Forum Klubu ROVERki.pl :: jakie świece irydowe?denso IK20 czy briskDOR14IR?820ti 200KM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
jakie świece irydowe?denso IK20 czy briskDOR14IR?820ti 200KM
Autor Wiadomość
roiven 



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 47
Skąd: K-ce



Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 14:03   jakie świece irydowe?denso IK20 czy briskDOR14IR?820ti 200KM

http://moto.allegro.pl/it...a_100000km.html
po kliknięciu na liste zastosowań wyskakuje tabela pasujących aut których nie ukrywam sie zdziwiłem jest dużo, może "ik20" to tylko podgrupa tych świec irydowych denso a konkretne modele świec są określone kolejnymi znakami?? czy wziąć briski DOR14IR?? to też są irydowe, miałem kiedyś platynowe w volvo 440 1,7turbo bezn 125KM `89r i super silniczek pracował, nie wiem która marka jest lepsza niby droższa powinna byc lepsza ale roznice w cenie tłumacze sobie tym ze denso japonskie czyli z drugiego konca swiata a briski to czeskie chyba sa, może ktoś z was użytkował takie świece juz?? briski pisze ze sa od 181KM do 192 a denso do 200KM czyli idealnie tyle ile ja mam, czy sie tym sugerowac?? prosze o jakiekolwiek sugestie z góry wielkie dzięki pozdrawiam wszystkich:)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 14:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 16:03   

kup normalne swiece NGK tylko zeby byly made in japan a nie francuskie czy jescz gdzies indziej produkowane... mam u sibie juz drugi rok w komplecie z kablami uklad zaplonowy chodzi jak zloto, miedzy zwykla markowa swieca a irydowa odczujesz jedynie rownice po kieszeni...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
roiven 



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 47
Skąd: K-ce



Wysłany: Nie Kwi 12, 2009 09:45   

posłuchałbym Cie bo też masz 2.0 turbo tyle że niestety do mojego modelu pasują tylko ngk v-line 28 o których sie nasłuchałem niezaciekawych opinii niestety tylko takie wypuscili do mojego modelu:( a skąd wiesz że różnica jest tylko w złotówkach miałeś kiedyś irydowe?? a jeżeli chodzi o kwestie finansowe to nie są duże pieniądze ja żałować nie bede jeżeli otrzymam porządany efekt więc dalej pozostają jak na razie do wyboru briski DOR14IR i denso IK20 tak czy siak dzieki za pomoc wesołych spokojnych
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=d6ziN8BIqRs
Sprint
 
 
kusmier 



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2
Skąd: Kraków N-H



Wysłany: Nie Kwi 12, 2009 21:14   

O briskach chodza opinie ze są marne, bardzo szybko ulegaja zużyciu.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Kwi 12, 2009 23:23   

jak nie NGK to Denso nie widze innej opcji :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 08:27   

dobryziom napisał/a:
jak nie NGK to Denso nie widze innej opcji :)


popieram
 
 
roiven 



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 47
Skąd: K-ce



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 17:28   

kupiłem denso iridium power IK20 i spasowały i jak na razie super w tym samym czasie kupiłem valvoline vr1 Racing 10w60 a nie jakieś motule i od tego momentu widać poprawe przejechałem na oleju 1900km a na świecach jakies 1500 minimalne falowania i skoki do 1000obr./min zdażają sie wiadomo tylko na zimnym silniku i rzadko a tak to cały czas 850obr jeszcze aluminiową kopułke wymienie na miedzianą i przewody na beru i musi byc igła
jeszcze raz dziekuje denso sa super jak narazie
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=d6ziN8BIqRs
Sprint
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 19:04   

roiven napisał/a:
jeszcze aluminiową kopułke wymienie na miedzianą i przewody na beru i musi byc igła


a ja nigdzie miedzianej kopółki do swojego 2.7 nie mogę znaleść. Na aluminiowych stykach niestety bardzo szybko odkłada się biały nalot. A pamiętam że w skodzie 105 miałem miedziane styki i one się nie wypalały.

Też mam irydowe świeczki ale NGK:
 
 
Gość






Wysłany: Wto Lip 14, 2009 17:45   

roiven napisał/a:
kupiłem denso iridium power IK20 i spasowały i jak na razie super w tym samym czasie kupiłem valvoline vr1 Racing 10w60 a nie jakieś motule i od tego momentu widać poprawe przejechałem na oleju 1900km a na świecach jakies 1500 minimalne falowania i skoki do 1000obr./min zdażają sie wiadomo tylko na zimnym silniku i rzadko a tak to cały czas 850obr jeszcze aluminiową kopułke wymienie na miedzianą i przewody na beru i musi byc igła
jeszcze raz dziekuje denso sa super jak narazie


falowanie jest twoim zdaniem normalne??? u mnie by odrazu wyladowaly w smietniku... tylko japonskie NGK zadne inne pseldopodrobki swiec...
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lip 14, 2009 18:53   

Ostatnio właśnie po 40000 km wymieniłem u siebie świece z NGK na NGK właśnie te v-line 28 - cały czas na lpg czyli nieźle (chyba)

Co do falowania to gdzieś czytałem ze na wolnych obrotach MEMS ciągle przestawia se moment zapłonu - dla tego może silnik lekko podrygiwać - czuć że żyje :D
 
 
roiven 



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 47
Skąd: K-ce



Wysłany: Wto Lip 14, 2009 20:02   

no wiecie wczesniej było wiele wieksze te falowanie i zdarzało się nie tylko odrazu po uruchomieniu silnika ale nawet na rozgrzanym na postoju teraz jest o niebo lepiej juz mnie to nie denerwuje, gdzies czytałem że w nowszych samochodach silniczek krokowy ustawia sobie obroty nawet do kilkunastu minut!!! wyobraźcie sobie że przez kilkanascie minut wam obroty falują, może chodziło im o te nowe ale małolitrażowe w których na zimnym na dzień dobry jest 1500obr jakby wtryski były pozapychane
dobry ziom nie wylądują w śmietniku bo cholernie pomogły te świecie a reszta to kwestia mysle kabli i kopułki
czytaj dobrze: "teraz falowania i skoki do 1000obr./min zdażają sie wiadomo tylko na zimnym silniku i rzadko a tak to cały czas 850obr"
a skusiłem sie na denso bo z moich obserwacji na denso jeżdzą japończycy a na ngk polacy
 
 
Gość






Wysłany: Sro Lip 15, 2009 18:08   

roiven napisał/a:

a skusiłem sie na denso bo z moich obserwacji na denso jeżdzą japończycy a na ngk polacy


chyba japonczycy made in china :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r820coupe 96r] 2.0 turbo 200km
da się to jakoś podkręcić
marpa Tuning mechaniczny 7 Pon Gru 29, 2008 12:28
dobryziom
Brak nowych postów Świece Brisk Premium do 1.4 K series
kusmier Tuning mechaniczny 6 Wto Kwi 14, 2009 08:49
dobryziom
Brak nowych postów Jakie wtryski ?
KRYS Tuning mechaniczny 5 Pią Cze 06, 2008 22:17
KRYS
Brak nowych postów Jakie opony 205/40/17 czy 205/45/17?
Botanix Tuning mechaniczny 22 Sob Gru 05, 2009 14:44
Botanix
Brak nowych postów [R 200 1.6 `98r.] Jakie amortyzatory...
... do obniżonego zawieszenia?
wild_weasel Tuning mechaniczny 20 Sro Cze 18, 2008 08:01
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink