pewnie miałeś gaźnik Aisan ten którego wszyscy mechanicy się boją
ja jeździłem do mechanika który pracował w serwisie Fiata,fakt faktem liczył sobie za robotę ale wiedział o co chodzi
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Lip 08, 2009 10:00, w całości zmieniany 1 raz
Tak,
bylo to jakies koreanskie ustrojstwo
Mechanicy chodzili kolo tego jak kolo smierdzacej padliny
Chcialem tam cos w nim podlubac, ale tylko sie wzdrygneli. Nie chcieli tego za bardzo robic - serwis /nieautoryzowany/ Fiat.
Silnik nierowno pracowal.
W koncu sam sie uspokoil
Szczesliwy od wczoraj posiadacz rezystora VALEO
--------------------------------------------------------
to live and let live
Ostatnio zmieniony przez tujaro13 Sro Lip 08, 2009 10:15, w całości zmieniany 1 raz
ja na szczęście miałem Polski gaźnik FOS Łódź oczywiście kupiłem nowy za około 600zł bo starego nie szło zregenerwać i był to jeden jedyny jaki znalazłem w tamtym okresie
ok. dzisiaj byłem u mojego mechanika.... no cóż
doprowadzenie silnika do normalnosci to 400pln plus wszelkie planowanie itd... no i oczywiscie koszt czesci....
pytałem się go też o koszty przekładki silnika i sama robocizna podobnie.
na allegro gole silniki chodza po ok 400-500pln...
w tym momencie rozkładam rece i wracam do punktu zero...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum