Witam,
Szukam dobrego mechanika od silników oraz elektryka we W-w. Gdzieś na forum znalazłem adres do dwóch mechaników polecanych przez kogoś z forum. Ci dwaj panowie nie chętnie ale rzeczowo odradzają mi jakąkolwiek naprawę mojego Roverka tłumacząc się wysokim nie opłacalnym kosztem naprawy. Związku z tym szukam kogoś kto rzeczowo zajmie się R.
Obiawy są następujące:
Dziwne stukanie silnika, nie jest to głośne ale czuć na kierce oraz na gałce zmiany biegów wibracje na biegu jałowym. Obroty 1000/ min. Czytałem na forum czyszczenie Silnika krokowego zmiana kabli WN oraz świece, wszystko wymienione. Wymieniłem tez olej oraz pasek rozrządu, bo autko tyle co kupione. Dzisiaj autko nie chciało odpalić tj po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolki przygasły a radio zresetowało swą pamięć.. Wyglądało to tak jak by zabrakło prądu. Powtórzyłem czynność i to sami, dopiero za trzecim razem wszystko poszło ok. Zaczynam podejrzewać, że elektryka tez zaczyna siadać. Fajnie by było jakby ktoś forum mający R200 1,4 16V odsłuchał mój silnik i powiedział czy mój niepokój jest uzasadniony. Wrocław
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 11, 2009 22:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie uważam się za bóg wie jakiego fachowca ale mam takiego samego roverka już rok i może ci jakoś pomogę , mam kanał narzędzia itp , jak coś to wpadniesz i zobaczymy by nie wydawać kasy na mechaników , napisz do mnie na gg to sie zgadamy bo priv mi nie działa
Jak masz takie objawy przy odpalaniu - to trzeba sprawdzić obwód rozruchu silnika. Czyli do sprawdzenia - akumulator (stan, sprawność, stopień naładowania, id..) jego klemy (bardzo ważny jest ich mocny docisk do biegunów akumulatora, wszak tam leci i 300 A a i więcej czasami), przewód plusowy akumulator - rozrusznik, stan i sprawność włącznika el-mag rozrusznika (zarówno stan elektromagnesu, zwory, sprężyny powrotnej, brak zacięć, itd..) jak i styków prądowych włącznika (on zarówno mechanicznie sprzęga rozrusznik z silnikiem na czas rozruchu, jak i włącza do niego prąd.). Także do sprawdzenia samo rozrusznik - szczotki i komutator, stan uzwojeń (brak przebić między zwojowych i do masy, brak przerw w połączeniach uzwojeń, brak nadpaleń, itd..) także i jego stan mechaniczny (tulejki). Do tego sprawdzić trzeba przewód masowy samochodu (gruba taśma, łącząca karoserię pojazdu z zespołem napędowym (odkręcić śruby, wyczyścić powierzchnie styku, sprawdzić taśmę, czy nie naderwana, itd..).
Na spokojnie dasz sobie radę sam, tym bardziej, że jest to forum i ludzie pomagają jak umieją, i to za darmo.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum