Witam
Pojawił się problem. Mianowicie Pan który zakładał do roverka gaz bardzo się zdziwił, ponieważ przy wyłączonym silniku (kluczyki w kieszeni:) ) zauważył że cały czas jest podawane napięcie na cewkę, oraz na wtryski.
Czy to jest normalne?
z góry dziękuję za pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 02, 2009 08:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zależy jak długo...
bodaj przez 30 sekund po wyłączeniu silnika jeszcze układ wtryskowy jest zasilany. Jeśli to ma miejsce dłużej, to prawdopodobnie zespawał się przekaźnik główny i nie odpuszcza...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Witam, przepraszam że dopiero teraz pisze
sprawdzilem napiecie jest cały czac (newet po nocy) sprawdzilem skrzynke przekaźnikową (za komputerem) i jest ok. Chyba że sprawdzilem nie to co trzeba;/.
Reasumując na brązowo/brązowym kablu jest cały czas napięcie:/
Dziękuję z góry za odpowiedź
[ Dodano: Pon Lip 06, 2009 13:04 ]
może ktoś coś wiedzieć?:) Elektryk ma z tym duuużży problem;/
to nie jest normalne, przejzyj sobie schematy,
masa cewki jest podawana bezpośrednio z kompa (oczywiscie cyklicznie),
plus jest podawany przez przekaznik glowny, ktory komp powinien wylaczyc, jak pisal Steryd po ok 30 sekundach od wylaczenia zaplonu (gdy wszystko dziala, bez problemu da sie to uslyszec) ,
bylo kilka przypadkow na forum rozladowywania przez to aku, ECU z niewiadomych przyczyn nie wylacza przekaznika glownego
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Poprzedni właściciel odłączył alarm.
Obejrzałem wtyczkę i są zwarte czarny i carno/zielone przewody.
Częśc przewodów została przepięta do sterownika centralnego zamka.
Napięcie jest podawane cały czas po wyłączeniu kluczykiem, do czasu odłaczenia i podłączenia ponownie klemy na akumlatorze, lub tak samo na puszcze za ecu z przekaźnikiami.
Czy to mozliwe ze ecu nie dostaje sygnału z immo i nie wie cze ma wyłączyć wszystko po 30 sekundach?
Czarno/biały przewód idzie do ecu - jest to "immobilizer signal" może to to?
Czy jak kupię samą puszkę alarmu, to bedzie działać?:)
Czy to mozliwe ze ecu nie dostaje sygnału z immo i nie wie cze ma wyłączyć wszystko po 30 sekundach?
to dziala raczej niezależnie od alarmu, bo przekaznik powinien odpuscic po tym czasie 15-20 sekund, nawet gdy samochod nie zostaje zamkniety, czyli alarm uzbrojony immo zablokowane
jak juz ktos dlubal w instalacji, to sprawa bedzie utrudniona
nie wiadomo czy takie zachowanie to wina usterki kompa o ktorej pisalem wyzej, czy wynik grzebania w instalacji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum