mam ten sam problem i chyba zrezygnuje z zamówienia ponieważ do 1 maja muszę mieć auto na chodzie - nie ma sposobu by skontaktować się z Tomateam ehh fajnie nie drogo ale zamówiłem części na początku miesiąca i nic żadnego odezwu.
Zrozumiałbym że np: dostaje maila że z powodów takich a takich zamowienie zostanie zrezlizowane wtedy a wtedy, a tu niestety nawet nie wiem czy zostało ono przyjete.
To trochę nie wporzo
No nieststy ja zgłosiłem tomiemu - w sumie to nie wiem czy zgłosiłem bo i na to potwierdzenia nie mam - że niestety musze zrezygnowac z zamówienia - części bedę miał jutro z lokalnego źródła. niestety trochę droższe ale dla mnie liczy się czas tym razem.
Może sie nie znam, ale dziwie sie takim traktowaniem klientów. Wystarczyło napisać, że sprawa sie przeciągnie, do kiedy itp. Za to maila z informacją, że przesyłka na przelew czeka gotowa na wysyłke dostałem od razu. A potem cisza... Po rozmowie telefonicznej miałem wysłać maila (kolejnego) żeby sie przypomnieć i nadal nie mam odpowiedzi...
Kupiłem część na prezent, 2.04 zaksięgowany przelew i do dziś nie mam nawet zadnej informacji. Dziecinada...
Zaczyna mi to działać na nerwy.... kontakt jest wybiórczo - albo komórka działa, albo nie można się dodzwonić nigdzie.
Po wysłaniu kasy chciałbym uzyskać jakąś informację, że przelew doszedł, że przesyłka wysłana, że mogę się umawiać z mechanikiem, że cokolwiek...
Panowie, nerwy nerwami ale Tomi to nie 24-h online helpdesk.
Ma rodzinę, zonę, dziecko, ma swoje życie.
I jestem przekonana, że jeśli tylko może to odpowiada na maile.
Są sytuacje w życiu kiedy nie można rozmawiać przez telefon i może w takich go zastajecie. Trochę wyrozumiałości.
Spokojnie walkie, przynajmnie ja Go rozumiem dlatego nie wydzwaniałem tylko grzecznie napisałem że musze zrezygnowac bo zalezy mi na czasie Tylko można np ustawić sobie na skrzyneczce auto odpowiedz że wiadomość od kogokolwiek dotarła
Ja juz od 2 tygodni nie mam z nim kontaktu pisząc codziennie... niby "znajomy" z klubu no ale jednak prowadzi te działalność gospodarcza jakim jest sklep i po częsci też sie wymaga profesjonalnego podejścia mimo "taryfy ulgowej"
Witam - ja kupowalam linke gazu w TomaTeam - przed rokiem. Tez przez kilka dni nie moglam sie dodzwonic, na maila nie odpowiadal (okazalo sie ze inwentaryzacja) ....ale jak sie juz dodzwonilam (byl bardzo zajety) to otrzymalam baaaardzo fachowa pomoc (odnosnie kilku czesci) i zapewnienie ze linka zostanie wyslana tego samego dnia (wieczorem!). Tak sie tez stalo, przesylke otrzymalam nastepnego dnia. Wiem ze brak kontaktu i brak mozliwosci jezdzenia zepsutym autem moze denerwowac - ja jednak planuje dale zamawiac w TomaTeam mimo pewnych niedogodnosci. Szanuje wielka wiedze i pasje wlasciciela!
ja również robiłem zakupy od tomateam i nie miałem najmniejszych problemów z jego strony, największym problemem była firma kurierska która przejeżdzała do mnie i nie zostawiała żadnej informacji a jak w końcu zdobyłem nr do kuriera to on stwierdził że na Janowie jest tylko rano akurat jak ja jestem nieosiągalny
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A ja uważam, że Tomateam to nie poważny człowiek. Wysłałem mu pieniądze 1 lutego, przesyłka czekała tylko na zaksięgowanie przelewu-2 lutego zaksięgowano, i zero kontaktu. Dodzwoniłem sie po 2 tygodniach!!!!!, prosi, żeby wysłać maila, wysłałem 2 razy i nic, zero odzewu. Przecież te maile nie giną w czasoprzestrzeni, tylko dochodzą na jego skrzynke.
I nie piszcie, że w ciągu 17 dni nie miał czasu napisać maila do wszystkich, że np. "będe w stanie wysłać za tydzień..." To trwa minute, może 2 jak dużo wiadomości do zaznaczenia I mogłbym to zrozumieć, ale informacji brak!!
To jest olewka.
Czy uważacie, że mam być spokojny, jak ktoś mnie olewa?
Mógłbym zrezygnować i dawno mieć cześci z innego sklepu, ale pieniądze już wpłaciłem Tomiemu...
To nie jest akcja dobroczynna, że ja coś chce za darmo, tylko płace za to, a Tomateam na tym zarabia. A jak zarabia, to niech wykona to co do niego należy...
Jestem tu nowy, ale naprawde kupowałem od różnych ludzi części, z allegro, innych forów i sklepów, takich jaj nie spotkałem. A widze, że u Tomateam to normalka i jeszcze go bronicie...
Pier... pasje, to że sie tak zna, chce moje części za które zapłaciłem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czapa, spokojnie. Nigdy tak nie było, tylko w ostatnim czasie Tomi jakiś przytłoczony pracą czy czymkolwiek jest. Poczekaj aż on się wypowie. To jest życie, raz jest lepiej raz jest gorzej... Nie mów, że Ty masz piękne życie w którym zawsze wszystko idzie po Twojej myśli... a Tomi specjalnie i z wyrachowaniem tego przecież nie robi.
ja tez jestem z gdyni a sklep ten polecam 100% satysfakcji tanio a kolege poznalem kiedys bylem po sprzeglo w wa-wie do 1.8vi i z paliwem wyszlo taniej niz w trojmiescie
Tomi sie wypowiedział przez telefon, że mam wysłać maila, wysłałem i dalej nic. Mówił, że ma zamieszanie i tyle.
Chyba trzeba skończyć temat, skoro dla Was to takie fajne i zupełnie normalne czekać na części ponad 2 tygodnie i nie wiedzieć czy w ogóle są wysłane...
Może to ja jestem dziwny?? Sam sprzedawałem trochę cześci, zdarzyło mi sie wysłać z opóźnieniem kilku dniowym, ale zawsze dawałem info co i jak.
Mysle, ze jak Tomi znajdzie troszke czasu to napisze tutaj odpowiednia informacje.
Byc moze z uwagi na silny przyrost angileskiej marki w naszym kraju pojawilo sie w jego sklepie duze zamieszanie. Byc moze z pasji zaczal sie rodzic biznes i zeby go ogarnac potrzeba jakis zmian, zeby moc usprawnic magazyn, wysylki itp.
Nie bede pisal za Tomiego, bo byc moze on nie zyczylby sobie tego.
Mnie podobny problem nigdy nie dotknal. Pewnie dlatego, ze mieszkam
w tym samym miescie co Tomek, spotykam sie niemal na kazdym spocie
i wszystko moge zalatwic osobiscie.
Koelga czapa ma pelne prawo sie irytowac, ale publiczne wycieczki nie wiel zmienia.
Ja proponuje kontakt na PW, gg, mail lub telefonowanie w dni powszednie, na pewno sie uda.
Mysle, ze niebawem zajda duze zmiany w jakosci obslugi klientow TomaTeam
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum