Wysłany: Czw Paź 15, 2009 14:16 [R200/400 all engine] Czasowa praca wycieraczek przednich
Czy jest możliwośc regulacji czasowej pracy wycieraczek w Roverkach hondopodobnych i "okrąglakach"? bo w instrukcji się nie mogę dopatrzyć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 14:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 17:05
szosownik napisał/a:
zrobię mały myk i będzie czasówka
ten mały myk zgodnie z instrukcją serwisową potrzebuje podłączenia do kompa choć to niejako półśrodek, bowiem nie ma płynnej regulacji tylko nadal jest ustawiona w MFU
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no pięknie czyli co da się jakoś sterować tą praca przerywana czy nie? bo już sam nic nie wiem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
no pięknie czyli co da się jakoś sterować tą praca przerywana czy nie? bo już sam nic nie wiem.
Mozna by było zrobić taki myk, zęby kupić taki przekaźnik oraz przełącznik. Sie wpiąć na przewody gdzie jest ciągla praca wycieraczek. i przełącznikiem można w tedy wybrać stalą prace lub przekaźnik z programatorem. i w tedy by się zaprogramowało przekaźnik
Trochę to nie komfortowa opcja ale by działało mięć takie cudo
Z tego co wyczytałem na angielskim forum o tym przekaźniku w MFU to jakis własny specyfikat to jest i taniej jest kupic używane MFU niz ten przekaźnik.
[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 21:31 ]
Albo zrobić nawet obejście tym przełącznikiem przez MFU i zęby od razu szlo to przekaźnika jak się ustawi na intervall
[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 21:31 ]
Wszystko się da zrobić nie ma rzeczy nie możliwych
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum