Wysłany: Pon Maj 25, 2009 13:54 [25] Tuning Diesla 2.0
Witam Państwa. Jestem w trakcie kupna roverka 25 rocznik 2003. Chciałbym zasięgnąć opini na temat podnoszenia mocy tego silnika i wypowiedzenie się doświadczonych na ten temat chciałbym zamontować :
*strumienice
*końcówkę mugen
*inny filtr powietrza
W ostateczności chip tuning alle chciałbym wykorzystać wszystkie możliwości a chip na samych końcu. Czekam na odpowiedzi.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 13:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A jeśli chodzi o dźwięk i ostatni tłumik i strumienice to Czy są problemy z Sondami Lamda w tym modelu ? i Czy Diesel bd brzmiał ładnie ? Bo kiedyś ktoś mi powiedział że do Diesla nie powinno się zakładać takich rzeczy a Filtr stożkowy tylko i wyłącznie na pełny wtrysk w silniku benzynowym
W dieslu nie masz sondy lambda pozatym ..... brzmienie wytłumionego klekota bezcenne strumienicę sobie odpusć ... co do filtru .... najlepiej zostwa ten co masz i wymieniaj go regularnie (najlepiej przy wymianie oleju), to jest ważne dla żywotności przepływki
Witam Państwa. Jestem w trakcie kupna roverka 25 rocznik 2003. Chciałbym zasięgnąć opini na temat podnoszenia mocy tego silnika i wypowiedzenie się doświadczonych na ten temat chciałbym zamontować :
*strumienice
*końcówkę mugen
*inny filtr powietrza
W ostateczności chip tuning alle chciałbym wykorzystać wszystkie możliwości a chip na samych końcu. Czekam na odpowiedzi.
Tylko i wyłącznie chip, filtry strumienice hmmm nie polecam bo i tak nic nie dadzą,.
witam mam kilka pytan a zatem
1 czy wasze roverki tez przyspieszaja w granicach 2-3 tysiecy 45 2.0idt a pozniej juz niechca ? jezdzilem wczesniej benzyna wiec troche dziwne mi sie to wydaje ?
2 czy wsadzajac komputer od wersji 115KM w 101KM bede mial taka moc czy jeszcze cos trzeba zrobic ? moze zwiekszyc cisnienie turbo na 1.2bara ?
3 co daje wywalenie katalizatora i dolozenie wiekszego intercolera ?
4 do ilu wytrzyma skrzynia bo znalazlem chiptuning do rovera za 800 zl na 126KM i 285NM a dla wersji tej mocniejszej 115KM na 145 KM i 315 NM
Pozdrawiam
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Sob Cze 13, 2009 08:15
Cytat:
witam mam kilka pytan a zatem
Witam
Cytat:
1 czy wasze roverki tez przyspieszaja w granicach 2-3 tysiecy 45 2.0idt a pozniej juz niechca ? jezdzilem wczesniej benzyna wiec troche dziwne mi sie to wydaje ?
Mój R220 SDI przyśpiesza już konkretnie od 2000 i tak do 4.5k bez odczuwalnego spadku w przyśpieszeniu. W zasadzie, gdy kręcę go do 4k to od 0-160 potrzeba więcej czasu niż przy kręceniu do 4.5k.
NITRO,
1. po ostatnich testach na forum wyszło że nie powinno być tak jak piszesz, ale wykres z hamowni pokazuje że rzeczywiście można mieć takie odczucia (sam mam podobne)
2. to się nie uda z tego co wiem, a pozatym wątpie czy byś znalazł taki komputer
3. chyba z grubsza nic To nie benzyna
4. Generalnie iDT nie są zbytnio podatne na czip tuning. Nie pamiętam dokładnie, ale te 15-20 koni to max co bezpiecznie można wyciągnąć.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Sob Cze 13, 2009 10:56
Cytat:
Przy twoich zapędach po co kupowałeś klekota?
Właśnie... co innego gdy z czasem zachce Ci się więcej mocy ( jak mi ) ale Ty jeszcze nie kupiłeś a już pytasz jak władować siano w tuning, który z resztą zbyt wiele nie da.
1 czy wasze roverki tez przyspieszaja w granicach 2-3 tysiecy 45 2.0idt a pozniej juz niechca ? jezdzilem wczesniej benzyna wiec troche dziwne mi sie to wydaje ?
Mój R220 SDI przyśpiesza już konkretnie od 2000 i tak do 4.5k bez odczuwalnego spadku w przyśpieszeniu. W zasadzie, gdy kręcę go do 4k to od 0-160 potrzeba więcej czasu niż przy kręceniu do 4.5k.
Moj roverek przyspiesza w zakresie 2000 do 3000 obr ..
Co moze byc nietak z moim ze ciagnie tylko do 3000 obr ?
hmm no wlasnie mam jeszcze swoje auto ale ojciec ma rovera 45 ktorego sobie wezme od niego jak sprzedam swojego nissana i chcialem cos przynim zrobic zeby niebyl takim zwyklym dupowozem a z tego co czytalem troche na forum to kolego DOBRYZIOM ma ponad 200 kM i 300niutkow i skrzynia daje rade
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Sob Cze 13, 2009 14:53
ale kolega dobryziom jezdzi nieco innym wozem po sporych modyfikacjach.Nawet jesli wyciagniesz te 300nm to r45 wciaz nie bedzie wyscigowka,za duza buda.Poza tym skrzynia to nie wszystko a co ze sprzeglem...musisz sporo sie narobic aby te nm wyciagnac, moze silnik zmien.
myslalem nad mg zr 2.0 idt 115KM ale jeszcze niewiem, napewno niechce juz benzyny bo przy mojej jezdzie to 15l na 100km przy 1.6 wiec co to bedzie jak bym mial 2.0
[ Dodano: Sro Cze 17, 2009 23:03 ]
moge miec kompa od mg zs 115KM tylko pytanie czy sam komputer cos da ? chcialem jeszcze zwiekszyc cisnienie na turbo i wiekszy IC dac co mowicie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum