Wysłany: Nie Maj 10, 2009 14:50 [R620] Silnik vtec do 600tki??
Witam zastanawiałem się ostatnio czy dało by rade zamontować do 600tki silnik np. 2.0,2.2 v-tec od hondy accord.Może ktoś ma zamontowany taki silnik???
[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 16:21 ]
np.
[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 16:28 ]
np
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 14:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jasiu87 [Usunięty]
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 17:30
Pewnie że można tylko nie wiem jak z komputerem sterującym
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Pon Maj 11, 2009 08:45
Wszystko sie da, ale kwestia gdzie to robic..
Ja bym sie zapytal kolegow ze streetshadows garage, czy to wykonalne i jak duze koszty sa, oni maja nawieksze doswiadczenie w Hondach, moze cos wiedza albo juz cos takiego robili.
Pewnie jak bedziesz mial juz silnik z osprzetem i pojedziesz to dobrej firmy to Ci go zamontuja i bedzie smigalo, swoja droga ciekawie by jezdzila taka 620 skoro masa Rovera to tylko 1280kg, a taki Accord TypeR wazy 1405kg.
Wiadomo ze silnik jest troche ciezszy, ale niewiele pewnie z 20-30kg co daje roznice ok. 100kg
2.0 na 2.2 z preludy tez bez problemowo wchodzi.. zabawy jest tylko troszeczke z wiązką no i oczywiście obowiązkowa wymiana kompa!!! sama przekładka silnika jest w stylu plug end play
Widzialem z pol roku temu na allegro za 6tyś do sprzedania 600 z h22a.
Rowniez na allegro byla oferta silnika, skrzyni, polosi i przekladki za 5400zl. Placisz 5400 kolesiowi, a on Ci to wszystko przerzuca ze swojej Prelude anglika do Twojej 600.
Ja tez wlasnie mam w planach taki swap, ale to jeszcze duzo czasu, a poza tym zastanawiam sie czy nie lepiej kupic pod swapa lepiej wyposazonego 623
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
600 lata z 2.0Ti pod maską H22/23 to bardzo przyjemne motorki, pamiętam, że nasza 623 była do tego bardzo elastyczna ogólnie warto próbować swapować najprościej kupić 623 i wpakowac h22 bo jest praktycznie P&P
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
no to prawie wszystko primo - polookaj czy Twój motor i h22/23 mają te same mocowania i czy pasuje skrzynia biegów. Jeśli tak, to sam możesz motor przełożyć;) a wiązka pewnie nie różni się specjalnie, ogarnie ją rozgarniety elektryk
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Kolega wsadzil taki do Prelude od Accorda, wiec slinka cieknie.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Mocowania skrzyni i silnika jest to samo, osprzet jest ten sam tylko sa inne zbiorniczki i weze podcisnieniowe, aparat i kolektor ssacy...
Trzeba zmienic tez chlodnice na grubsza od 2.2/2.3
Trzeba zmienic tez chlodnice na grubsza od 2.2/2.3
To ja to juz mam za soba. Mam chlodnice u siebie od 2.2 Vtec
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum