Witam kolegów forumowiczów. Jestem dość aktywny na brytyjskich forach, no ale czas zaglądnąć i tutaj. Obecnie jestem w posiadaniu MG ZT CDTi z boxem Synergy2, obecna moc to nieco ponad 165KM i brak turbodziury W najbliższym czasie czego go jeszcze konwersja systemu hamulcowego na ten z modelu 190 (przód 325mm, tył 276mm) i odnowa felg w kolorze czarnym, bądź gunmetal... oraz jakiś wydech na zamówienie, choć jako, że mam nową zabawkę to wydech będzie musiał poczekać.
Zakupiłem też, a odbiorę w weekend ZT 260 SE z 4.6 V8 Mustanga Kupiłem go jako autko na weekendy, a do nabijania mil i podróże do kraju mam dieselka, ale mam nadzieję, że trafi mi się urlop w czas jakiegoś polskiego zlotu to przyjadę.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 20:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oczywiscie chodzilo mi o 11-14.06.2009
V8 sie jeszcze u nas zaden nie pojawil (jesli chodzi o zt) wiec bylaby to na pewno ciekawostka przyrodnicza Tylko, ze Twoj egzemparz u nas w kraju to pasazer prowadzi ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
he, można tak powiedzieć Na wyspach te zetki już traktują niektórzy jako inwestycję, bo ze wzlędu na niewielką ilość samochodów będzie to klasyk, no ale jak się da wynegocjować to można za "grosze" kupić. Full opcja, 3 letni z ok 16000km przebiegu to koszt mniej niż 40000zl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum