Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 All] Immobilizer
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 All] Immobilizer
Autor Wiadomość
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 10:13   [R200 All] Immobilizer

jak sprawdzić czy immobilizer nie jest wycięty albo pominięty?
Wybieram sie ogladać R200 i wiem że zdarzaja sie egzemplarze z takimi modyfikacjami więc wolałbym sie upewnić.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 10:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 10:14   

Spróbuj odpiąć pilota od kluczyka. Jeśli odpali samym kluczykiem, a pilot nie jest w aucie, to znaczy, że immo nie trzeba odblokowywać.
Tak mnie się wydaje :roll:
_________________
It's all right...
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 10:26   

dobrze Ci sie wydaje :ok: .... w pilocie pasywnym (od rocznika modelowego 98 chyba), jeśli pilot nie znajduje sie przy kolumnie kierownicy auta nie odpalisz.
Wcześniejsze piloty z immo aktywnym: Otwierasz auto .... czekasz troche bez odpalania, po chwili immo się samo uaktywnia (diodka miga lub sie świeci przy otwartych drzwiach i po przekręceniu stacyjki słychać sygnał dźwiękowy) jeśli wtedy uda sie odpalić auto bez ponownego naciskania guzika w pilocie to znaczy, ze coś było kombinowane :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 10:27   

Ja Immo u mnie wywaliłem i była to do tej pory najlepsza inwestycja w R :))
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 10:30   

a ja mam pytanie co by nie zakładać nowego tematu
jeśli mam pilota 3TXA to mogę kupić używanego 3TXB i będzie działał?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 10:34   

Cytat:
jeśli mam pilota 3TXA to mogę kupić używanego 3TXB i będzie działał?

tak :ok: ale lepiej poszukaj pilota 17TN ... jest szansa, ze będziesz miał wiekszy zasięg ;) (przynajmniej u mnie takie zjawisko występuje)

[ Dodano: Pią Kwi 10, 2009 10:38 ]
co do immo i alarmu ... będę bronił tezy, ze jest to ciekawie i praktycznie skonstruowany układ, szczególnie w wersji z pasywnym immo i przy 2 pilotach i kodzie immo, oraz zachowaniu procedury związanej z odpinaniem aku nie sprawia problemów. Oczywiście jest to elektronika i może sie popsuć, ale największy problem wtedy sprawia mała ilość miejsc w których można uruchomić auto i tu widzę główny powód psioczenia na fabryczny alarm/immo. To tak na marginesie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 10:39   

Brt napisał/a:
tak :ok: ale lepiej poszukaj pilota 17TN ... jest szansa, ze będziesz miał wiekszy zasięg ;) (przynajmniej u mnie takie zjawisko występuje)

dzięki :smile:
muszę kupić używanego drugiego pilota na zapas i się zastanawiałem czy musi być tylko z oznaczeniem 3TXA jaki mam obecnie czy też może mieć inne oznaczenie
wybieram się niedługo do Bialmot w Białymstoku bo tu mam najbliżej :smile:

[ Dodano: Pią Kwi 10, 2009 10:45 ]
też zastanawiałem się nad wywaleniem immo całkowicie ale niekiedy po takim zabiegu jest jazda i pewnie zapłaciłbym za to drożej niż za odczytanie kodu immo więc wole mieć wszystko na miejscu bez demolki :smile:
 
 
paput 



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 39
Skąd: Puławy



Wysłany: Wto Maj 05, 2009 23:44   

Firq napisał/a:
Ja Immo u mnie wywaliłem i była to do tej pory najlepsza inwestycja w R :))


A jak to ustrojstwo wywalić? U mnie centralny już dawno nie działa. Jak otwierałem drzwi od kierowcy mrugały światła 3 razy. Wsiadałem do auto pikał immo wyłączałem go z pilota i uruchamiałęm silnik. A teraz jak próbuje otworzyć drzwi z kluczyka i otwieram je za klamkę włącza się alarm i nie mogę go wyłaczyć. Co to może być???
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10906
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Maj 06, 2009 00:43   

uszkodzenie wiązki drzwi kierowcy.
w normalnej sytuacji po otwarciu drzwi kluczykiem alarm się nie włączy
a w ogóle to szukanie nie boli :p
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sro Maj 06, 2009 08:11   

Zdaje się że w Rave jest opisany sposób włączenia samodiagnostyki immobilisera - jeśli test wypadnie pomyślnie, auto zatrąbi kilka razy - tak przynajmniej jest w R25, więc może w R200 z ostatnich lat produkcji również. Postaram się odszukać opis uruchomienia tego testu i go tu wrzucić.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Robertus74 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 317
Skąd: Podkarpacie



Wysłany: Czw Sie 20, 2009 09:35   

PTE napisał/a:
Postaram się odszukać opis uruchomienia tego testu i go tu wrzucić.
Nie udało Ci się tego znaleźć?
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Czw Sie 20, 2009 10:47   

Robertus74 napisał/a:
PTE napisał/a:
Postaram się odszukać opis uruchomienia tego testu i go tu wrzucić.
Nie udało Ci się tego znaleźć?


Szczerze powiedziawszy, to zapomniałem :oops: Jak uda mi się uruchomić w tym tygodniu w domu komputer (problemy z kontrolerami, prawdopodobnie płyta główna do wymiany), to zainstaluję Rave i odszukam ten opis.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4Si '98] Immobilizer/kluczyk/alarm
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sob Wrz 25, 2010 19:04
eva.
Brak nowych postów [R200 1.4i 97r] immobilizer nie chce się wyłączyć
Masar Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Sro Paź 14, 2009 09:16
szoso
Brak nowych postów [R200] zablokowany immobilizer, zwarcie wiązki kabli
Lukas-tor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Paź 21, 2011 23:08
Lukas-tor
Brak nowych postów [R 220] Immobilizer
aranol Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 45 Sob Sie 22, 2015 17:46
Banned_Admin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink