Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 17:33
Trzeba zdjac bo pod nim jest srubka do odkracenia dolnej pokrywy plastikowej ktora trzeba zdemontowac do wymiany paska. Pozatym lepiej ustawic na znakach ktore sa na malym kolku rozrzadu na wale (pewniej) niz na kole pasowym.
Tak, fajnie... ale ja nie będę tego wymieniał, potrzebuje informacji dla osoby, która będzie tego dokonywać, a dostępu do filmiku nie będzie i nie ma..., więc wszystkie spostrzeżenia w formie pisemnej są mile widziane.
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 16:01
ywis napisał/a:
Hej,
Powiedzcie mi czy przy wymianie trzeba zdejmować koło pasowe czy też coś innego trzeba robić, aby dokonać tej operacji?
Pozdrawiam,
Piotr
Trzeba zdjąć koło pasowe, bo nie zdejmiesz dolnej osłony.
Przed popuszczeniem napinacza i zdjęciem paska, dobrze jest już ustawić wszystko na znakach. Po założeniu nowego jest mniej roboty z ustawianiem, ewentualnie mała korekcja.
sTERYD napisał/a:
przy ręcznym regulatorze nie ma co napinać za mocno paska, bo za jakiś czas odezwie sie pompa wody...
Dokładnie.
Lepiej skontrolować za jakiś czas naciąg i ewentualnie podciągnąć.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Powinieneś mieć 143 ząbki i 23mm szeroki, skoro masz ręczny napinacz.
No niestety, chyba jest ręczny z tego wynika, bo mam pasek 145 i 26, no i niestety "zonk". Trochę to dziwne, że rocznik auta 98, a stara konstrukcja rozrządu jeszcze... hm.
Ktoś chętny na zakup nowego paska Contitech 145/26?
ale czemu nie możesz zalożyć tego paska??
napinacz spokojnie wystarczy, że pasek nie będzie luźny, na koła też sie zmieści...
gorzej by bylo w drugą stronę
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Bo to nie jest do napinacza manualnego, to raz, a dwa jest za szeroki i dwa zęby za długi... wole kupić odpowiedni, pomimo że może ten dałoby radę założyć.
Ten pasek jestem w stanie odsprzedać w cenie 76 pln, tyle za niego zapłaciłem i za tyle sprzedam, jak ktoś chętny to pisać do mnie.
witam, jestem tu nowy i nie bardzo wiem jak to działa. a mianowicie mam problem bo robie uszczelke pod głowica i jestem na etapie wymiany paska rozrzadu na nowy lecz nie wiem jak go załozyc i jak wyjac stary.co musze rozkrecic???
pomozecie troche???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum