Wysłany: Sob Cze 06, 2009 13:30 [R75] Obroty silnika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Ile obrotów powinno być na obrotościomierzu gdy stoję z właczonym silnikiem. Bo coś mi sie zdaje że u mnie jest ich mało(czuję drgania).Jest ich mniej niż 700.Autko to automat,disel.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 15:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 06, 2009 13:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Cze 06, 2009 13:54
to znowu ja powinni być 750 +/-50 więc masz w normie. Jak widzę avatar to wnioskuję że Twój R ma mały przebieg więc poduchy jeszcze nie padły Ten silnik po prostu tak się buja
[ Dodano: Sob Cze 06, 2009 14:55 ]
aha, niektórzy pisali że mieli 600org/min i było dobrze
włącz sobie tryb testowy w zegarach i w punkcie 7.2 masz podaną cyfrowo ilość obrotów na min. http://forum.roverki.eu/v...hlight=test+obc tu masz jak to uruchomić i co z tym dalej
[ Dodano: Sob Cze 06, 2009 17:26 ]
u mnie jest 730 do 750 obr/min jak jest ciepły silnik
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Cze 06, 2009 17:00
poduszki silnika, z biegiem czasu się wybojają, zużywają albo nie wiem co tam robią ale w każdym razie nie tłumią drgań silnika i te drgania są przenoszone na samochód. Przebiegu masz 1/2 mojego więc luz, ja mam swoje ok więc Twoje też napewno są dobre
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Cze 06, 2009 20:36
staf, Obroty biegu jałowego w Twoim silniku i każdym Dieslu w R75 powinny być 780 plus minus 50 rpm. Obrotomierz w aucie pokazuje b. niedokładnie a wręcz orientacyjnie i dlatego trzeba sprawdzić jak radzi sknerko albo testerem diagnostycznym.
Dam-Kam, 750rpm to obroty biegu jałowego w benzynowych .
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Sob Cze 06, 2009 20:43, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Cze 06, 2009 21:10
Dam-Kam, Uściśliłem twoją informację tylko dlatego,że w tym przypadku prędkość biegu jałowego nie jest regulowana i jest kontrolowana przez moduł ECM a odchyłki mogą świadczyć o niesprawnościach.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Sob Cze 13, 2009 10:44, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 09:00
nie no jasne, ja wcześniej nie wiedziałem jakie są obroty ale poszukałem w szukajce. Widocznie w którymś temacie o CDT ktoś podał wartość z benzyniaka a ja przepisałem
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Cze 13, 2009 10:29
staf i jak, sprawdzałeś ile pokazuje test Ja ostatnio w korku włączyłem poz. 7.2 i muszę się przyznać że jak na 232kkm na karku obroty wahały się w przedziale 780obr +/- 6obr
Tak jak piszecie...780obr z minimalnym odchyłem +/-.Nie ukrywam że wkurza mnie delikatne drganie kierownicy (na postoju z właczonym silnikiem).Ten typ tak ma?
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
u mnie nie tylko kierownica drga ale i dziwny dzwiek dochodzi spod kierownicy,ale tylko na zimno gdy sie nagrzeje nic nie drga i nie chalasuje no moze poza plastykami z kokpitu
u mnie nic nie drga mam 110 tys przebiegu i jest to pewny przebieg
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Cze 14, 2009 06:41
sknerko, ale ty masz benzynę. Jeśli chodzi o takie minimalne drgania, których po dotknięciu kierownicy prawie wogóle nie czuć, to każdy CDT, którego widziałem miał to, generalnie każdy diesel tak ma w większym lub mniejszym stopniu.
a chciałem napisać że u mnie benzyna i może być różnica ehh..... i zaraz się Rowan przyczepia
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum