Wysłany: Czw Cze 25, 2009 16:03 [R75] Zamki tylnych drzwi nie otwierają się.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam,mam mały ale istotny problemik z r75. Nie otwieraja sie tylne drzwi ani z zewnatrz ani od srodka. PO ciezkich bojach otworzyłem te drzi sciagajac boczek ,i o dziwo działaja jak w zegarku ,ale jest jedno ale ,gdy zamkne dzwi i zamkne zamki centralnym,a nastepnie otworze ,dzwi juz sie nie otworza. silowniki centralnego działaja bo koncuwki w boczkach chowaja sie i wychodza. Bez zamykania centralnym otwieraja sie pieknie,a po zamknieciu i otwarciu nie. W tej chwili drzwi sa zamkniete na amen ,znów musze sciagac boczek na zamknietych drzwiach a to nie latwe. doradcie cos! pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 13:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 25, 2009 16:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
powiem szczerze ze nie sprawdzalem kluczykiem czy sie otwieraja , ale tak czy siak powinny sie otwierac i z pilota. Wszystko dziala silowniki chodza a nie otwiera sie. No i naciskałem ten przycisk sto razy i jest to samo, poza tym prawe drzwi czasem sie otworza,ale lewe wogole
Może jak zdejmiesz blokadę rodzicielska to od środka zaczną sie otwierać. Poza tym dzrwi otwieraja się tak: jedno naciśnięcie drzwi kierowcy drugie naciśniecie pozostałe drzwi
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Cze 26, 2009 14:16
paolo82 napisał/a:
ale tak czy siak powinny sie otwierac i z pilota.
z opisu wynika , że silniczek od zamykania i drugi od otwierania działają , bo chodzą popychacze w boczkach , więc zamki z pilota się zamykają i otwierają. Natomiast jest problem mechaniczny ze zwolnieniem blokady zaczepu zamka , który przy naciśnięciu klamki wyhacza się z uchwytu na nadkolu.Może wystarczy wprowadzenie środka smarnego od strony owalnego cięgna z tyłu zamka i wyregulowania długości trzpienia, łączącego sie z cięgnem owalnym , plastikową kasetą. Kaseta ma rozpinany zatrzask. Uszkodzona kaseta też może być przyczyną tej usterki.
Paolo napisz jak uda Ci się coś z tym tematem zdziałać bo ja mam identycznie w tych samych drzwiach!! Smarowałem wszystko i nic nie pomogło niestety> jutro walcze dalej
[ Dodano: Nie Cze 28, 2009 14:23 ]
Udało mi się opanować temat, trzeba po rozebraniu boczku i otwarciu plastikowej kasetki trzymającej cięgło przesunąć cięgło tak żeby z kasetki wystawało więcej gwintu o jakieś 2 mm. Do tego wd40 i działa jak nowe.
Udało mi się opanować temat, trzeba po rozebraniu boczku i otwarciu plastikowej kasetki trzymającej cięgło przesunąć cięgło tak żeby z kasetki wystawało więcej gwintu o jakieś 2 mm. Do tego wd40 i działa jak nowe.
Hmmm mi się zablokowały tylko jedne drzwi tylne Powiedz jak rozebrałeś boczek w zamkniętych drzwiach?
BTW
azer napisał/a:
drzwi tylne w 75tkach otwierają się dopiero po naduszeniu dwa razy pilotem otwieranie.
Drzwi tylne i przednie od pasażera - tak ale tylko wtedy kiedy tak jest zaprogramowany komputer (str. 9 - polskiej instrukcji obsługi R'75). Możesz sobie zaprogramować aby ci się otwierały od razu na raz. Podobnie rzecz się ma z automatycznym blokowaniem drzwi przy prędkości pow. 7km/h (str. 10 - polskiej instrukcji obsługi R'75) . To tez trzeba zaprogramować. Ja tak nie mam ani jednego ani drugiego
Drzwi tylne i przednie od pasażera - tak ale tylko wtedy kiedy tak jest zaprogramowany komputer (str. 9 - polskiej instrukcji obsługi R'75).
reed napisał/a:
Ja tak nie mam ani jednego ani drugiego )
Przestaniesz się cieszyć jak ci kiedyś żul do auta wsiądzie na krzyżówce. Gdybym nie miał takiego programu to byłoby to pierwsza zmiana której bym dokonał w R z zamykaniem automatycznym zdania sa podzielone ja bym nie chciał (i nie mam) ale mój kumpel tęskni za takim bajerem w swoim aucie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Jak jeździ R'75 to podłączenie pod T4 w Łodzi kosztuje 160zł. Tylko dla takiego bajeru szkoda mi kasy na to "dodatkowe zabezpieczenie". Jeździłem wcześniejszymi wersjami Rover'a i nie było mi to potrzebne. LR mam coś takiego i mnie wqrza - Kwestia gustu a o gustach się nie dyskutuje
IMHO Równie dobrze mogę sobie zablokować drzwi ręcznie
wszystko można ręcznie i kumpel blokuje ręcznie zamki (H Civic) tylko po co jak może być automat. u mnie znaczy w Nowym Mieście komp T4 100pln
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Z tym bajerem o ktorym piszecie, to mysle ze to kwestia przyzwyczajenia. Jezeli ktos przez lata mial to w aucie ,a teraz nie ,to rzeczywiscie moze tego brakowac. Chce dodac ze w moim przypadku gdy dzwi sa zatrzasniete i nie mozna ich w zaden sposob otworzyc to zbedny bajer (zart) hehehe.
Zeby otworzyc drzwi calkowicie zatrzasniete ,nalezy wyjac siedzisko tylnej kanapy, odkrecic wkret pod ciegnem do otwierania drzwi,i odchylic boczek na tyle by weszla reka ,nastepnie odpiac zapinke na precie od kasety i pociagajac go w dół probowac otworzyc drzwi. ale to nie jest proste ani wygodne,trzeba sie nagimnastykowac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum