odgrzeje troche temat - mam pytanie dotyczące oryginalnego czujnika cofania - jaka jest jego szybkość działania i czy na deszczu działa prawidłowo. Czytałem kiedys ze te nieoryginalne działają zbyt wolno i wariują na deszczu. Jak jest z oryginalnym? I czy w kombi tez były instalacje pociągnięte czy trzeba samemu ciągnąć kable?
Oryginalny jest szybki dostatecznie i nie wariuje na deszczu, za to jest bardzo czuły na odpryski farby na nim
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
co mas zna myśli pisząc "za to jest bardzo czuły na odpryski farby na nim" ? U mnie jeden z czujników wariuje - popiskuje bez powodu. Wg komputera jest to środkowy-lewy, zastanawiam się jak sprawdzić czy to nie wina tych odprysków ...
Jak jest jakiś bąbel albo odprysk farby na czujniku to właśnie wariuje czasem pomaga zdrapanie farby ale wtedy wygląda brzydko.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A czy jeśli odłączę uszkodzony czujnik to uzyskam efekt ciągłego popiskiwania (z racji braku czujnika) czy po prostu zdeaktywuję uszkodzony czujnik
System sprawdzający czujniki wykryje jego brak i poinformuje Cię o tym dłuższym "piiiii". Nie będzie działał cały układ. Czujnik musisz wymienić lub zrobić jak pisał sknerko zeskrobać farbę np. drobnym papierem ściernym. Wygląda słabo, ale działa poprawnie
Sam układ - oryginalny - zarówno jeden i drugi (bo były dwa) działa bardzo dobrze. Ktoś bardziej ogarnięty może sobie też zdefiniować odległość od przeszkody. Na deszczu, w zimie, przy dużych temp. nigdy nie miałem problemu. Jedyny - purchle - ale zeszlifowałem i działa do dzisiaj.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tylko ze te bąble u mnie są na innym czujniku niżby pokazywał to komputer, sam dostęp do tych środkowych czujników jest w miarę przyzwoity, więc tak czy siak trzeba zakupić jeden czujnik i próbować wymieniać. Gorzej jeśli okaże się że walnięty jest któryś z bocznych czujników to bez zdejmowania zderzaka się raczej nie obejdzie
@MaReK pisząc o dwóch układach, masz na myśli czujniki na przód ? Jeśli tak to temat dość ciekawy - dołożenie takich na przód - tylko jak je inicjować ?
Może roboty i nie wiele, ja jednak mam obawy że potem już nie będzie tak wszystko spasowane jak przed zdjęciem, więc sam pod blokiem wolę nie ryzykować ... temat zaczeka aż będę się u Sash997 serwisował za jakiś miesiąc. Może do tej pory uda mi się kupić używany czujnik w kolorze GMN.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum