Witam!
Ostatnio kupiłem Rovera 214 Si z 97r. w którym zauważyłem że spala niesamowite ilości paliwa.
Podobno może to być spowodowane uszkodzeniem czujnika temperatury, więc postanowiłem podpiąć się pod złącze OBD i zapytać się komputera pokładowego co go boli.
Posiadam urządzenie do podłączenia go do komputera, ale za bardzo nie mogę znaleźć oprogramowania, które by mi wyświetliło błędy i informacje.
Zna ktoś jakieś ?
I jeszcze jedna sprawa, na biegu jałowym obroty silnika powinny utrzymywać się mniej więcej na jakim poziomie ?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 11, 2009 13:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czyli aby dojść do problemu pozostaje czyszczenie krokowca, sprawdzenie przepustnicy, czujników i całej reszty ?
W domowym zaciszu tak .... ewentualnie jeśli nie domowo to polecam wizytejszyn np. u magika mariusza418 albo na spocie niedzielnym na Bemowie Przy okazji ... jakie są to te "niesamowite ilości"
witam,
chętnie i ja skorzystam na odpowiedzi. mam dokładnie ten sam model benzyna + instalacja gazowa.
niezależnie czy jestem na benzynie czy na gazie to spala mi jakieś 12-13l na 100km w mieście a specjalnie nie gazuję go. właściwie nie przekraczam 3 500 tyś obrotów.
Dobra już mam, przepustnica się przyblokowała coś, jak ją palcem ruszyłem to odskoczyła.
Mogła się bardziej otwierać ale nie mogła się domknąć, blokowała się w jakimś momencie, chyba zaraz do czyszczenia pójdzie krokowiec.
Wciągał mi jakoś 14l i strasznie mnie to biło po kieszeni.
A ten spot Niedzielny z tego co widzę już się odbył, bo 9 był w tą Niedzielę
Chyba że jest jakiś jeszcze ?
Aa.. jeszcze jedno, kable zapłonowe mi parcieją i strzelają po bloku (jakoś na razie nie specjalnie, 2 iskry na kabel), ale ze nie wiadomo ile mają, bo nie ja je zakładałem, to pomyślałem aby je wymienić.
Kupiłem jakiś NGK do tego modelu, w nocy patrze... a tam lepiej niż w sylwestra, choinka po całości .
Oczywiście poszedłem następnego dnia i podziękowałem sklepowi za przewody i zwróciłem je, słysząc że to nie ich wina a oporności świec (?).
Trochę dziwne mi się to wydaje aby była to ich wina, bo w takim razie na starych przewodach miał bym jeszcze gorzej a tak nie jest.
A same świece wyglądają na w dobrym stanie (są to zalecane przez producenta, chyba nawet oryginalne), tylko jak regulowałem w nich przerwę iskrową to nie mierzyłem ich oporności bo to było przed przewodami i nie pomyślałem o tym, a klucz do świec odszedł w niepamięć wraz z odkręceniem ostatniej świecy.
A i od razu dorzucę jeszcze jedno pytanie :
Mam Roverka bez klimy, próbował ktoś lub wie coś o zakładaniu jej ? Dużo jest w tym zabawy ? Trzeba coś przerabiać, wycinać dodatkowe otwory czy jest tak samochód zaprojektowany że bez problemu wystarczy tylko ją wsadzić.
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Wto Sie 11, 2009 15:30
ADI-mistrzu napisał/a:
Mam Roverka bez klimy, próbował ktoś lub wie coś o zakładaniu jej ? Dużo jest w tym zabawy ? Trzeba coś przerabiać, wycinać dodatkowe otwory czy jest tak samochód zaprojektowany że bez problemu wystarczy tylko ją wsadzić.
A ten spot Niedzielny z tego co widzę już się odbył, bo 9 był w tą Niedzielę
Chyba że jest jakiś jeszcze ?
spoty na bemowie to z malymi wyjątkami są raczej co tydzień
ADI-mistrzu napisał/a:
próbował ktoś lub wie coś o zakładaniu jej ? Dużo jest w tym zabawy ? Trzeba coś przerabiać, wycinać dodatkowe otwory czy jest tak samochód zaprojektowany że bez problemu wystarczy tylko ją wsadzić.
szukaj a znalezione Ci będzie
co najmniej 2 użytkowników już zakładało i to całkiem nie tak dawno
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum