a czy czasami ta anty złodziejka nie jest inna w każdym aucie?
właśnie to chyba na tym polega żeby nikt nie przyszedł ze swoim kluczem do nas do auta i nie zapierniczył kół
nie raczej nie będą w każdym inne ile by musialo być tych kluczy chyb z 10000000byl bym mega wdzięczny jak by ktoś miał coś takiego na zbyciu albo już super był bym wdzięczny gdyby ktoś miał rovera 200 na alusach orginalnych w częstochowie i urzyćzyl mi tego kluczyka celem przerzucenia koła
Pomógł: 25 razy Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 387 Skąd: Wrocław / Lubrza
Wysłany: Sob Kwi 18, 2009 19:12
kupując zestaw nakrętek powinieneś dostać razem z nimi coś takiego jak numer serii i tylko po tym możesz próbować znaleźć lub odtworzyć Twój klucz zabezpieczający
Zawsze możesz poświęcić zwykły klucz nasadowy i nabić go na tą cudowną śrubę a potem odkręcać grzechotką czy inna pokrętką.
Jeśli nie to życzę powodzenia w szukaniu pasującego do twoich śrub klucza.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 06:48
wbij w otwór śruby / między ząbki/ przecinak zeszlifowany na szerokość 15.6mm i kluczem płaskim szczękowym za przecinak próbuj odkręcić.Ramię klucza można przedłużyć.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 07:42
Możesz wsadzić 2 kawałki twardego grubego drutu stalowego(ale rymło mi się ) we wcięcia w śrubie, dopasować do tego klucz nasadowy i może się odkręci. Sposobem z przecinakiem rozwalisz felgę.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 09:35
Konix napisał/a:
Sposobem z przecinakiem rozwalisz felgę.
czm się różni wsadzenie przecinaka na wymiar,od 2 twardych drutów .Jak można rozwalić felgę . Przecinak na największy wymiar otworu , ma zadziałać jak zaczep na występy robocze śruby , a jego prostokątny przekrój umożliwia zadziałanie klucza.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 10:47
SeniorA to chyba myślimy o innymrodzaju śruby zabezpieczającej. Mi chodzi o okrągłą która na obwodzie ma 2 rowki, nie są one naprzeciw siebie. W te rowki włożyć twardy drut(średnicy około 3 mm, dobre chyba by było wiertło) i nałożyć na to dość ciasno klucz nasadowy. Drut powinien się zablokować o rowek w śrubie i płaszczyznę wewnętrzną klucza. Wbić można tam tylko coś między rowek i felgę.
Rover miał 3 rodzaje śrub zab. Zadzwoń do Tomiego, PHJOWI lub Przemo285 i się dowiedz. Powinni mieć. Jak nie to na 100% mają w Roscar'ze w Poznaniu. Po weekendzie mógł bym podjechać i się spytnąć co i jak. http://www.roscar24.com/
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum