Wysłany: Sro Cze 17, 2009 20:38 [R75] Problem z zamykaniem drzwi z "klucza
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam wszystkich i proszę o poradę.Wczoraj zauważyłem przypadkiem że nie działa w moim autku zamykanie kluczem,a także otwieranie zamkniętych drzwi pilotem jest niemożliwe-zero reakcji,cisza.Klapę bagażnika mogę zamknąć i otworzyć kluczem!
Proszę o jakieś sugestie.Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 16:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 17, 2009 20:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy jak naciskasz otwieranie pilotem to mruga czerwona lampka w kluczyku,bo jesli nie to miałem podobny problem z otwieraniem pilotem,oderwał sie wlacznik na plytce wewnatrz kluczyka.Co do twojego drugiego problemu to nie miałem takiej przypadłosci dlatego nie potrafie pomoc
Nie jestem pewien ale chyba rozleciał ci sie taki plastik który trzyma cięgno od zamka do kasety z silniczkami on jest przy klamce u góry i cięgno jest luźne. rozebrać boczek i popatrzeć widac to (bardzo dawno to rozbierałem i nie pamiętam juz dokładnie konstrukcji)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Cze 17, 2009 21:59
trzeba dostać sie do środka drzwi i sprawdzić mechanizm przekazujący obrót bębenka klamki ,do zamka ( krótki trzpień z lewej strony zamka z tyłu ).Czy poprzednio zamykanie kluczykiem było ? , bo może masz zamek od anglika.
Czy poprzednio zamykanie kluczykiem było ? , bo może masz zamek od anglika.
No tak o tym nie pomyślałem może ktoś naprawiał angielską kasetą z silniczkami wcześniej
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Witam.Dziś nie mogę ale w sobotę napewno będę rozbierał boczek drzwi i zobaczę ten nieszczęsny zamek pod kontem sugerowanych usterek.Auto nie jest angielskie,a wcześniej zamek działał prawidłowo.Dam odpowiedż napewno jak probłem rozwiązałem.Pozdrawiam.
[ Dodano: Pią Cze 19, 2009 16:57 ]
Witam.Dzisiaj rozebrałem boczek dzrzwi i posprawdzałem połączenia wszystkich ruchomych części w pobliżu zamka i klamki. Są chyba O.K.Piszę" chyba'' bo sprawdzałem raczej na dotyk niż na wzrok-kiepska widoczność.Zeby coś zobaczyć dokładniej musiałbym chyba wymontować zamek z klamką ,a nie wiem jak się do tego zabrać żeby nie narobić sobie "bigosu".Jedyny element który odpadł zupełnie podczas -zaznaczam delikatnych oględzin dotykowych,a który na pewno należał do chyba zamka jest czarny 2 cm plastykowy cypelek w kształcie szczudełka.Dołączam foto.Proszę o jakieś porady co z tym zrobić?A może dać sobie spokój?Chociaż otwieranie czy też zamykanie kluczem czasem się bardzo przydaje,nie mówiąc już o sytuacjach awaryjnych.
Pozdrawiam.
[ Dodano: Sob Cze 20, 2009 23:10 ]
Witam ponownie,dalej z nierozwiązanym problemem zamka.Doszedłem jednak do wniosku że zamek (tym bardziej że jeden)-musi być sprawny,i auto będzie można otworzyć z "klucza".Jednak żeby dokładniej się móc przyjrzeć przyczynie awarii,konieczne jest zdemontowanie wkładki zamka (tak myślę).Może mnie ktoś z kolegów oświeci jak to wykonać żeby nie narobić bałaganu?
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum