też czytałem ten artykuł ech szkoda że jakieś chińskie ##### będą w wielu względach nawiązywać do naszej wspaniałej marki trzeba zrobić klubową zrzute po piątaku i wykupić marke R i technologie
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 13, 2009 17:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli jest sygnowane jakąś cenioną marką to kupię taką rzecz
Bo oni nie zaryzykują wizerunku firmy obniżając jakość.
Ale Roewe to już inna bajka. Z Roverem mają wspólne tylko projekty i starą technologię, poza tym robią samochody dla ludu, mają być tanie, a wiadomo - nikt charytatywnie nie robi i te oszczędności muszą przełożyć się na jakość. Nie oszukujmy, się Roewe to jest odgrzewany kotlet Rovera z pominięciem jego jakości.
widziałeś na żywo, siedziałeś w środku, jechałeś? ja bym się wstrzymał z takimi wypowiedzaimi, bo jeśłi auto ma cokolwiek znaczyć w EU to chińczycy nie pozwla sobie na tandete
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
jakos narazie Chinczycy nie potrafia nic wypromowac na rynkach EU,a tym bardziej sie na nich liczyc A pozatym nawet u siebie nie idzie im promocja marki ROEWE i ilosc sprzedanych tam aut jest wielkim rozczarowaniem
oglądaliśmy i siedzieliśmy w nich nawet odpalaliśmy na mój gust całkiem pozytywne wrażenie robią niestety z rozmów z gościem z polmotu dręczą je te same przypadłości co R75
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Roewe może i jest chińskie ale na Europę przeznaczone jest MG, które ma być produkowane w UK. Europejskie standardy kontroli jakości mogą pozwolić wejść na rynek. Do sprzedaży na wyspach wchodzi niedługo MG6, później pewnie samochód na bazie konceptu MG ZERO, czyli z wyglądu konkurent Suzuki Swift oraz MINI (stylowy, płaski dach), następca modelu ZR. O następcy MG ZT, czyli MG 7, o którym można było czytać wcześniej, na oficjalnej stronie http://www.mgmotor.co.uk/ brak informacji.
Roewe 750 i 550 oraz ich bliźniaki MG akurat są dziełem brytyjskich inżynierów i nie wiem czy można je porównywać do chińskich badziewi.
Będą produkowane w UK w Longbridge, tam gdzie za czasów MG Rover. Silniki dostarcza Powertrain Ltd. Powiedziałbym że wiele zostało po staremu.
i w tym momencie ciesze sie ze nie wykupili nazwy Rover. Bo jak mają takie podróbki Rovera robić to dziękuję... Ja wiem że chairman bazuje na starszym Mercedesie S-klasa, może nawet nie bedzie najgorszy. Ale to nie to samo, udział inzynierów z MG Rover będzie tu pewnie zerowy.
Na szczęście Roewe 350 nie przypomina nic chińskiego i ... podoba mi się . Więc jest nadzieja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum