Mam bardzo ważne pytanie czy sportowe sprężyny obniżające od Hondy Civic 5d będą pasowały do mego Rovera 400. Bardzo proszę o pewną informacje bo zamierzam takie nabyć.
Np. takie http://moto.allegro.pl/it...._35mm_mts.html
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 09:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Maj 08, 2009 22:58
Jak zamontujesz te sprężyny to zrób kilka fotek efektu finalnego. Też właśnie chcę obniżyć troszkę swojego R ale bez kupna nowych amorków. Więc w grę wchodzą tylko takie sprężyny ja te na linku.
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Maj 09, 2009 07:23
Mam zamontowany cały zestaw sportowego zawieszenie firmy MTS Technik z Hondy Civic MB 1997r i pasuje wszystko idealnie, dokładnie to http://www.venom24.pl/honda-civic-coupĂŠ-9501-p-16074.html
zdjęcia mogę wstawić ale dopiero jutro bo dzisiaj zabieram się za montaż z tyłu
A czy przypadkiem nie obowiazuje pewna zasada tunerowska? "Nie zakladac sprezyn sportowych pod standardowe amory"
Gdzies mi sie obilo to o uszy i od tamtej pory pamietam, ze jak juz obnizac zawieche to caly kit wymieniac a nie po lebkach.! Seryjny amortyzator zle wspolpracuje ze sportowa sprezyna, ktora za pewne jest sztywniejsza od seryjnej...
Do konca nie wiem, specjalista nie jestem....ale radze przemyslec decyzje, poszukac info szczegolnie na forum civicklub.pl tam powinienes znalezc odpowiedz
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 10:15 ] arczi83 a jakie masz alufelgi? w jakim rozmiarze?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
faecd, lepiej wymienić od razu amory ale przy obniżeniach rzędu 30-40mm nie ma takiej potrzeby. Wiadomo że amory szybciej padną ale żadnych przeciwwskazań nie zauważyłem po montażu sprężyn koni w astrze. Samochód na zakrętach prowadził się lepiej i jak na razie zawieszenie chodzi dobrze po ponad rocznym użytkowaniu (założone w kwietniu tamtego roku) i ponad 30k km przebiegu.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
faecd, właśnie sam mam zamiar montować u siebie sprężyny które już leżą w garażu i czekają na 'ten' moment
muszę tylko skołować ściągacz do sprężyn.
Co do trudności tej operacji to nie wydaje mi się zbyt skomplikowana. Jedynym problemem mogą być zapieczone śruby jednak nie z takimi rzeczami sobie radziłem.
arczi83, Tobie nieźle siadł R. Jeśli mi tyle siądzie to będę musiał zrezygnować z obniżenia bo dla mnie to za dużo. Będę szorował w niektórych sytuacjach.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Hahahha ładnie to ujales greg-si na 'ten' moment;) w moim przypadku na 'ten' moment to czeka niemal wszystko w R. Klamki chrom, rudy do zrobienie, spasowanie elementow, zaciski do pomalowania, wyciszenie, glosniki, podswietlenie kokpitu+aluramki na zegary...ehhh...moze i sprezyny;)
Moja rada na zapieczone sruby to....lac wude:) ze 3 dni przed w hektolitrach!
[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 12:45 ] arczi83, a jak u Ciebie wyglada zawiecha kiedy masz komplet ludzi na pokladzie plus powiedzmy kufer zapakowany walizkami i pi er do lami??
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 11:54
greg-si napisał/a:
arczi83, Tobie nieźle siadł R. Jeśli mi tyle siądzie to będę musiał zrezygnować z obniżenia bo dla mnie to za dużo. Będę szorował w niektórych sytuacjach.
wiem, trochę za dużo tył usiadł i będę coś z tym robił bo nie obciera, ale dobija do końca i czasem coś zachaczy od spodu tłumikiem na dużych nierównościach.
faecd, ja mam kilka pomysłów ale ze studenckiej kieszeni ciężko jest kupić wszystko za raz i tak kompletuję różne rzeczy bardzo powoli.
arczi83, fajnie to u Ciebie wygląda i nie mam żadnych zastrzeżeń tylko właśnie przy mojej jeździe głównie po mieście miałbym problemy. Nie wspomnę nawet o tym że pewnie bym obcierał na podwórku przy zjeździe z kostki brukowej na ekologiczną.
No nic będę musiał założyć i jak nie będzie mi pasowało sprężynki H&R`a będą na sprzedaż.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pytanie mam czy do serii 200 po 95 podejdzie również jakiś gwint od Hondy, może ten zestw co podał kolega Revolt, też podejdzie. PZDR
Raczej nie bardzo bo nowa 2setka ma z tyłu belkę czyli całkiem inna konstrukcja zawieszenia...
Ja jakimś forum czytałem, ze gwint technix'a w cale nie jest taki zły jak za ta kasę....
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Sro Lip 22, 2009 21:53, w całości zmieniany 1 raz
Gość
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 12:37
a ja słyszałem ze te tanie gwinty działają tylko na najwyższych ustawieniach i ich jakość jest nawet słabszą niż seryjnego zawieszenia po ustawieniu setupu na "minus" gna sie na potęgę...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum