Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Cieknące paliwo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Cieknące paliwo
Autor Wiadomość
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 07:52   [R75] Cieknące paliwo
Typ: SLDi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam.Mam następny problem.A mianowicie cieknie Mi paliwo i nie wiem skąd.Obejrzałem auto pod spodem i nic nie widać.Pompka paliwowa przy aku jest sucha.Paliwo cieknie przeważnie po nocy jak samochód postawię na dworze jak stoi w garażu tego nie ma.A wyciek nagromadzonego paliwa zlokalizowałem na łączeniu skrzyni biegów.Jak ścieknie jest ok w ciągu dnia podczas jazdy tego nie ma.Może ktoś coś podpowie.
_________________
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 01:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 07:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 08:01   

Z tego, co idzie wyczytać z Twojego posta ja bym stawiał na ten odstojnik przykręcony od dołu do filtra paliwa przy akumulatorze. Jeśli to rzeczywiście nie to to może przewód doprowadzający jest gdzieś przetarty.
 
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 08:05   

Gdzie się znajduje ten odstojnik i czy trzeba wyjmować akumulator do tego "zabiegu".Czy komputer się nie rozkoduje.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 08:11   

Nie, odkręcasz i odpinasz ze złączy tylko filtr paliwa, wyciągasz go do góry i od samego spodu nakręcona jest taka plastikowa śrubka z dużym łebkiem do odkręcenia palcami. Jak to odkręcisz to będzie tam mała uszczelka a gwint jest plastikowy, mógł się zerwać :) i dlatego paliwo może przepuszczać. Uważaj żeby się paliwem nie zalać. Po wsadzeniu filtra starego czy nowego odczekaj chwilę na zapłonie zanim odpalisz, żeby zdążył się odpowietrzyć.
 
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 08:15   

To nie będzie filtr paliwa gdyż w piątek wymieniłem olej i wszystkie filtry a to się dzieje od sierpnia.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 08:24   

NA OBUDOWIE AKU , masz taki zaworek zwrotny on się często przeciera i kapie ropa , między filtrem a pompką paliwa.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 08:31   

Tak tylko Ja tam żadnego zaworka nie widzę natomiast jest tam jakiś trojak do którego jest podłączony filtr paliwa od webasta a jest on pod skrzynką z aku więc żeby się dostać do niego muszę wyjąć akumulator i skrzynkę.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 08:47   

musi być zaworek może komuś wpadł pod samą skrzynkę aku i dlatego nie widać , zaworek utrzymuje ciśnienie i musi być bo inaczej auto n\by nie paliło
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 08:58   

PHJOWI a jak wyjmę akumulator to komputer się nierozprogramuje.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 09:00   

nie , jedynie radio mu się rozkoduje.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 09:03   

Ok dzięki.Jutro się tym zajmę.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
typek1983 



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 23
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 11:32   

Uczulam na wyciek paliwa gdyż mi ciekło z tego zaworu spustowego na dole filtru paliwa, paliwo jakoś dostało się do sprzęgła i niestety czeka mnie spory wydatek bo przez to sprzęgło zaczęło się ślizgać :( Mechanik który wymieniał mi ten felerny filtr mówił że mam pojeździć jeszcze tak z nadzieją że z upływem czasu i km wszystko wróci do normy. Myślicie że dobrze radzi z tym czekaniem czy odrazu zmieniać tarcze i docisk sprzęgła??
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 16:42   

Ja myślę, że ropa na tarczy w końcu się wytrze
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 17:05   

Miras31,
Przed odłączeniem aku:alarm wyłączony,centralny nie zablokowany, szyby elektryczne zamknięte,wszystkie inne odbiorniki wyłączone , kluczyki z pilotem w kieszeni, nie w stacyjce.
Trzeba wyjaśnić , że b. często ECM traci pamięć po odłączeniu aku , bo zależy w jakich warunkach doszło do rozłączenia i na jak długo.Często po pewnym czasie wraca do poprzednich nastaw, niemniej zaleca się wykonanie kilku czynności w celu szybkiego przywrócenia nastaw po odpięciu aku.
Odpiąć aku i podpiąć na zimnym silniku.Nie musisz podpinać się pod komputer , tylko żeby było od razu dobrze to ( chodzi o ECM ): po podpięciu aku uruchomić silnik na wolnych obrotach do osiągnięcia temperatury pracy ( wł. wentylatora ), potem na 2 minuty wejść na 1200obr/min.Zakończyć proces dostosowania jazdą około 10 km. w różnych warunkach ruchu ( start,zatrzymanie,przyspieszanie,wolna i szybka jazda itd. ).
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 21:29   

SeniorA napisał/a:
uruchomić silnik na wolnych obrotach do osiągnięcia temperatury pracy ( wł. wentylatora )
w CDT, bez włączenia klimy, nie da się uruchomić silnika wentylatora. Reszta bez komentarza bo się nie znam.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 12:13   

Witam.W końcu doszedłem gdzie ucieka. Po odpięciu aku i wyjęciu wszystkiego na "wierzch" i dokładnym obejrzeniu pompki okazuje się,że jest dziurawa.Na obudowie jest bardzo mała dziurka.Widać,że ktoś już grzebał bo na pompkę nałożono kawałek rury gumowej i skręcono obejmami żeby nie leciało.I tu następne pytanie: Gdzie kupić nową ewentualnie czy może z jakiegoś szrotu.Byłem w InterCars powiedzieli że 1000zł trochę drogo.Pozdrawiam.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 13:03   

henryk napisał/a:
nie da się uruchomić silnika wentylatora.
chodzi nie tyle o uruchomienie wentylatora, co o osiągnięcie normalnej temperatury silnika , a włączenie się wentylatora, jest tylko oznaką zagrzania się silnika.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 14:39   

Miras31 na Allegro 170zł. Pewnie jakość też idzie za ceną, ale widać że kupują.

http://www.allegro.pl/ite...land_rover.html
lub
http://www.allegro.pl/ite...passat_tdi.html
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 17:31   

Apples Ok dzięki.Ta pierwsza chyba tak ale ta druga ma inne wejścia.Jutro podzwonię.Znalazłem jeszcze inne jak również do regeneracji ale nie wiem czy warto.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Pompa CR CP1 - paliwo w oleju?
Pieta Rover serii 75, MG ZT 18 Sob Maj 14, 2011 10:34
koza-06
Brak nowych postów [R75] Jak spuścić paliwo z rovera 75
samadhi Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Mar 09, 2010 18:19
dukat11
Brak nowych postów [R75] wypaliłem paliwo i brakuje mocy
vonglass Rover serii 75, MG ZT 8 Sob Wrz 15, 2012 19:01
Hirogi
Brak nowych postów [R75] Jak najprościej spuścić paliwo z baku
Kouek Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Gru 14, 2009 08:16
Kouek
Brak nowych postów [R75] Mrozy. Paliwo, czy może coś innego?
MokraWoda Rover serii 75, MG ZT 40 Sro Sty 06, 2016 17:40
MokraWoda



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink