Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214i] wyplul nowy plyn chlodniczy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214i] wyplul nowy plyn chlodniczy
Autor Wiadomość
dziadekc1 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: Poznan

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 21:43   

jutro podejde do jakiegos mechanika i zobaczymy co on na to powie... i przede wszystkim ile bedzie chcial za wymiane tej uszczelki...

a powidzcie mi jedno dlaczego na allegro jest taki rozstrzal cenowy w tych uszczelkach?? ceny wahaja sie od 80 do ponad 300zl

i jak czytalem oznaka ze uszczelka jest do wymiany a wycieki oleju...
u mnie nic takiego nadzwyczajnego nie ma sa delikatne smugi ale to nie wyglada na swieze
Ostatnio zmieniony przez dziadekc1 Czw Wrz 10, 2009 21:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 21:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 21:45   

bo są uszczelki oryginalne i zamienniki. Wiadomo oryginał droższy zawsze a poza tym są dwa typy uszczelek starego i nowego typu! Najlepsze albo jedne z lepszych to uszczelki Elring
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Emems 




Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 42
Skąd: Nysa



Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 21:46   

Ile sprzedających, tyle cen...

Mnie wszystko wyniosło 1150 zł.

Uszczelka kosztuje 150 zł, szpilki 260 zł, olej 100 zł, filtr oleju 50 zł, planowanie głowicy 70 zł + robocizna 520 zł co daje łącznie 1150 zł
_________________
Posiadacz Rover'a od 19.06.2009 r.
 
 
dziadekc1 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: Poznan

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 21:49   

uszczelke kupie... szpilki chyba tez... chociaz mam nadzieje ze stare beda ok... nie widze potrzeby aby kupic olej i filtr jak ten ma 3dni... robocizna... to bedzie problem...
 
 
Emems 




Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 42
Skąd: Nysa



Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 21:51   

Możliwe, że nie będziesz musiał robić cokolwiek...

Poczekaj... Może zaoszczędzisz kupę kasy...
_________________
Posiadacz Rover'a od 19.06.2009 r.
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 21:57   

dziadekc1, odniosę się do twojego pierwszego postu.
Po pierwsze nigdy nie spuścisz wszystkiego płynu z układu, ściągając dolny wąż od chłodnicy. Zawsze zostanie pewna ilość płynu w bloku do wysokości dokładnie uszczelki pod głowicą.
Twoim błędem było to że, wybrałeś się w trasę. Być może układ był jeszcze nie odpowietrzony. Ja u siebie po zrobieniu HGF spędziłem sporą chwilę na odpowietrzaniu, odkręcanie śrubki, ściskanie węża górnego, dolnego od chłodnicy na pracującym silniku do chwili jak poczułem że otworzył się duży obieg.
Teraz w twoim wypadku radziłbym kilka razy wyczyścić zbiorniczek wyrównawczy i obserwować co będzie się działo z płynem, jak będzie przybywać oleju to niestety HGF.
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
dziadekc1 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: Poznan

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 22:04   

zbiorniczek juz czyscilem a on mlekowaty jak byl tak jest...
jutro spuszcze jeszcze raz ta ciecz i przeplukam go woda... przemyje...
i zaleje swiezym...

co do oleju pisalem wczesniej ze wymienialem do 3 dni temu i taki stan jaki byl na bagnecie taki jest...

a co do precyzji wypowiedzi to wymienilem plyn chlodzacy odstal troche i po ponad 2h ruszylem w trase... 10km w jedna i po 4h 10km w druga strone...

ps.
co do czekania... w czwartek mam zamiar jechac w gory i fajnie by do tego czasu juz wszystko bylo ok...

jaki jest penien sposob sprawdzenia czy to napewno HGF w poniedzialek oddalbym do lekarza i ze spokojem na srode bym mial...

a jezeli jutro spuszcze ten plyn przeplucze na tyle ile bede mogl uklad i zaleje woda i po jakims czasie okaze sie ze z wody robi sie mleko z oczkami to juz bedzie znak ze to napewno HGF??
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 22:18   

dziadekc1 napisał/a:
co do oleju pisalem wczesniej ze wymienialem do 3 dni temu i taki stan jaki byl na bagnecie taki jest...


Olej w silniku może być bez śladów płynu ale w śladowych ilościach może przedostawać się do układu chłodzenia i stąd kawa z mlekiem w zbiorniczku.
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 22:18   

Jak piszesz na końcu bedziesz miał pewnośc że hgf. Możesz zrobic jeszcze test na CO2 w plynie. Idz do zoologicznego i kup test koszt okolo 30 zl jesli w plynie jest co2 to znaczy ze uszczelka przepuszcza
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dziadekc1 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: Poznan

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 08:09   

rzekomy osad w zbiorniczku wyrownawczym to pozostalosci z chlodnicy ktora jak pisalem byla wymieniana... a nie mam pewnosci ze ona byla nowa... stan oleju bez zmian (polowa skali) korek nie jest siny ani nic w tym stylu...

powodu szukam w zepsutym termostacie... (nie odnotowalem byl wlaczyl sie wentylator) i zapowietrznionym ukladzie...
co Wy na to?? moze to byc prawda??
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 12:01   

dziadekc1 napisał/a:
i zapowietrznionym ukladzie...
co Wy na to?? moze to byc prawda??

tak ... też od tego bym zaczął sprawdzanie.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
dziadekc1 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: Poznan

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 21:15   

dzisiaj troche pojezdzilem autem i sie troche unormowalo...
grzanie dziala... tylko nie zanotowalem aby wlaczyl sie wentylator...
jest mozliwe ze jest odlaczony??

klamka zapadla... dzisiaj oddaje auto do zaprzyjaznionego mechanika ktory wymieni mi uszczelke moze wowcza skoncza sie problemy z syfem w zbiorniczku wyrownawczym...
uszczelke kupilem ERLING'a a dzieku powolaniu sie na nasz klub kupilem ja 20zl taniej :cool:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ rover 200] plyn chlodniczy
hertz25 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Sro Lut 15, 2012 21:02
leszczu
Brak nowych postów [R200 1,4 8V] Ucieka mi plyn chlodniczy
Papaa2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Lis 30, 2009 21:36
nocny_marek
Brak nowych postów [R200 98] Swiece i Plyn Chlodniczy
bula21 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Lut 29, 2008 14:17
bula21
Brak nowych postów [Rover 200] ubywajacy plyn chlodniczy
dk2b Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 69 Wto Mar 26, 2013 13:10
rav07
Brak nowych postów [R2014i] Znikajacy plyn chlodniczy ze zbiorniczka
greenl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Lut 15, 2016 19:48
NoPE



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink