Remi wstyd przyznać ale żona mi auto zabrała i będzie dopiero o 18 i juz czasu nie będzie na sprawdzanie i czytanie. Obiecuje jutro po pracy tam zajrzeć spisać co popisane i zrobić zdjęcie drogi węża do nieśmiertelności
_________________ ROWER JEST WIELCE OK
L. Janerka
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 11:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Acha pojawila sie nowa wskazówka. Posiadam wskażnik doładowania turbiny i może to COŚ to jakiś czujnik czy CUŚ Tylko po co ? Nie mozna byłoby podłączyć bezpośrednio takiego wskaźnika
Remi no przepraszam ale teraz jestem w bydgoszczy(tu pracuje) a tu komp to tylko słowo pisane (brak odpowiednich wejść) zeby zdjecia wstawic poza tym grypa mnie wziela i nie bardzo chce miec zapalenie pluc A co to jest ten manual boost system Po co to ?
Hm... czyli ze co? moge sie pochwalic extra wyposarzeniem ktore nic nie daje ? super ale to nie koniec... jutro obiecuje wstawic kolejne zdjecia czegos w moim R czego nie ma w standarcie a nie wiadomo co to jest ale o tym moje dzieci w nastepnym odcinku
kaciorek1000, na V biegu dochodzi ci cisnienie do 1.3 bara ale przy jakiej przedkości u mnie jest tak ze na 1 dochodzi do 1.4 na dwójce 1.5-1.6bara na trójce trzyma 1.6 bara na czwartym biegu 1.6 bara uzyskuje przy 130km/h a na V biegu zebym miał max cisnienie musze lecieć ok 150km/h wtedy dobija 1.6 bara wiec pytanie czy na V biegu u ciebie kiedy jest 1.3bara to ile masz na liczniku??
FirQ myślę, że ogólnie prezentuje się to u mnie podobnie jak u Ciebie. Raczej jezdze sam a wtedy przy np. 160 raczej nie patrze na wskaźnik 1.3 bara przy ok 130-140
Remi tak stuningowany na maxa.... Mam sportową zapalniczkę, a w bagażniku trampki wożę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum