Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 17:06 [R 200 98'] Auto stoi krzywo nawet na prostym
Witam, zauważyłem, że gdziekolwiek nie stanę, na parkingach przed centrami handlowymi czy na parkingach przed blokiem czy na placu manewrowym dla elki ( L ) moje auto z tyłu stoi krzywo widać to ewidentnie
Centymetr pokazuje na lewym kole tylnym luke między nadkołem a kołem - 3 cm
między prawym nadkołem a kołem - 6-7 centymetrów
czego to może być wina? amortyzator? guma? sprężyna?
Opony są napompowane idealnie na 2,2 nawet na placu manewrowym wskaznikiem sprawdzilem i tu 2.2 i tu 2,2 więc nie stoi krzywo z powodu opon i powietrza.
Dodatkowo czasem coś puknie z tyłu z lewej właśnie tam gdzie auto niżej siedzi natomiast podczas deszczu ciągle coś puka co "hopsa" puka w dziurze nic natomiast jak jest multa wypukłą to zawsze puka na suchym sporadycznie - nie wiem co to może być może to 2 inne problemy?
3 mc temu przegląd przeszedł a już pukało.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 17:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Opony są napompowane idealnie na 2,2 nawet na placu manewrowym wskaznikiem sprawdzilem i tu 2.2 i tu 2,2 więc nie stoi krzywo z powodu opon i powietrza.
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 21:22 ]
uwazam ze nawet na 'flapie' nie bylo by roznicy w nadkole 4 cm.
a z tyłu nie ma sprężyn bo mi wygląda na sprężynę może pękła na samym początku zwoju i nie widać. szwagier tak miał w BMW też pukało bryka stała krzywo i na przeglądzie nic nie wykazało, utrzaśniete miał jakieś 4 cm na początku sprężyny
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
miejsca osadzenia sprężyn. dokładnie tak samo było u szwagra u niego pękła w tym miejscu fotka
[ Dodano: Czw Kwi 23, 2009 12:10 ]
u góry i tak ok 5-6cm wypadło
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Amortyzator nie ma prawie wcale wpływu na wysokość samochodu chyba że nie ma w nim oleju/gazu to może być troche różnicy ale wtedy jest mokry i z kilometra widać że jest do wymiany
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Może być taniej u mnie w polonezie jak krzywo stał to to gniazdo na którym stoi sprężyna było wyłożone gumą i ona się poszła gonić, kilka złotych kosztowało, ale u mnie stał krzywo przodem i tylko jakieś 1-2 cm, wyszło na diagnostyce
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
kupuje się parami i zmienia parami jak chcesz żeby równo stał
Raczej nie pasują przód na tył
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum