Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Bylem niedawno na wymianie oleju i mechanik powiedzial mi ze powinienem szykowac sie na wymiane turbiny.Powiedzial ze zaczyna byc mokra od oleju.Gdzie jest ta turbinka i czy dlugo jeszcze moge na tym pojezdzic?A wogole czy lepiejkupic na allegro czy dac do regeneracji?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 00:32, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 19:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 19:40
Po pierwsze, to zaglądaj do węża od IC i sprawdzaj czy bardzo daje olejem, bo mechanik mógł sobie tak tylko powiedziec...
Jeśli byś coś z nią robił, to zregeneruj, nie kupuj na allegro. Turbina jest pod silnikiem, musisz na kanał wjechac.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Z mieszkania
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 23:16
a co by sie stało jak by turbina wogole padla ?
- samochod by stanął w miejscu i nie dało by sie dalej jechac ?
- samochód zrobił by sie mulowaty ?
- czy nie dało by sie przekroczyc pewnych obrotów nie wiem np. 3500 a ponizej tego jechal by normalnie
Pytam bo mi tez mechanik ostatnio powiedzial ze turbina jest leciutko wilgotna z oleju, ale stwiedzil ze to nic, ze tyle to jest nic i nie mam sie czym przejmowac.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Lip 15, 2009 11:15
nitta, każda turbina jest lekko wilgotna, i wąż idący od IC do kolektora też może y wilgotny od oleju. To jest zupełnie normalne, chyba, że zupełnie leje się olej, no to wtedy już jest nie zbyt ciekawie.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lip 15, 2009 13:15
Rowan napisał/a:
Po prostu wilgotna, jakby twoja była sucha to by się zatarła
Rowan o czym Ty gadasz wydaje mi się, że grota10 i nittapisząc, że mają mokrą turbinkę chodziło im na zewnątrz. Więc co ma piernik do wiatraka. Moja ma smarowania, nie zaciera się ale na zewnątrz jest sucha
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lip 15, 2009 16:35
Rowan napisał/a:
nitta, każda turbina jest lekko wilgotna
Dam-Kam napisał/a:
moja jest suchutka bez kropli oleju
Rowan napisał/a:
Ja nie mówię, że mokra. Po prostu wilgotna, jakby twoja była sucha to by się zatarła
Dam-Kam napisał/a:
mają mokrą turbinkę chodziło im na zewnątrz (...) Moja ma smarowania, nie zaciera się ale na zewnątrz jest sucha
Rowan napisał/a:
No to o tym piszę właśnie.
i w tym momencie zgłupiałem... albo sam sobie przeczysz albo ja czegoś nie rozumiem
Piszesz, że każda turbina ma być wilgotna ale moja nie jest i twierdzisz ze jakby moja nie była wilgotna to by się zatarła. Ale ja pisze ze sucha na zewnątrz a Tobie właśnie o to chodzi Jeszcze raz - co ma wilgotność/suchość turbiny na zewnątrz do jej smarowania
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lip 15, 2009 20:59
jakby się uprzeć to nie powienna być wilgotna w środku smarowana powienna być tylko ośka i jak uszczelnienia są to nie powinna puszczać oleju Ale ciężko o taką turbinkę dlatego tutaj przyznaję Ci rację i faktycznie chyba każda turbina w środku jest wilgotna
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Z mieszkania
Wysłany: Sro Lip 15, 2009 22:45
ale sie rozpisaliscie, no to moja jest lekko wilgotna na zewnatrz i mechanik powiedzial ze to jest ok, ze tyle to nic, skoro dziala i samochod dobrze przyspiesza to znaczy ze ok, jak by samochod zaczał miec problemy z wchodzeniem na wyzsze obroty to wtedy mozna zaczc sie martwic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum