Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Nie Lip 12, 2009 21:09
pewnie ze wiem Alternator i kompresor jest mocowany do silnika za pomocą łapy z taką rolką. Ta rolka miedzy Alt i komp jest napinaczek wlasnie paska, tuz obok niej jest sruba napinająca ją. Dostęp od dołu, ewentualnie od goru obok rozrzadu. klucz imbusowy chyba. Acha, musisz oczywiscie najpierw zdjac pasek pompy wspomagania. Jesli napinacz pompy (rolka) jest automatyczny to od gory jakas belka go naciskasz i zdejmujesz
śruba przesuwająca napinacz (ta od spodu) ma łepek na klucz 14 a śruba mocująca rolkę (w środku rolk, - też trzeba ja poluzować, zepy ruszyła się rolka) na klucz 13
PS szukanie nie boli
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
tamten pasek ma napinacz automatyczny. w środku rolki masz sześciokąt na klucz 13 jak dobrze pamiętam, i żeby poluzować napinacz musisz przekręcić za ten sześciokąt w prawo (w stronę dokręcania)
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum