Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Słabe przyspieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Słabe przyspieszenie
Autor Wiadomość
maxtczew 



Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 9
Skąd: Tczew

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 11, 2009 19:52   [R620] Słabe przyspieszenie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam
Podczas powortu do domu stala sie rzecz dziwna - wyprzedzilem samochod i wszytko bylo ok, natomiast gdy dalej sobie jechalem mialem problem by wyprzedzic kolejny samochod, cos sie stalo z przyspieszeniem (w tej chwili praktycznie go nie ma). Najlepsze przyspieszenie mial od 2 tys obrotow do 3 tys, natomiast teraz lekko przyspiesza, gdy jest ponizej 2 tys, natomiast po przekroczeniu 2 tys obrotow wskazowka od obrotow stoi w miejscu cisne pedal gazu a on sobie delikatnie przyspiesza jakbym w maluchu jechal. Prosze o pomoc,co moze byc przyczyna, co powinienem sprawdzic na samym poczatku by oddszukac przyczyne awarii zanim pojade do mechanika i ten zedrze ze mnie skore... :)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 06, 2011 00:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 11, 2009 19:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 11, 2009 20:16   

witam,
wlasnie mialem pisac nowego psota gdy znalazlem ten, co mnie ucieszylo sorry maxtczew, ale mam dokladnie ten sam problem :cry: i to mnie smuci :cry:
panowie pomocy :grin:

dodam tyle ze sprawdzilem weze od turbiny i cisnienie jest, ic chodzi bo jak sciagnalem waz to zasysa powietrze,
sprawdzilem rowniez czy wszystko ok z filtrem bo mam stozkowy, po sciagnieciu tez ladnie ssie i turbinke slychac elegancko

mam zamiar podjechac na komputer by sprawdzic bledy ale czy to soc da???

ratujecie nas tzn mnie i kolege maxtczew,
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 20:35   

Witamy w klubie :mrgreen: Mam to samo. Plaga jakaś, że ostatnio taki wysyp identycznych usterek? :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 11, 2009 20:43   

no taaa, znalazlem troszke tu i musze to cięgno sprawdzic

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=40041

poczytaj moze i tobie pomoze
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 21:08   

Panowie odepnijcie przepływki i sprawdzcie czy problem dalej będzie taki sam....
jak nie bedzie poprawy to bedziemy szuka dalej
pozdrawiam firq
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 21:09   

Dokladnie... Przeplywki oraz rury do porzadnego sprawdzenia
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 21:13   

Fargo80 napisał/a:
no taaa, znalazlem troszke tu i musze to cięgno sprawdzic

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=40041

poczytaj moze i tobie pomoze

To właśnie mój wątek z tym problemem jest :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 11, 2009 21:22   

czekam na dlasze podpowiedzi jutro sprawdze to cięgno

mam nadzieje ze to bedzie to!!!

piszcie panowie a jak tylko bede mogl to sie odwdziecze
:grin: :cool: :grin: :cool: :grin:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 22:24   

Kolejno ...

1. bardzo dokładnie sprawdzić szczelność węży od turbo (także pod pokrywą silnika, oraz te dwa cienkie do sterowania zaworem upustowym i czujnika ciśnienia)
2. sprawdzić kody błędów i zobaczyć czy coś pokażą
3. odpiąć przepływomierz i zobaczyć jak auto jedzie bez niego

Jesli wyjdzie jakiś błąd to sprawdzić szczególnei instalację do owego silnika.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 12, 2009 20:39   

sprawdzalem ciegno i sam nie wiem co i jak bo ono sie nie rusza
co do bledow to moze uda mi sie w tym tygodniu na kompa podjechac
ale mysle ze bedzie to przeplywomierz bede sprawdzal i informowal
czekam na dalsze sugestie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 12, 2009 20:43   

Fargo80 napisał/a:
sprawdzalem ciegno i sam nie wiem co i jak bo ono sie nie rusza

cięgno pospinane się nie ruszy ... trzeba odpiąć i wtedy poruszac samą klapką zaworu ... powinna chodzić lekko.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 12, 2009 23:01   

A błędy można sprawdzić samemu. Strona klubowa, porady na temat eksploatacji i szukać. Jest piękny opis procedury oraz kodów błędów ;) .
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 13, 2009 08:19   

thef, witaj dzieki za info
a tak przy okazji mam pytanie bo wiem ze jestes z oswiecimia (ja z woli), moze wiesz czy przeplywka z twojego roverka pasowala by do 220sdi
a jesli tak to moze byla by mozliwosc spotkania sie i sprawdzenia
moze jestem zbyt nachalny ale gdybys nie mial nic przeciwko to chetnie bym sie z toba spotkal

panowie to wcale nie jest randka :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Maj 13, 2009 09:18   

Jest taka sama i będzie pasować. Jeżeli chcesz sprawdzić, to nie ma sprawy, możemy się umówić. Nie wiem w jakim moja jest stanie ale jeździ ;) Sam zresztą chętnie sprawdzę na innej ;) Jak coś to pisz na priw.
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 13, 2009 20:17   

swietnie i z gory dzieki

jak tylko mialbym sie wybierac to napisze na priv
:cool:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Maj 13, 2009 21:51   

Fargo80 napisał/a:
jak tylko mialbym sie wybierac to napisze na priv
Ok. Planuj raczej w tygodniu, bo w weekendy mnie ostatnio nie ma w domu. Co prawda mam dużo zajęć popołudniami, ale jakoś się umówimy, od razu mówię, że chyba w którąś środę byłoby najlepiej ;) .
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 20:54   

usterka zlokalizowana !! !!!!!!!!!!
:mrgreen:

moje sprawdzanie wezy okazalo sie malo skuteczne :oops:

dzis niechcacy natknalem sie na dziukre w wezu od ic taka mala dziurka na dwa palce :mrgreen: :mrgreen:

mysle o tym by to tymczasowo zreperowac za pomoca kolanka od rury odplywowej i dwoch obejmek nie wiem czy to cos da ale zobaczymy

chyba ze ktos ma jakies watpliwosci co do mojego pomyslu

czekam na sugestie

a jak nie macie nic przeciwko to jak zrobie to dam znac
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 21:13   

Fargo80 napisał/a:
za pomoca kolanka od rury odplywowej


Dobry pomysl, ja tak mialem. Zwroc tylko uwage, zeby rura byla w miare chropowata (najlepiej metalowa), bo jak bedzie plastikowa i sliska, to podejdzie troche oleju i spadnie po kilku kilometrach, gwarantuje. I scisnij bardzo mocno opaskami.

Przeplywomierz nie ma wplywu na przyspieszanie w R220 SDI.
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 21:38   

eno, nie powinna sie ssunac bo mysle o 50mm mufka taka co z dwoch stron ma kolniez wiec jak tylko wejdzie to nie ma szans by sie ssunac, tylko zastanawiam sie na wytrzymaloscia, ale chyba temp to tam nie ma duzej?

a taka rura 100 stopni wytrzymuje wiec mysle ze nie bedzie problemu
najbardziej co mnie zastanawia to srednica ale jak kupie mufke to bede wiedzial co i jak
:cool:

[ Dodano: Sro Maj 20, 2009 19:25 ]
no i victory !! !!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

juz pisze co zrobilem - zamiast wydawac 150zl za uzywany ale db waz

1. kupilem w motoryzacjnym dwie opaski - koszt 2,40zl
2. w sklepie z sanitariami - mufke fi 50mm - 4,50zl (w moim przypadku sprawdzila sie ta pod katem 45 stopni bo waz na zgieciu padl)
3. wyjalem waz i przecialem go w miejscu pekniecia
4. wsadzielm (co nie bylo latwe) mufke zalozylem z obu stron i gitara

czas naprawy 20 min w kieszeni zostalo 143,10zl :lol: :lol:

po naprawie sprawdzilem przyspieszenie na 4 biegu od 60 - 100km/h
no i okazuje sie ze dziala (zobaczymy na jak dlugo) teraz mam 9,2sek ( a z lekkiej gorki 7,4 :mrgreen: )
z dziura bylo 24sek :grin: :grin:

teraz biore sie za zawieszenie przodu bo cos sie nie tak dzieje ale to nie tu

pozdrawiam
:cool: :cool: :cool: :cool:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 00:52   

Gratuluję koledze sukcesu :ok:
Mam jednak jeszcze kilka pytań...
Mam identyczny problem z przyspieszeniem od 2 dni.
Nie mam zupełnie pojęcia gdzie szukać tych rur, przewodów itp., aby sprawdzić w czym problem.
Może ktoś napiszę na ten temat kilka zdań lub nakieruje na tematy gdzie to jest opisane ?? ?

Aha jeszcze info: zależy mi bardziej aby znaleźć przyczynę i jechać z nią na warsztat niż naprawiać samemu (chyba że mogę to zrobić prostymi narzędziami na parkingu). Inteligentni domyślili się pewnie, że nie chcę płacić za wymianę sprawnych (zbędnych) części itd. Niestety to się ostatnio często zdarza :roll:

Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam
_________________
-BEST-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Słabe sprężanie:(
klos85 Rover serii 600, Honda Accord 17 Sro Gru 19, 2007 18:59
Wojtek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R620] Słabe odparowywanie szyb ...
PawelP1977 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Paź 28, 2009 11:01
Brt
Brak nowych postów [R620] Słabe hamulce z tyłu
feler Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Sty 17, 2012 23:08
liberoy
Brak nowych postów [R620] Słabe podświetlenie zegarów
magill Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Wrz 04, 2010 22:44
magill
Brak nowych postów [R620 SDI] Słabe hamulce po kilkukrotnym wciśnięciu
michallo Rover serii 600, Honda Accord 8 Czw Lip 11, 2013 01:03
michallo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink