Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z przyspieszeniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z przyspieszeniem
Autor Wiadomość
typek1983 



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 23
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:03   [R75] Problem z przyspieszeniem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Mam R75 CDT 2000 od niedawna i mam wrażenie przy dodawaniu gazu że auto po wciśnięciu gazu nie ma odrazu przyścieszenia tylko jakby sie chwile zasatanawiało i dopiero rusza z kopyta. Czy te silniki tam mają że potrzebują chwilę żeby zaskoczyć :) Czy to jest może związane z za niskimi obrotami silnika, bo wydaje mi się że powyżej 2500 obr już autko jest żwawsze ale za mało jeszcze nim jeździłem zeby wysnuć taki wniosek
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 27, 2010 23:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Colin1488 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 67
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:45   

Mam roverka z tym samym silnikiem i nie narzekam na przyspieszenie,a wolnych obrotów nie będzie takiego odjścia jak powyżej 2500 jak piszesz,gdyż turbina nie osiaga jeszcze swojej sprawności, jest napędzana spalinami i jak w każdym tubodieslu musi troszke mieć obrotów żeby wytworzyć ciśnienie robocze.Nie należy tez wymagać żeby z 60km/h na piątce przyspieszał jak szalony, bo i na to ludzie się skarżyli.Aż tak elastyczny ten silnik nie jest.Spróbuj pojeżdziż na wyższych obrotach i póżniej zmieniać biegi na wyższy a zobzczysz że dieselek również może być dynamiczny. :twisted: Może masz takie wrażenie że jeżdzi jak wóz z węglem, bo jeżdziłeś wcześniej jakimś autkiem 200 konnym :) . Jak się przejechałem kolegi audi 3.0 TDI to pom przesiadce do rovera tragedia :) pozdrawiam
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:52   

Colin1488, nie nie nie to co kolega opisuje jest typową usterką tylko nie wiem czy przepływomierza czy to brudny EGR czy jeszcze coś bo ja mam akurat PB a o dieslach troche poczytałem, kolega Rowan jest w temacie najbardziej i on by pomógł
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Colin1488 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 67
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Lip 09, 2009 09:15   

Moze i przepływomierz, odepnij kostkę i zobacz jakie efekty.powinien normalnie przyspieszać na odpiętek przepływce.
 
 
 
gagatek 



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 20
Skąd: NS



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 10:38   

mam takie pytanie, nie do konca sie tyczy tematu, ale chcialem sie dowiedziec czy "gwiżdże" wam turbina w rowerkach, bo u mnie nic a nic i nie wiem czy mam cos z tym zrobic...
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 10:51   

gagatek, to nie jest TDI, żeby świszczała. Powinieneś ją lekko słyszeć w granicach 1800-2200rpm. Jeśli już będzie gwizdać, to wtedy nie jest dobra oznaka.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 11:14   

koledzy ale przepływomierz może sie popsuć na kilka sposobów i odpinanie go pomaga tylko zdjagnozować na 1...
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
gagatek 



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 20
Skąd: NS



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 11:38   

Rowan napisał/a:
gagatek, to nie jest TDI, żeby świszczała. Powinieneś ją lekko słyszeć w granicach 1800-2200rpm. Jeśli już będzie gwizdać, to wtedy nie jest dobra oznaka.


aha:) dzieki, bo ja sie zabardzo nie znam:)
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Wto Maj 18, 2010 09:53   

Witam!

A jezeli mi po 2200obr.min auto syczy jakby pod maska siedzial wku..... smok ?
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Maj 18, 2010 09:58   

RHL napisał/a:
A jezeli mi po 2200obr.min auto syczy jakby pod maska siedzial wku..... smok ?
Może nieszczelność w układzie doładowania. Rura od intercoolera może być dziurawa. Często pęka na kolanku z tyłu silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z przyspieszeniem
marcin_i_alunia Rover serii 75, MG ZT 24 Sro Gru 05, 2007 10:21
Dam-Kam
Brak nowych postów [R75] Problem z przyśpieszeniem i pasami
Rowan Rover serii 75, MG ZT 17 Pon Kwi 23, 2007 14:06
riki
Brak nowych postów [R75] Problem z aku?
Rowan Rover serii 75, MG ZT 7 Sob Lis 01, 2008 10:29
PHJOWI
Brak nowych postów [MG ZT-T] LPG - problem
pajda Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Lis 11, 2010 12:42
hudy23_1985
Brak nowych postów [R75] Problem z EGR
marcin.misek Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Sie 24, 2014 07:37
Comrade



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink