[R75] Układ chłodzenia
Autor
Wiadomość
sysekp
Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 51 Skąd: Toruń
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 06:22 [R75] Układ chłodzenia
Typ : CDT Rodzaj silnika : diesel Pojemnosc silnika : 2.0 Rok produkcji : 2000
Czy to możliwe, żebym musiał dolewać codziennie płyn do zbiornika?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 00:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 06:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 06:56 Re: [R75 CDT 00] układ chłodzenia
sysekp napisał/a: Czy to możliwe, żebym musiał dolewać codziennie płyn do zbiornika?
jeśli dolewasz to znaczy że jest możliwe
ale tak być nie powinno
zobacz czy gdzieś ci nie ucieka
sprawdź na zimnym silniku
sysekp
Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 51 Skąd: Toruń
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 07:05
Najgorsze jest to że nic nie widać żeby uciekało i to mnie martwi
Rowan
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 07:17
sysekp , sprawdź króciec plastikowy, który jest przykręcany do bloku. Tam najczęściej cieknie.
_________________ "Walduś, pamiętaj cycu..."
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 07:39
sysekp napisał/a: Najgorsze jest to że nic nie widać żeby uciekało
czasami ciężko jest zlokalizować wyciek
zrób tak jak napisał Rowan bo przy króćcach najczęśniej ucieka
PHJOWI
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 09:25
kruciec , lub kolanko górne w chłodnicy, też częste miejsce wycieku
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
domel-x
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 505 Skąd: Inowrocław
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 17:06
sprawdzałeś czy oleju ci nieprzybywa
Rowan
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 20:42
domel-x , w to wątpię, na ten moment spotkałem sięz tylko jednym przypadkiem HGF w CDT.
_________________ "Walduś, pamiętaj cycu..."
sysekp
Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 51 Skąd: Toruń
Wysłany: Pią Lip 17, 2009 07:00
Otoż tak, po nocy silnik zimny płyn w takiej ilości jak wczoraj, olej sprawdziłem nie ma rożnicy przy korku wlewowym oleju tez nie ma zmian wskazujacych na obecność płynu chłodniczego. Dziś trochę będę jeździł zobaczymy jak to jest przy rozgrzanym silniku. Dzięki wszystkim za pomoc!!!!
SeniorA
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Lip 17, 2009 08:58
sysekp napisał/a: po nocy silnik zimny płyn w takiej ilości jak wczoraj,
to znaczy jaki poziom ?
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
sysekp
Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 51 Skąd: Toruń
Wysłany: Pią Lip 17, 2009 09:00
Taki sam stan jak wczoraj uzupełniłem do poziomu max. Czyli moim zdaniem nie było ubytku przy zimnym silniku.
dukat11
Pomógł: 203 razy Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 1449 Skąd: Trójmiasto Rover 75
Wysłany: Pią Lip 17, 2009 09:17
sysekp napisał/a: Czyli moim zdaniem nie było ubytku przy zimnym silniku.
To nic nie znaczy gdyż nawet jak masz mały ubytek na postoju to bardzo często bez wynuszonego obiegu (pracująca pompa wody) nie będzie ubytku w zbiorniczku wyrównawczym
_________________ Pozdr.
Dukat11
SeniorA
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Lip 17, 2009 09:18
sysekp napisał/a: uzupełniłem do poziomu max.
czyli na dnie zbiorniczka.
[ Dodano : Pią Lip 17, 2009 10:29 ]
sysekp napisał/a: Czy to możliwe, żebym musiał dolewać codziennie płyn do zbiornika?
zakładamy , że korek jest dobry i nie był wcześniej wymieniany płyn.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
blazi [Usunięty ]
Wysłany: Pią Lip 17, 2009 17:26
Sprawdź czy termostat ci nie przecieka, zobaczy płyn nie stoi ci w tym zagłębieniu "V" pod termostatem.