za twarde na dziurawe, miejskie drogi. Ogumienie przód - Kleber Hydraxer, tył - Michelin Pilot (do wymiany). Na obu osiach 205/50/16.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Moze nie MG ale fele tez 16" gwiazdki z butkami 205/45 UNIROYAL RAINSPORT 2 i na obnizonym zawiasie.
Co do opon to rewelacja. Trzymają drogi jak przyklejone, w deszczy tez bardzo pozytywnie sie kleją. Zawieszenie na sprężynach EIBACH niestety nie wiem ile mm ale mysle ze -40.
Ogolnie za twardo na nasze polskie drogi.
_________________ R.I.P Historia Rovera zakończona i nigdy więcej nie chcę jej powtarzać.
RoVeR 416 Si '96
Moja prośba to aby do tego wątku wklejać zdjęcia naszych Roverów lub MG na w/w felgach to znaczy 16" wzór gwiazdki. Temat ma na celu zaprezentowania różnych brył Rover/MG w takim obuwiu. Proszę też o krótki opis na jakim ogumieniu śmigacie i jak jazda po polskich drogach to wygląda. Aha warto wspomnieć czy zawiach jest obniżony i o ile.
Pozdrawiam.
eeeeeeeeeeeee
mienczak tylko 17 sa fajne 16 beeeeeeeeee
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 21:14
BoloSr napisał/a:
mienczak tylko 17 sa fajne 16 beeeeeeeeee
17 może i fajne, ale w samochodzie sportowym (czytaj ZS 180), a nie z aspiracjami (czytaj ZS 120+LPG) Mi osobiście podobają się bardziej hair-piny, niż 17-stki - wzór wcale nie jest nietypowy, czy szczególnie oryginalny. 18 od MG ZT nie wejdą (5 śrub), więc problem mam z głowy...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ładnie, czekam na dalsze zdjęcia i dziękuje za zainteresowanie. Może jacyś użytkownicy się znajdą 200/25 na tych felgach. Chodzi mi abyśmy mieli pogląd jak ten wzór wygląda w każdej budzie Rover a w szczególności modele 400/45, 200/25 bo do ZR i ZS jesteśmy przyzwyczajeni.
Pozdrawiam.
[ Dodano: Czw Kwi 16, 2009 22:39 ]
No dobrze załączam zdjęcia felg które zakupiłem, są to używki ale w dobrym stanie, na razie zdjęcia od sprzedającego bo dopiero w sobotę będę po nie jechał jak przywiozę wymyję i zamontuję to będą lepsze foto. I teraz wiecie dlaczego prosiłem o zdjęcia tych felg.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2007 Posty: 141 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 19:07
Mam prośbę.
Jak będziesz już w posiadaniu tych felg, dasz radę zważyć jedno koło ?
Bo zastanawiam się nad ściągnieciem kół z UK i chcę wyliczyć koszty przesyłki
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 19:12
Mixtated napisał/a:
BoloSr napisał/a:
mienczak tylko 17 sa fajne 16 beeeeeeeeee
17 może i fajne, ale w samochodzie sportowym (czytaj ZS 180), a nie z aspiracjami (czytaj ZS 120+LPG) Mi osobiście podobają się bardziej hair-piny, niż 17-stki - wzór wcale nie jest nietypowy, czy szczególnie oryginalny. 18 od MG ZT nie wejdą (5 śrub), więc problem mam z głowy...
o widze ze mamy problemy jakies
jakby bylo mnie stac na diesla to bym sobie go kupila ale mnie niestac i wole miec benzynka z LPG a jak komus to nie pasi to juz jego problem
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 20:15
BoloSr napisał/a:
o widze ze mamy problemy jakies
Nie, żadne.
BoloSr napisał/a:
jakby bylo mnie stac na diesla to bym sobie go kupila ale mnie niestac i wole miec benzynka z LPG a jak komus to nie pasi to juz jego problem
Przeczytaj swój pierwszy post w tym wątku. Jeśli szukasz problemów, to proponuję zacząć od siebie.
Uważam, że Twój post
BoloSr napisał/a:
eeeeeeeeeeeee
mienczak tylko 17 sa fajne 16 beeeeeeeeee
był nie na miejscu i nie wnosił nic do tematu. Forum służy wymienianiu opinii i informacji, a nie krytyce - w tym przypadku kolegi, który poprosił o zdjęcia. To tak, jakby dać poradę typu - nie odpala? - bo parcha kupiłeś, czy (jak w tym przypadku) - chcę kupić felgi 16" - a ja mam 17" a mniejsze są do d**y
Ja napisałem tylko, że sens posiadania 17 calowych felg (i większych) istnieje w przypadku aut sportowych, rozwijających większe prędkości - dysponujących lepszym przyspieszeniem. Wtedy na taką felgę założona jest szersza opona, niższy profil służy lepszemu prowadzeniu samochodu. Napewno widziałeś nie raz auto, obwieszone do granic możliwości gadżetami "tuningowymi". A ze świateł ruszało nie szybciej niż np. Fiat Bravo JTD i nie przekraczało przysłowiowej sześćdziesiątki
IMO jak się akceptuje cenę auta, wybierając konkretną markę, model, sztukę, to akceptuje się również spalanie. Pozatym diesle nie są aż tak drogie Ale o tym można godzinami...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
storm postaram się dla ciebie jedną sztukę z opona zważyć.
A do reszty lub jednej osoby proszę o zachowania spokoju, bo nerwy i nie potrzebne napisane słowa na pewno nie będą nikomu służyć, a później na ogólnopolskim trzeb się będzie tłumaczyć jak się spotkamy na żywo.
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 20:49
camaro17, żadne nerwy to tylko opis, jakie odniosłem wrażenie. Myślę, że jeśli będzie okazja i kolega BoloSr pojawi się na zlocie ogólnopolskim, to jeszcze wypijemy jakieś piwko
Co do wagi, to warto zapytać kolegi maniaq'a. ZTCP ważył na spocie koło, 17 cali, ale jakiś pogląd wagowy będzie (wyszło chyba 16 lub 17 kilo).
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Mix Pią Kwi 17, 2009 20:53, w całości zmieniany 1 raz
OK, ale może ktoś jakieś fotki dorzuci z tymi felgami.
[ Dodano: Sob Kwi 18, 2009 15:14 ] storm mam dla ciebie informację, a więc waga felgi+opona to równe 16kg , felgi już w domciu wyglądają bardzo fajnie, zdjęcia zapodam jak pomaluję zaciski na kolor i zamontuję felgi. Foto w tygodniu.
camaro17 cfaniak, zrobiles super zakup.
Mozesz na pw zarzucic nr kontaktowy do sprzedawcy, moze by co mial dla mnie. PS nie wystaje Ci nic poza obrys auta???
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
faecd koleś od którego to kupiłem jest prywatnym sprzedawcą i nie ma nic innego 3mc temu sprzedał swą 200 na stalówkach bo bardzo kasy potrzebował, a felgi to osobno za śmieszne pieniądze bo 900 zł + opony na 2 sezony. A jeszcze lepiej bo miałem do niego dosyć blisko także w środę kupiłem na aukcji a w sobotę po nie goniłem do niego. Co do obrysu to wszystko tak jak w serii, dzisiaj właśnie skończyłem malować zaciski bo bębny wczoraj i trochę śmigałem po zakrętach jest !@!$#..... a jak wygląda jak stoi z skręconymi przednimi kołami, no...... moje serce dla tego widoku jest miękkie i nie mogę się powstrzymać od zakochania
Powiem Ci, ze przegladalem Twoja galeria picassa i pozazdrosze Ci tak:
-ciemnego koloru (nie koniecznie zielonego)
-wersji po lifcie
-beżu
-szybera
-felg
-alu ramek wokol zegarow
-stanu karoserii
Ale co powiem na minus, to troche masz pomieszany gust. Nie wiem jak innym sie to podoba ale mi nie do konca. Oczywiscie nie neguje tego, ale Patrze ze zdziwieniem.
Jak mozna dac alu siatke w miejsce halogenow+pomaranczowe bebny a w srodku czerwo podswietlenie.
Ja na Twoim miejscu bym zrobil pomaranczowe podswietlenie a ta siatke machnal na czarno wtedy:)
Ale wpadl mi do gustu ten kolor twoich bebnow i jak tylko nie bede mial uczelni to pomaluje na taka barwe wlasnie wszystkie 4 zaciski:D:D
moja mala rada to mogles dac pod spod podkład epoksydowy, przed malowaniem bebnow i zaciskow. On bardzo dobrze znosi temperature! Kiedys w lakierni jak malowalem hamulce w Hondzie to mi polecili:)
Ps spokojnie 100ml starczy. Nie dajcie sobie wcisnac 200ml tak jak mi to zrobili kiedys:P hehe
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 07:48
faecd napisał/a:
Ale wpadl mi do gustu ten kolor twoich bebnow i jak tylko nie bede mial uczelni to pomaluje na taka barwe wlasnie wszystkie 4 zaciski:D:D
Osobiście uważam malowanie bębnów trochę za niewypał. Malowanie zacisków na jaskrawy kolor ma upodobnić samochód do wersji sportowych/wyczynowych, które posiadają zaciski 4, 6 czy ośmiotłoczkowe (najczęściej w kolorze).
Bębny są małosportowym atrybutem, w związku z czym akcentowanie ich obecności w aucie (poprzez pomalowanie w jaskrawym kolorze) można traktować raczej w formie ironii...
Osobiście jeśli miałbym malować bębny, zrobiłbym to na czarny mat...
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 08:51 ]
... a w kwestii felg.
16-ki na MG szału nie robią (wszyscy przyzwyczailiśmy się do 17-ek), jednak w Roverze robią dobrą robotę. Auto wygląda ładniej, poważniej. Swoją drogą to są chyba felgi, które były montowane w R45 V6. Gratuluję zakupu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum