Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
witam, problem wyglada tak, ze niedawno mialem stluczke i przesunela mi sie chlodnica i lekko skrecila na zaczepach...oddalem samochod do lakiernika zeby naprawil mi przedni zderzak, ale niby"fachowiec" nie podpowiedzial mi przy zakladaniu zderzaka zebym cos jak najszybciej zrobil z chlodnica bo nei wisi w odpowiedniej pozycji, dlatego jezdzilem tak kilka tygodni i w trakcie jazdy zorientowalem sie ze samochd nie ma powera i ze strasznie kopci z rury, bylem z tym problemem u drugiego mechanika, powiedzial mi ze kolanko od intercoolera do ktorego przymocowany jest waz do turbiny jest pekniety i rozszczelniony, podpowiedzial mi spawanie plastikiem
dlatego teraz kieruje pytanie do was czy jest to odpowiednie i rozsadne rozwiazanie, czy takie spawanie wystarczy zeby samochod dalej dzialal normalnie...
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Cze 18, 2012 18:30, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 18:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jestem po wizycie u mechanika i ogladajc intercooler usterka wygladala tak ze rzeczywiscie kolanko wyskoczylo z intercoolera poniewaz uchwyt mocujacy byl pekniety...
mam teraz 2pytanie zwiazane z tym samym tematem, poogladnieciu calego urzadzenia znalezlismy kilaka pekniec w innym miejscu, doradzcie mi bo slyszalem kilak roznych opini, czy na zalaczonym zdjeciu pekniecia w tak jakby obudowie beda powodowac uciekanie powietrza i dalej beda powodowac ustrecke, czy nalezy to koniecznei jesczze zespawac plastikiem, czy nie warto?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum