Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Jakie kable? Jakie swiece?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 10:55
[R200] Jakie kable? Jakie swiece?
Autor Wiadomość
tricolore 



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 15
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Lip 15, 2009 09:18   [R200] Jakie kable? Jakie swiece?

Witam,
jestem swiezo po instalacji sekwencji LPG w moim aucie. Raczej dobrze by bylo od razu wymienic kable wysokiego napiecia i swiece. Jakie by bylo najlepiej wsadzic do tego auta? czy jest jakis wybor? nie wiem, z ktorej strony to wszystko ugryzc, bo to moje pierwsze auto i troche zielony w tym jestem ;)
Autko dokladnie to Rover 200, 1998 rok, 1,4MPi.
z gory dziekuje za pomoc :)
pozdrawiam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 15, 2009 09:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 15, 2009 09:30   

wiesz ile jest takich tematów jak twój na forum :wink:
opcja "szukaj" i jedziesz :smile:
 
 
tricolore 



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 15
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Lip 15, 2009 09:35   

szosownik, jestem dosc wyczulony i pierw obszukalem troche forum ;) no i ciezko mi cokolwiek znalezc o tym, stad prosze o podpowiedz :) moze zle szukam?
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 15, 2009 09:36   

tricolore napisał/a:
szosownik, jestem dosc wyczulony i pierw obszukalem troche forum ;) no i ciezko mi cokolwiek znalezc o tym, stad prosze o podpowiedz :) moze zle szukam?

dobra mała podpowiedź :wink:
świece i przewody NGK
 
 
tricolore 



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 15
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Lip 15, 2009 09:46   

dziekuje slicznie :) no to dzisiaj objade kilka sklepow motoryzacyjnych we wroclawiu i poszukam sobie tych czesci :)
 
 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Wto Maj 11, 2010 12:44   

Dzisiaj wymieniałem filtry u gazownika i ten powiedział że do gazu najlepsze są przewody JanMor. Testował ktoś na gazie?
Strasznie mi szarpie ostatnio. Zmieniłem świece i dalej to samo. Wymienię jutro kopułkę i palec i zobaczę.
Kable NGK mają 3 lata, ok.35 tys km. Wizualnie wyglądają dobrze więc myślę że to wina aparatu zapłonowego bo jest firmy EPS i ma przejechane ok 30tys.
 
 
mickoz2 



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 49
Skąd: ŁDZ



Wysłany: Wto Maj 11, 2010 16:24   

kqba napisał/a:
Dzisiaj wymieniałem filtry u gazownika i ten powiedział że do gazu najlepsze są przewody JanMor. Testował ktoś na gazie?
Strasznie mi szarpie ostatnio. Zmieniłem świece i dalej to samo. Wymienię jutro kopułkę i palec i zobaczę.
Kable NGK mają 3 lata, ok.35 tys km. Wizualnie wyglądają dobrze więc myślę że to wina aparatu zapłonowego bo jest firmy EPS i ma przejechane ok 30tys.


a mój gazownik ostrzegał mnie właśnie przed JanMor. Kupiłem NKG i jest ok
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 11, 2010 16:34   

Dopiero co kupiłem Sentechy które są właśnie polecane do LPG, na ile to prawda to nie wiem.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Wto Maj 11, 2010 17:22   

Przewody JanMor chyba ogólnie jakością nie grzeszą, przynajmniej u mnie dosyć szybko padły :wink: . Nie mam LPG jakby ktoś pytał :smile: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Dziarka 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 116
Skąd: Limanowa



Wysłany: Wto Maj 11, 2010 17:40   

Ja mam JanMor i powiem Wam że samochód chodzi spoko
 
 
 
kowalainen 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 79
Skąd: Jelenia Góra



Wysłany: Wto Maj 11, 2010 18:34   

Miałem JAnMor'y (kadett+LPG), dośc szybko padły. Słyszałem, że Beru są dobre. Mój wujek (auto na gazie) ma już ok. 2 lat i nie miał jeszcze powodu wymieniać ich. Wcześniejsze kable to co pół roku zmieniał, nie pamiętam firm.
 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Sro Maj 12, 2010 06:03   

Dziwne w tym jest to że po wymianie filtrów LPG i przejechaniu ok 30km szarpanie ustało. Więc wina leżała po stronie LPG i nawet jak przełączyłem się na jakiś czas na benzynkę to też szarpało. Gazownik mówił że filtry wyglądają na czyste, więc coś jednak musiało być przytkane.
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 12, 2010 07:26   

kqba, pewnie wtryskiwacze ....
 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Wto Cze 01, 2010 10:20   

Więc tak. Zmieniłem kopułkę i palec na Bremi:
Uploaded with ImageShack.us

Dosyć tanie, a wyglądają na bardzo solidne. Dużo grubszy plastik niż EPS którego zestaw miałem wcześniej.

Ale niestety autko po wilgotnej nocy znowu szarpie. Zauważyłem wieczorem że od cewki na silnik przeskakuje iskra (cewkę mam przeniesioną na górę silnika i przykręconą do zaślepki drugiego wałka rozrządu). Zasilikonowalem więc całą cewkę i znowu było dobrze kilka dni, niestety znowu szarpie.
Teraz nie wiadomo czy to cewka czy kabel od cewki do kopułki.

P.S. Nie posiada ktoś może starego kabla od cewki do kopułki? Wolałbym sprawdzić zanim zdecyduję się na kolejne wydatki.
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Czw Cze 03, 2010 19:32   

Przewodów Janmor unikać. Za dużo z nimi problemów. Jak komuś działają dobrze, to przypadkiem ;)

Polecam NGK, Sentech, Bosch też mogą być.

Świece NGK V-line 28, Bosch, Unipart.
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 03, 2010 19:37   

ArekL,
To mnie pocieszyłeś bo jutro jade do hurtowni odebrać owe kable. Nie byłem od początku do nich przekonany ale tylko takie mieli w Poznaniu na miejscu;(

No ale cóż jest gwarancja więc jak zaczną świecić to sie wymieni na nowe i tyle.

Co do świec to NGK lub Beru
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
atrax 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 55
Skąd: Wołomin



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 22:38   

Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie szukać rozwiązania problemu?
Otóż nagminnie padają mi kable WN. Przez ostatnie 2 lata miałem: 1kpl Janmor(3 dni), 1kpl Bosch (po ok. pół roku) i 2kpl NGK(wytrzymują najdłużej). Problemy z silnikiem objawiają się nierówną pracą na postoju i szarpaniem w przedziale 2000-3000 obrotów ale tylko gdy gwałtownie przyśpieszam, jak się wlekę to jest płynnie. Powyżej 3000 nigdy nie zauważyłem szarpania.
Zaznaczam, że świece i kopułkę z palcem mam wymienione. Męczą już mnie wycieczki po mechanikach. Myślałem, że serwis sobie z tym poradzi a oni zmienili mi kable na nowe i pół roku bylo ok.
Zaczynam już myśleć, że te poszarpywanie jest problemem w wyniku którego zdychają kable.
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 05, 2010 22:52   

atrax napisał/a:
Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie szukać rozwiązania problemu?
Otóż nagminnie padają mi kable WN. Przez ostatnie 2 lata miałem: 1kpl Janmor(3 dni), 1kpl Bosch (po ok. pół roku) i 2kpl NGK(wytrzymują najdłużej). Problemy z silnikiem objawiają się nierówną pracą na postoju i szarpaniem w przedziale 2000-3000 obrotów ale tylko gdy gwałtownie przyśpieszam, jak się wlekę to jest płynnie. Powyżej 3000 nigdy nie zauważyłem szarpania.
Zaznaczam, że świece i kopułkę z palcem mam wymienione. Męczą już mnie wycieczki po mechanikach. Myślałem, że serwis sobie z tym poradzi a oni zmienili mi kable na nowe i pół roku bylo ok.
Zaczynam już myśleć, że te poszarpywanie jest problemem w wyniku którego zdychają kable.


Co do właściciela Tematu - Janmor to najniższa półka więc nie polecam, to tak jak drzwi chińskie z praktikera:)


co do kolegi wyżej, podjedz do elektryka samochodowego ( a nie mechanika) i jakiegoś dobrego, przemierzy Ci układ. Coś pewnie daje za duże wartości. jako tako twój układ elek nie jest specjalnie skomplikowany, trza by pomierzyć na kablach jaki sygnał tam dochodzi a jaki powinien. 20min roboty. A potem szukać wadliwego elementu.
_________________
Pamparampam
 
 
 
atrax 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 55
Skąd: Wołomin



Wysłany: Nie Cze 06, 2010 08:00   

Boncky napisał/a:
co do kolegi wyżej, podjedz do elektryka samochodowego ( a nie mechanika) i jakiegoś dobrego, przemierzy Ci układ. Coś pewnie daje za duże wartości. jako tako twój układ elek nie jest specjalnie skomplikowany, trza by pomierzyć na kablach jaki sygnał tam dochodzi a jaki powinien. 20min roboty. A potem szukać wadliwego elementu.

Widzisz tylko problem jest z tymi dobrymi fachowcami. U elektryka byłem a później w przypływie desperacji także w byłym ASO. I tłumacze, że mi szarpie i że kable zdychają jak muchy. W odpowiedzi słyszę, że winne są przewody i po wymianie wszystko będzie dobrze.
W niektórych autach przewody wytrzymują latami więc nie chce mi się wierzyć, że muszę je zmieniać tak często.
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 06, 2010 08:49   

atrax napisał/a:
Boncky napisał/a:
co do kolegi wyżej, podjedz do elektryka samochodowego ( a nie mechanika) i jakiegoś dobrego, przemierzy Ci układ. Coś pewnie daje za duże wartości. jako tako twój układ elek nie jest specjalnie skomplikowany, trza by pomierzyć na kablach jaki sygnał tam dochodzi a jaki powinien. 20min roboty. A potem szukać wadliwego elementu.

Widzisz tylko problem jest z tymi dobrymi fachowcami. U elektryka byłem a później w przypływie desperacji także w byłym ASO. I tłumacze, że mi szarpie i że kable zdychają jak muchy. W odpowiedzi słyszę, że winne są przewody i po wymianie wszystko będzie dobrze.
W niektórych autach przewody wytrzymują latami więc nie chce mi się wierzyć, że muszę je zmieniać tak często.


to co pisałeś to zdecydowanie za krótko, jeżeli kable były nie leżakowane i dobre. A nie więżę by tyle kabli było walniętych. Znajdź innego elektryka, jest ich sporo. Innego sposobu nie ma
_________________
Pamparampam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R25 1,4] świece, kable,cewki jakie?
juras1976 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Nie Kwi 13, 2014 11:05
harczuk1994
Brak nowych postów [r200 99r. 16V LPG] Jakie świece
dominikgr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Cze 30, 2008 08:48
capri1
Brak nowych postów [R200 1,4si 99r] jakie świece
mundek131 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 29 Pią Mar 13, 2009 18:32
mundek131
Brak nowych postów [r200] jakie świece???? szarpanie na ciepłym silniku
adam1990 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Lis 24, 2014 18:04
robsson78



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink