Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 214 si 97r.] PROBLEM z silnikiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[rover 214 si 97r.] PROBLEM z silnikiem
Autor Wiadomość
ReVoR 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 79
Skąd: %%%



  Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 17:29   [rover 214 si 97r.] PROBLEM z silnikiem

witam,problem jest taki ze jak odkrece korek od oleju w silniku to auto nie gasnie<nie dławi> mechanik powiedzial ze go powinno zdusic.Pokazal mi na innym aucie i zdusilo jego auto.Druga sprawa to jak odkrecil korek oleju to powiedzial ze za mocno dmucha z niego,i ze wypycha powietrze z silnika do wtryskow a powinien przez przeplywomierz,przez to auto stracilo moc...auto jezdzi jak by mialo 60 KM....mial ktos taki problem?????
Pierscienie mialem wymieniane.
Ostatnio zmieniony przez ReVoR Wto Wrz 15, 2009 17:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 17:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 18:01   

wymień mechanika...

a tak na marginesie po co odkręcaliście korek w czasie pracy silnika?
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 18:14   

ReVoR napisał/a:
problem jest taki ze jak odkrece korek od oleju w silniku to auto nie gasnie
bo i nie powinno zgasnac
ReVoR napisał/a:
ze wypycha powietrze z silnika do wtryskow
:shock:
ReVoR napisał/a:
a powinien przez przeplywomierz
ten silnik nie ma przeplywomierza
 
 
 
ReVoR 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 79
Skąd: %%%



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 18:24   

ale mam mechanikow kolo domu :roll: pojade do innego ,zobaczymy co powie... dzięx

a propo to co ma ten silnik zamiast przeplywomierzxa??
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 18:26   

zapewne chodzi o przepustnice
 
 
 
ReVoR 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 79
Skąd: %%%



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 18:31   

hmmm,mi mowil ze tam gdzie jest filtr powietrza powinien zabierac powietrze do przeplywo. a ze moj R bierze z silnika :roll: i temu taki slaby...chyba pojade do innego fachowca
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 18:58   

Jeśli ten "szpecjalista" twierdzi, że po odkręceniu korka oleju, silnik ma zgasnąć, to powiedz mu, że nadaje się do czyszczenia z kurzu liści na brzozach, i to suchą szmatką, tudzież ma kwalifikacje do pogłębiania mostu Poniatowskiego zębami, stojąc na rękach, a nie do naprawiania porządnych samochodów, jakimi są wszystkie Roverki.

A jeśli to tego twierdzi, że silnik tłokowy może mieć zdolność wepchnięcia powietrza do wtrysków, abstrahując od tego, czy jest to silnik benzynowy, czy o zapłonie samoczynnym, to nadaje się ten delikwent do całowania Księżyca w du_ę i to na klęczkach, gdyż jest tak samo wielki, jak potężna jest jego głupota.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 20:08   

oprawca_1978 napisał/a:
to nadaje się ten delikwent do całowania Księżyca w du_ę i to na klęczkach, gdyż jest tak samo wielki, jak potężna jest jego głupota.

sorry za ot ale nie mogłem ze śmiechu mało co się nie popłakałem :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 21:06   

ReVoR napisał/a:
Druga sprawa to jak odkrecil korek oleju to powiedzial ze za mocno dmucha z niego,i ze wypycha powietrze z silnika do wtryskow


można by to przerzucić na offa dla rozbawienia ludków :lol:

a tak na serio zmień mechanika i to jak najszybciej
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 21:57   

oprawca_1978 napisał/a:
do całowania Księżyca w du_ę i to na klęczkach,


:mrgreen: ahahahahahahaha!! za ten tekst sie należy nagroda
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 07:17   

darek_wp napisał/a:
ReVoR napisał/a:
Druga sprawa to jak odkrecil korek oleju to powiedzial ze za mocno dmucha z niego,i ze wypycha powietrze z silnika do wtryskow


można by to przerzucić na offa dla rozbawienia ludków

a tak na serio zmień mechanika i to jak najszybciej

Mechank jest do du.. to fakt,jak nie widzial silnika bez przeplywki...to malo widzial.Ale z tym gasniesiem to nic tak smiesznego bo sa autka ktore gasna po odkreceniu korka oleju,czyjnik wykrywa spadek cisnienia i gasi auto,fakt Rover nie gasnie,ale moje Audi B4 2.3 ktore mam w Polsce gasnie,Mazda z silnikami V6 gasnie i niektore silniki VW i na pewno wiele wiecej.Pozdr.
 
 
Desper 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 73
Skąd: Trójmiasto i Hel



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 13:06   

oprawca_1978 napisał/a:
do całowania Księżyca w du_ę i to na klęczkach, gdyż jest tak samo wielki, jak potężna jest jego głupota.


hehehehe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lepiej bym tego nie ujął.
Skąd się tacy mechanicy biorą?? Masakra. :roll: Na stos.

ReVoR napisał/a:
a propo to co ma ten silnik zamiast przeplywomierzxa??

Tutaj rolę przepływomierza pełni czujnik temperatury powietrza dolotowego razem z czujnikiem ciśnienia absolutnego (czyli względem próżni) w kolektorze dolotowym.
Dzięki tym 2 parametrom komputer oblicza rzeczywistą (masową) ilość powietrza dostarczaną kolektorem do cylindrów. Jakże proste i dokładne.
Przepływomierz zabierał dużo miejsca, miał bardziej skomplikowaną konstrukcję (porównując do 2 czujników), a dokładność pomiaru była "mizerna" :wink:

Podjedź może raz jeszcze do tego samego mechanika i poproś o rady na inny temat.
Chętnie posłucham nowych filozofii :lol: Ta o wpychaniu powietrza do wtryskiwaczy jest pierwsza klasa :mrgreen:
Pozdr.
_________________
Pozdr.
Radek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 200] Problem z silnikiem
Matyjak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Czw Lut 23, 2012 15:39
Matyjak
Brak nowych postów [ MG ZR ]Problem z silnikiem.
Rivoss Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Paź 08, 2017 21:54
FRANCZESKO001
Brak nowych postów [200 1.6 16v, 97r] problem z silnikiem.
andrew89n Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Kwi 07, 2011 20:23
Tommek
Brak nowych postów [R25 1.4] problem z silnikiem
dave02 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Kwi 03, 2007 03:09
paff



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink