Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS 2.0 ITD] Kilka pytań technicznych
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS 2.0 ITD] Kilka pytań technicznych
Autor Wiadomość
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 20:29   [MG ZS 2.0 ITD] Kilka pytań technicznych

Witam

Z racji że przez ostatnie lata jeździłem Roverkiem 218 GSD i bardzo byłem z niego zadowolony przymierzam się do zakupu MG ZS, bądź Rovera 45 raczej tylko w dieslu i mam kilka pytań.

1. Czy wersje po liftingu od 2004 mają dokładnie takie samo zawieszenie co z przed liftingu (te same części zamienne) bo z tego co zdążyłem zauważyć to jednostki napędowe są dokładnie takie same.

2. Czy siedzenia z ZS pasują do 45? (bardzo mi się podobają :P ) I jak to jest czy pasują te z wersji z przed liftingu do wersji poliftingowej?

3. Wiele osób pisze o tym aby zwrócić uwagę czy auto posiada dwa zestawy kluczyków oraz kod (bodajże do odblokowania immo) i właśnie pytanie o to do czego ma być ten kod bo nie wiem w tym momencie o co pytać sprzedającego.

I zbieram oczywiście informacje na co zwłaszcza zwrócić uwagę przy zakupie, jak na razie wiem że jeszcze warto zwrócić uwagę czy wszystkie kontrolki się świecą te które powinny. Jeśli macie jeszcze jakieś uwagi chętnie wysłucham.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 26, 2009 20:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 21:18   

Jordan87 napisał/a:
2. Czy siedzenia z ZS pasują do 45? (bardzo mi się podobają :P ) I jak to jest czy pasują te z wersji z przed liftingu do wersji poliftingowej?


Pasuja,

Jordan87 napisał/a:
1. Czy wersje po liftingu od 2004 mają dokładnie takie samo zawieszenie co z przed liftingu (te same części zamienne) bo z tego co zdążyłem zauważyć to jednostki napędowe są dokładnie takie same.


Maja takie same, znaczy się R45 przed i po liftingu, ZS ma sportowe zawieszenie.

Jordan87 napisał/a:
3. Wiele osób pisze o tym aby zwrócić uwagę czy auto posiada dwa zestawy kluczyków oraz kod (bodajże do odblokowania immo) i właśnie pytanie o to do czego ma być ten kod bo nie wiem w tym momencie o co pytać sprzedającego.


Gdyby np zabrakło w pilocie baterie to nie uruchomisz auta i po to jest ten kod, który wprowadzasz przez przekręcanie kluczyka w drzwiach. ale o tym pisze w instrukcji ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 22:01   

ZS ma tylko inne sprężyny i/lub amortyzatory czy jest zupełnie zmienione względem R45?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 22:07   

Jordan87 napisał/a:
ZS ma tylko inne sprężyny i/lub amortyzatory czy jest zupełnie zmienione względem R45?


Juz nie pamiętam ale ma w głowie ze ma inne sprężyny oraz amory. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 22:29   

Remi55, nie dokładnie. Inne elementy i częściowo inna konstrukcja zawieszenia. Np. mam u siebie (standardowo) dolną rozpórkę, a w R45 tego nie ma.

[ Dodano: Pią Cze 26, 2009 23:32 ]
Jordan87 napisał/a:
I zbieram oczywiście informacje na co zwłaszcza zwrócić uwagę przy zakupie, jak na razie wiem że jeszcze warto zwrócić uwagę czy wszystkie kontrolki się świecą te które powinny. Jeśli macie jeszcze jakieś uwagi chętnie wysłucham.

Zwracaj uwagę na wszystkie rzeczy, jak w każdym innym aucie. Głównie jeśli chodzi o diesla - pracę pompy wtryskowej, jak odpala, jak wkręca się na obroty. Co do zawieszenie - czy nic nie stuka i nie puka. Reszta to typowe możliwe usterki wszystkich R.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 27, 2009 09:32   

Mixtated napisał/a:
Remi55, nie dokładnie. Inne elementy i częściowo inna konstrukcja zawieszenia. Np. mam u siebie (standardowo) dolną rozpórkę, a w R45 tego nie ma.


To przepraszam, to mi może pomyliło sie ale jakoś tak to miałem zapamiętane.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 11:10   

Remi55 napisał/a:
To przepraszam, to mi może pomyliło sie ale jakoś tak to miałem zapamiętane.

Spoko, nikt się nie gniewa :wink: Myślałem kiedyś, że podejdą amortyzatory od Civica, czy R45 - i podejdą. Ale w przypadku ZS'a zawieszenie po wymianie w/w nie będzie już takie twarde, auto stanie się bardziej kanapowate :grin:

Remi55 - lekki OT. Pamiętasz wątek o spryskiwaczach od C3 i problem słabego ciśnienia? Wczoraj Marian przeczyścił i założył (jak się okazało) prawidłowo fabryczny zaworek zwrotny - rozdzielacz i teraz ciśnienie jest takie jak na załączonym w wątku filmiku z Citroenem czy Pugiem :mrgreen: (na fabrycznej pompce)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 27, 2009 12:23   

Mixtated napisał/a:
Remi55 - lekki OT. Pamiętasz wątek o spryskiwaczach od C3 i problem słabego ciśnienia? Wczoraj Marian przeczyścił i założył (jak się okazało) prawidłowo fabryczny zaworek zwrotny - rozdzielacz i teraz ciśnienie jest takie jak na załączonym w wątku filmiku z Citroenem czy Pugiem :mrgreen: (na fabrycznej pompce)


hehe.. pewnie ze pamiętam watek :mrgreen: W sumie teraz w lecie ciśnienie jest takie jak trzeba a mam tylko te spryskiwacze od C3 :razz: Gorzej jest w zimie :/ czyli radzisz kupić od Peugeota zawór zwrotny oraz trójnik :?: :mrgreen:

Masz może numery jakieś tych części od C3 ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 29, 2009 22:09   

Wiecie może czy ktoś na dolnym śląsku posiada sprzęt do podpięcia się do komputera w tych autach? Najlepiej blisko Wrocławia i możliwie najtaniej

[ Dodano: Pon Cze 29, 2009 23:07 ]
A możecie mi powiedzieć jaki jest dostęp do rozrządu w tym aucie przy silniku diesla? (czy jest zabudowany w tym miejscu przez jakiś osprzęt) Ponieważ sam się bardzo często zajmuję mechaniką i tak się zastanawiam czy warto się samemu bawić w rozrząd po zakupie.

I cały czas czekam na odpowiedz w sprawie diagnostyki komputera na dolnym śląsku :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 29, 2009 22:46   

Jordan87 napisał/a:
A możecie mi powiedzieć jaki jest dostęp do rozrządu w tym aucie przy silniku diesla? (czy jest zabudowany w tym miejscu przez jakiś osprzęt) Ponieważ sam się bardzo często zajmuję mechaniką i tak się zastanawiam czy warto się samemu bawić w rozrząd po zakupie.


No dostęp taki sobie oh jest :mrgreen: Dostep do pasak od strony pompy tam gdzie jest filtr jest latwy i duzo miejsca do operowania. Ale pasek z lewej strony to troche kłopotliwe ale sie da zrobic samemu i jak masz czas to możesz się pobawić. Mi zajęła wymiana przy moim Dieselku 2dni bo nie wiedziałem do konca jak co i jak i musiałem chwile myśleć i czytać Rave oraz Haneysa ale sie udało :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Kilka technicznych pytań
joemax77 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Paź 09, 2007 20:24
joemax77
Brak nowych postów [r400.98]pare pytan technicznych
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 18, 2010 19:34
bolec0000
Brak nowych postów [R45] Kilka pytań
kwasior Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Wrz 12, 2007 16:52
kwasior
Brak nowych postów [MG ZS 180] kilka pytań
Foxio Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Lut 13, 2017 01:00
Foxio
Brak nowych postów [R45] Kilka pytań
joemax77 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Lis 23, 2007 22:21
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink