Odpalasz silnik ustawiasz temp. powiedzmy 18 stopni i wciskasz AUTO.
Powinna zaskoczyć.
Jeżeli nie to radzę podjechać do serwisu klimy i tam niech sprawdzą.
Możesz mieć za mało czynnika i to jest powód.
Czy jak włączysz(próbujesz) to zauważyłeś minimalny spadek obrotów silnika?
Proponuję serwis oś. Staszica na terenie tzw.WUFT-u.
no wlasnie wogole moj problem to polega na tym ze auto nie ma mocy dopiero na 2tys obrotow wkreca sie i ma kopa a tak to do 2tys ledwo sie kula nawet jak gaz wdeche
to nic ledwo sie kula
a powiem ze 2 dni temu dopiero odebralem od mechanika bo byla renowacja glowicy wymiana uszczelek pod glowica i wtryskow
ehhh a mechanik mi mowi ze to niewie co to jade na reklamacje i niech zobacza co to
Jak mnie pamięć nie myli to żadnych kluczy nie musisz mieć do odpięcia przepływki.
Wystarczy odłączyć kostkę elektryczną.
Komp nie dostaje sygnału i jest tak jak by jej nie było.
Poczytaj forum, sporo tu było o braku kopa w "dizelkach"
To musi być fajny mechanik jeżeli po swojej robocie stwierdził że to nic nie pomoże.
Z Gorzowa jeden rover-ek 75 był robiony na terenie dawnej JW przy Myśliborskiej, szyld jest "serwis sam.japońskich" i użytkownik bardzo sobie chwalił, a miał tam tez kupę roboty przy silniku,sprzęgle itp.
A i to tylko dla łatwego dostępu - cieniutkimi szczypcami można zdjąć bez zdejmowania pokrywy filtru powierza...A ze zdejmowaniem pokrywy silnika i pokrywy to 15 min roboty - max.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 15:39
wiesz co, gołym okiem tego nie widać to nie tak że wyciąłem kawał pokrywy tylko tyle żeby wtyczka lekko wyszła. mogę rzucić fotkę jesli kogoś interesuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum