Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 10:30 Bezpieczenstwo w naszych Roverkach
dzisiaj wpadłem na pomysł, ażeby poszukać trochę informacji na temat mojego samochodu MG ZTT (R75) oczywiscie zaczalem od NCAP
Zrobiłem małe zestawienie:
R75
http://www.euroncap.com/t...75_2001/91.aspx
mozna obejrzec dokladne zdjecia jak i filmy z crash testow...
Szczerze R100-śmierć na drodze, spojrzcie na obrazki ilustrujące ochrone kierowcy
R600- dosc slabo...co mnie wrecz zdzwilo. Widac, ze duzy nie oznacza bezpieczny
R25-Srednio zadowalacjacy wynik
R75- mozna powiedziec dobrze 4*, a jezeli bylby poduszki boczne w standardzie byloby 5*
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 10:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 11:42
Te testy są nieadekwatne do rzeczywistości. Brany pod uwagę jest tylko jeden model wyposażeniowy przy każdym aucie. Np. R600 sprawdzane tylko z jedną poduszką itd. Ja bym tego na serio nie brał...
Te testy są nieadekwatne do rzeczywistości. Brany pod uwagę jest tylko jeden model wyposażeniowy przy każdym aucie. Np. R600 sprawdzane tylko z jedną poduszką itd. Ja bym tego na serio nie brał...
I oceniane na tej podstawie - nie ma nic o pasażerze (rany, jak to się pisze? )
Rover 600 nie należy do bezpiecznych samochodów - ale oglądałem inne testy podobnych aut z tamtego okresu (mondeo, bmw) i wypadały bardzo podobnie... jak się chce bezpiecznie, to trzeba nowsze i tyle.
Te testy są nieadekwatne do rzeczywistości. Brany pod uwagę jest tylko jeden model wyposażeniowy przy każdym aucie
Ale czy fakt, że do testów został wzięty tylko jeden wariant wyposażenia sprawia, że te testy są od razu nieadekwatne do rzeczywistości? Jeżeli tak, oznaczałoby to, że w rzeczywistości wszystkie auta (z przetestowanych modeli) jeżdżące po drogach mają lepsze wyposażenie (chodzi o wyposażenie związane z bezpieczeństwem).
Pewnie, że przetestowane mogłyby być też pozostałe wersje wyposażenia. Mielibyśmy wtedy kompletny przekrój. Ale z drugiej strony, mając do dyspozycji wyniki tylko "wariantu pesymistycznego" (w którym mamy do dyspozycji tylko 1 poduszkę), możemy domniemać, że z drugą poduszką może być tylko lepiej
sarkunx, PopaY, ja przy 20 wpadlem na plame oleju i udezylem w sciane. W momencie udezenia pomyslalem k...wa bedzie zderzak do malowania. Potem wysiadlem z auta, a tu SZOK: maska blotnik zderzak, lampa, pas przedni, jednym slowem masakra. Poza tym 600 ma ta wade, ze ludziki siedzace z przodu kolanami wpadaja w deche
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
jak dla mnie to testy Eur - NCAP to jedna wielka ściema... Kilku gości wpadło na pomysł, żeby potrzaskać trochę samochodów o betonowy klac i jeszcze im za to płacągrubą kasę... Obecnie wszyscy producenci robią zamochody tak, żeby dostawały jak najwięcej gwiazdek w teście. Weźmy np Citroena C5 (roczniki od 2008) cokolwiek źle zrobisz od razy pika, wysje i się wytrzymać nie da. Podjeżdżając pod dom odpinam pas, żeby szybciej wyskoczyć i otworzyć barmę. Natychmiast włącza się dzwonek i zmusza mnie do ponownego zapięcia pasa. Tak podsumowująć możę i nowe samochody są bezpieczne, ale przyjemniej jeździ mi się moim R niż jakimkolwiek nowym samochodem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum