Wysłany: Pon Maj 04, 2009 19:23 [R220 SDi 98r.] wpada w drganie przy 140km/h
Witam
jak w temacie jadąc moim SDi powyżej 140km, wpada w jakies drganie ,całą budą i kierownicą trzęsie ,opony są dobrze wyważone (podmieniałem na inne zestawy i to samo ),byłem na stacji diagnostycznej zawieszenie jest ok ,moze macie jakieś propozycje co to moze być ,z góry dziękuje za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 04, 2009 19:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nono, u mnie występuje taki sam problem przy 120. Zawieszenie ok, poduszki po silnikiem ok, miesiąc temu założone nowe opony i wyważone....... auto ma licznikowy przebieg 202000km.
[ Dodano: Wto Maj 05, 2009 17:59 ]
blackbetty a te luzy o których mówisz występowały na których częściach dokładniej?
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Sro Maj 06, 2009 11:05
Tak, chodzi o te pierścienie, nie za bardzo kojażę jak dokładnie wytluniają drgania, ale po to one właśnie są
Wystarczy że się to przesunie na ośce i już są wyczuwalne drgania.
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 52 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Maj 06, 2009 13:10
Ja miałem takie objawy po zmianie opon - źle była (były) wyważone - przekraczając 120km/h auto zaczęło się trząść (jakby w rezonans wpadło) przy 140 miałem wrażenie że się wszystkie śrubki odkręcą - aż na siedzeniu czułem że trzęsie
ponowna wizyta w warsztacie - zr... że odwalili fuszere i jak ręką odjął
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czy felgi sa aluminiowe czy stalowe?
Jezeli aluminiowe, moze byc ktoras felga skrzywiona, jezeli drgania wystepuja przy takiej wysokiej predkosci to jedna z tylnych.
Jest tez mozliwosc odczepienia ciezarku z wywazonego kola.
Dołączyła: 15 Maj 2008 Posty: 90 Skąd: Grodzisk Wlkp.
Wysłany: Sro Maj 06, 2009 17:46
zex napisał/a:
blackbetty a te luzy o których mówisz występowały na których częściach dokładniej?
nie wiem konkretnie nic poza tym co napisałam.
Po pojawieniu się drgan pojechałam do mechanika i oznajmiłam, że sie trzęsie żeby mi "kierownice" sprawdził czy są luzy bo mi się cos tak zdaje.
No i były a poźniej już wszystko było ok
Problem rozwiązany , brawo hrv to była tylnia prawa opona ,miała lekkie bicie ,ale dopiero w 2 warsztacie to wyczaili hmm.. Propo tych gumowych pierścieni na półosiach moze ktoś był by tak miły i zmierzył ich odległość od silnika bo też cos mi sie nie podobają z góry dzięki za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum