Dziękuję za szybką odpowiedź
Będę musiał jeszcze sprawić sobie taki klucz
Jakie klucze polecacie? Chodzi mi o to żeby były w miarę wytrzymałe i za rozsądną cenę?
Ja to polecam zebys gdzies pojechal i ktos Ci to wymieni.Mysle ze nie ma obawy ze mechanik sobie nie poradzi z dosyc prosta czynnoscia,a Ty zaoszczedzisz na kluczu dynamometrycznym Jak kupisz jakis tani to lepiej juz na "wyczucie" przykrecic,jak nie robiles tego wczesniej to jedz do mechanika bedzie taniej,lepiej i moze z gwarancja.
Ja kupiłem sobie niedawno taki http://www.allegro.pl/ite...2_28_210nm.html i jest OK. Ostatnio dociągałem głowicę w mojej trofiejnej Nexii, bo "szpecjaliści" zapomnieli dociągnąć śrubek po prawej stronie i środkowej przy kolektorze ssącym i pociło się. Pojechałem 50, 70, 90 i 110 Nm i uspokoiło się zupełnie.
Kluczyk kosztuje jakieś 80 PLN i do domowego użytku jest w zupełności wystarczalny.
Śruba regulacji zaczyna "brać" już od mniej więcej 20 Nm, choć klucz jest skalowany od 28.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Cze 20, 2009 12:50
Lechos napisał/a:
nie kazda:)
Nie wiem jaką Ty masz ale skoro nie metalową to pewnie jakaś fajeczka bo oryginał jest metalowy i jest produkowany w Niemczech specjalnie pod Rovera. Pozdrawiam ( dodam że zmieniałem w sześciu Roverach taką uszczelkę i wszystkie miały metalową uszczelkę).
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Nie Cze 21, 2009 21:25
Myślę że rozsądniej będzie kupić nową a nie odkurzanie
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
zaznaczony element to sprężyna zaworu, tam żaden miękki śmieć nic nie naszkodzi...
AndrzejekA8 napisał/a:
Prosiłbym jeszcze o rady w jaki sposób mogę wyczyścić pozostałości które odpadły z uszczelki?
te fragmenty to taki laminat przypominający z grubsza karton więc raczej na filtrze oleju zostanie niż gdzieś sie wepchnie gdzie mógłby zaszkodzić
oczyść to co dasz radę i będzie ok
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Samoregulator Kolego, samoregulator
Z głowicy są całkiem spore kanały do powrotu oleju więc nie zaszkodzą takie paproszki. Na co dzień potrafią się tam walać większe kawałki nagaru w niektórych silnikach
[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 00:42 ]
Lechos napisał/a:
co do uszczelki to moge sie zgodzic, ze jest to blaszka ale powleczona jakims materialem
Tak samo jest w R75 V6. Uszczelki pod kapami są metalowe powleczone taką jakby gumą. Tanie zamienniki są tylko metalowe i trzeba zakładać na masę.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
trzonek zaworu z dwoma sprężynami równoległymi blokowanymi zamkiem stożkowym duczęściowym oraz regulator hydrauliczny otwarcia zaworu, okeeej?
niemniej olej tam nie jest zasysany tylko wypychany, więc nic tam się stać nie powinno...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Wielkie dzięki za pomoc
Teraz czekam aż przyjdzie do mnie uszczelka i zabieram się do pracy
Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję za pomoc
Fajnie że jest takie forum, że jest tutaj taka miła atmosfera i że zawszę się znajdzie ktoś kto doradzi i pomoże
Pozdrawiam
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 22:16
i myśle że koledzy załużyli na punkt "pomógł"
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Chciałem się jeszcze dowiedzieć czy macie może jakiś sposób na odkręcenie tych dwóch śrubek, którymi są przykręcone tarcze?
Próbowałem je odkręcić ale nic z tego
WD-40 tez nie pomaga
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Cze 24, 2009 22:09
AndrzejekA8 napisał/a:
Chciałem się jeszcze dowiedzieć czy macie może jakiś sposób na odkręcenie tych dwóch śrubek, którymi są przykręcone tarcze?
Próbowałem je odkręcić ale nic z tego
WD-40 tez nie pomaga
Mały przecinak i młotek i powinno się udać. Można też wcześniej trochę popukać w śrubki wzdłuż osi i może się udać nawet bez przecinaka. Oczywiście trzeba zaopatrzyć się w nowe na montaż nowych tarcz.
WD i jakis stary srubokret krzyzakowy i mlotek. Napiedzielasz mlotem w srubokret i wyrobisz sruby, plus popsikasz wd i puszcza...ewentualnie rozwierc sruby:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum