Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Z mieszkania
Wysłany: Sob Maj 23, 2009 20:46 [R75] Przewód paliwa a magnetyzery
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Nosze sie z zamiarem kupna magnetyzerów do mojego R75 CDT - tylko prosze nie spamujcie ze to nic nie warte i wogole, decyzje juz podjałem, pytanie moje dotyczny czego innego. Jak je zamontowac, te od paliwa ? Juz pytalem paru ludzi na privie i pomogli mi na tyle ile umieli. Ale moze Wy cos nowego mi powiecie. Bo chodzi o to ze przed kupnem musze byc pewien ze wogole moge je jakos gdzies zamontowac. Magnetyzery paliwa powinny byc zamontowane na przewodzie paliwowym tuz przed pompą wtryskową, jeden okolo 5 cm od pompy a drugi 1 cm od pierwszego. Z tego co wiem u mnie tuz przed pompą jest metalowy przewód, wiec odpada, nie montuje sie magnetyzerow na metalowe przewody. Ale pewni zyczliwi ludzie z tego forum napisali mi ze z filtra paliwa wychodzi gumowy przewod a potem gdzies przechodzi w metalowy. Napisalem emaila do producenta i powiedzial mi ze moge zamontowac te magnetyzery wlasnie na tym odcinku gumowym, za filtrem paliwa, troche daleko ale ujdzie. Wczesniej jak przegladalem posty byl na tym forum temat ten sam i poleciliscie tej osobie zamontowanie magnetyzerow paliwa za pompką paliwową a przed fitlrem paliwa, to juz wogole porazka bo duzo za daleko od pompy wtryskowej. Ja bym chcial zamontowac jakos za filtem paliwa na tym gumowym przewodzie. Pytanie jest takie: czy tam sie wogole idzie jakos dostac do tego przewodu bez demontazu innych emementow ? Czy tam zmieszczą sie dwa male magnetyzerki paliwa ? Gdzie dokladnie jest ten przewod Odnalazłem filtr paliwa ale nie widze zadnego przewodu gumowego. Moze ktos moglby mi jakies zdjecie dac z zaznaczonym tym przewodem ? W ktorym miejscu przechodzi ten gumowy przewód w metalowy i ile ma dlugosci (ten gumowy) ? Czy wogole da sie tam cos zamontowac ? Bardzo prosze o jakies odpowiedzi bo magnetyzery chce zamowic lada dzien i musze wiedziec wczesniej czy wogole bede mogl je zamontowac. I bardzo prosze o odpowiedzi dokladnie na temat i najlepiej tych co mają R75 CDT albo mieli. Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 11:09, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 23, 2009 20:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Z mieszkania
Wysłany: Nie Maj 24, 2009 13:15
no widzicie, pożdąna profesjonalna pomoc i to z obrazkami, dzieki chłopaki
tobie tez Rowan daje SOG'a (czy jak to sie tam mowi) żeby Ci smutno nie bylo, poza tym to byl plagiat Twojego obrazka no i pomagales mi na privie, wiec juz zostaw biednego Dam-Kam, w spokoju, bo jesli przegra sprawe w sadzie to sie nie wypłaci a wiesz ze posiadacze R75 zawsze mają duze wydatki
p.s. to na obrazku od czego odchodzi ten gumowy przewód (zaznaczony na czewono) to myslałem ze to jest pompka paliwa a nie filtr paliwa
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 22:25
nitta, ja nie chcę nic mówić ale z tego co widze na zdjęciu Rowan'a przewód gumowy przechodzi w metalowy ale potem widać że przed pompą dalej jest gumowy Sprawdź podczas montażu, może jest tam wystarczająca ilość miejsca żeby zamontować to przed samą pompą
[ Dodano: Pon Maj 25, 2009 23:26 ]
dopiero teraz to zauważyłem
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Z mieszkania
Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 18:57
Witam, odswierzam stary temat bo znów mam pytanko. Wiem ze nie wierzycie w dzalanie magnetyzerów, ale jak tak. I zastanawiam sie czy nie dzialaly by jeszcze lepiej gdybym jednak zamontował magnetyzery paliwa jeszcze blizej wtrysków, tam gdzie jest ten metalowy przewód. W tej chwili mam zamontowane az przed filtrem paliwa. Bo na tym odcinku gumowym tuz za filtrem paliwa autentycznie nie ma miejsca, u mnie ten przewód troszeczke inaczej biegnie niz na obrazku wyzej, tam jest tak ciasno ze sie nei da nic zamontowac. Idealnie duzo miejsca jest na tym metalowym odcinku (no i super bo blisko pompy wtryskowej), ale na przewodzie metalowym nie mozna montowac magnetyzerów.
Dam-Kam napisał/a:
z tego co widze na zdjęciu Rowan'a przewód gumowy przechodzi w metalowy ale potem widać że przed pompą dalej jest gumowy
zgadza sie, ale ten gumowy juz na samym koncu ma raptem ze 4 cm i jeszcze jest zgiety, wiec nie ma szans tam nic zamontowac.
Teraz moje pytanie. Czy nie mozna by zamienic tego metalowego przewodu na kawałek sztywnego plastikowego przewodu o tej samej długosci i srednicy wewnętrznej ? Ktos kiedys (Dam_Kam albo Rowan) napisał że skoro tam jest metalowy. tzn ze jakis powód tego jest i lepiej nie kombinowac. Ale z drugiej strony, jaka to roznica skoro przed tym metalowym jest zwykły przewód gumowy i za nim również ? Ja rozumie jak by cały przewód az od filtra paliwa był metalowy, to bym mógł mniemac ze jakis powód tego jest, ale tak ? Tymbardziej że w jego miejsce nie wstawił bym gumowy, tylko kawałek mocnego, sztywnego przewodu plastikowego. Poza tym z tego co wiem (poprawcie mnie odrazu jesli sie myle) w silnikach benzynowych, lepiej nic nie kombinowac z przewodami paliwowymi, bo sa tam dosc duze cisnienia, wiec materiały na owe przewody sa specjalnie dobrane; natomiast w silnikach diesla nie wystepują takie cisnienia wewnatrz przewodów, wiec moze jednak mozna zastąpic ten kawałek przewodu metalowego ?
Co myślicie zacni ludzie. Prosze o porady (tylko nie w stylu "daruj sobie bo to i tak nie działa" )
Może nie zastępuj przewodu metalowego, a jedynie wstaw dłuższy odcinek przewodu gumowego/plastikowego przed nim, na którym to odcinku mógłbyś zamocować magnetyzery.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Z mieszkania
Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 20:35
no tego akurat wolałbym nie robic, bo wtedy musialbym przycinac ten matalowy, zeby dodac/zmieścic gumowey/plastikowy. A tak gdyby kiedys sie okazało ze ten plastikowy nie zdaje jednak egzaminu, to wtedy mógłbym z powrotem dac ten metalowy oryginalny (bo przeciez bym go nir wyrzucil tylko zachował), a tak jak go przytne to bedzie musztarda po obiedzie. Tak czy siak jak juz sie bawic w zmienianie to wolałbym odrazu wstawic całosc plastik w miejsce metalowego.
Teraz mi sie przypomnialo, ze chyba kiedy sie pytałem o to mechanika jakiegos, albo kumpla - a moze mi sie to przysniło - to mówił cos ze lepiej sie nie bawic w takie sprawy bo w czasie wymiany tegoż przewodu moglo by dojsc do rozszczelnienia układu i wystarczy ze by poszedł pęcherzyk powietrza to by sie mógł silnik zapowietrzył czy cos. No ale przeciez na chłopski rozum jak sie zmienia filtr paliwa to sie odpina przewody z 2 stron, to wtedy tam sie powietrze nie dostaje ? Chyba ze te zatrzaski przy filtrze sa tak skonstruowane ze po odpięciu są szczelne.
Ale mowie, moze mi sie to przysnilo
Tak czy siak piszcie Panowie czy mozna czy nie, przeciez w tylu autach sa gumowe/plastikowe przewody i jeżdzą, co nie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum