Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Spadek mocy i muł
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Spadek mocy i muł
Autor Wiadomość
euronymous 



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: wrocław



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 17:41   [R600] Spadek mocy i muł
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam ja mam maly problem, a mianowicie wczesniej przy 2k obrotów chyba załączała mi się turbina i Az gwizdała co dawało ostre przyspieszenie a od pewnego czasu jak bym nie czuł turbiny mijam 2k i nic się nie dzieje jak by brak mocy. No i troche kopci przy większym dodaniu gazu dymek czarny ,oleju nie bierze. Wogle taki troche muł się zrobił jak wczesniej dresa na światłach mogłem wziąć z palcem w d… tak teraz staruszek w matizie bierze mnie bez problemu:P
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 03, 2011 19:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 19, 2009 17:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 17:42   

Zacznijmy od sprawdzenia szczelności węży przy turbinie i intercoolerze itp. następnie samemu możesz sprawdzić kody błędów komputera i się nam pochwalić :D
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
euronymous 



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: wrocław



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 17:47   

No to dopiero jutro się pochwale bo autko zostawiłem pod firmą :P weze sprawdzałem i było wszystko ok. ale dla spokoju duch jeszcze raz to zrobie,pytanie co to intercooler bo laikiem jestem co do mechaniki;/
 
 
Tomasz620 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163
Skąd: Z KOBRY



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 17:51   

jezeli masz mula..too moze zacznij od silniczka krokowego?? a faluja Ci obroty czasami i jak chcesz depnac na gaz to muli>??
 
 
euronymous 



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: wrocław



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 17:58   

Miałem z tym problem dosc konkretny ale niby mi to naprawili dokładnie 3 miechy temu ale powoli zaczyna powracac,czasem lekko podskoczą obroty ale minimalne falowanie i sporadyczne.no ja gaz do dechy a on jak ślimak
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 18:06   

Tomek620 napisał/a:
jezeli masz mula..too moze zacznij od silniczka krokowego?? a faluja Ci obroty czasami i jak chcesz depnac na gaz to muli>??
W dieslu nie ma silniczka krokowego. Trzeba sprawdzić te dwa grube węże pod maską (po zdjęciu osłony silnika) oraz taki krótki stożkowy wychodzący z turbiny. Te grube węże łączą się właśnie z intercoolerem (taka aluminiowa chłodnica powietrza tuż przy chłodnicy silnika i klimy).
 
 
euronymous 



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: wrocław



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 18:09   

Poki co dzieki za wskazówki posprawdzam to, sprawdze błędy i jutro dam znac czy coś wyskoczyło
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 01:11   

Weze lub przplywka...
 
 
 
euronymous 



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: wrocław



Wysłany: Pią Maj 22, 2009 07:56   

Sory ze dopiero teraz pisze ale nie dysponuje zbyt dużym wolnym czasem, ale do rzeczy sprawdziłem błędy i nic, weze całe przepływke przeczyściłem i nic …
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Maj 22, 2009 08:31   

a spróbuj pojeździc na odpiętej przepływce :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kams 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 32
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 13:06   

euronymous: czy udało Ci się znaleźć powód braku mocy ?
- mam to samo ... totalny brak mocy ... mam to juz od dłuższego czasu,
ostatnio miałem czyszczoną pompę wtryskową, regulowaną, czyszczone wtryski, wymieniony CPW, wymienione filtry ropy oraz powietrza, wymieniony olej, wymieniony górny przewód od intercoolera ... myślałem że pomoże ... a tu i nic ... normalnie nic ... matiz kolegi bierze mnie na światłach ...

jeszcze rok temu przy dwóch tysiącach autko miało piękne odejście do przodu ... a teraz jeżdze tak jakbym ciągnął cały czas za sobą przyczepę ...
 
 
darek_SSS 



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 17
Skąd: Łańcut



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 13:18   

ja też tak miałem i musiałem turbo regenerować bo się łopatki zacięły.... oczywiście nie mówię że w waszym przypadku jest to konieczne,po prostu podaję trop.
 
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 19:07   

Raczej turbo do regeneracji, w kazdym razie do sprawdzenia.
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 21:07   

ja tez to przerabialem i okazalo sie ze waz
aby bylo zabawnie sprawdzilem je kilka raz a jak w koncu znalazlem dziure to az sam sie zdziwilem
posprawdzajcie czy w okolicach wezy nie macie brudno od oleju no i czy same weze sa czyste czy mokre jak mokre to moze byc oznaka jakies nieszczelnosci
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 21:11   

Fargo80 napisał/a:

posprawdzajcie czy w okolicach wezy nie macie brudno od oleju no i czy same weze sa czyste czy mokre jak mokre to moze byc oznaka jakies nieszczelnosci


rury mogą byc mokre (w granicach rozsądku).
turbina pluje troche olejem ( w 97% sdi tak jest) Niema powodów do paniki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 21:20   

Raptile, u mnie to wskazalo miejsce ukrytej pod zgieciem dziury
ale tak jak piszesz w granicach rozsądku
:cool:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Spadek mocy na wysokich obrotach
marcin0s Rover serii 600, Honda Accord 17 Wto Lis 04, 2008 11:39
marcin0s
Brak nowych postów [R620] dziwny spadek mocy
fenomen1717 Rover serii 600, Honda Accord 7 Wto Cze 06, 2017 16:47
Kam971
Brak nowych postów [R620] Spadek mocy czy to przepływomierz
pitt Rover serii 600, Honda Accord 7 Pon Sty 10, 2011 22:43
rami1000
Brak nowych postów [Rover 620Sdi] Spadek mocy po nagrzaniu
Kam971 Rover serii 600, Honda Accord 6 Nie Lip 17, 2016 09:13
Kam971
Brak nowych postów [R620] Spadek mocy pow. 4000 tyś. obrotów
tworek Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Maj 31, 2007 09:27
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink