wygladac bedzie wygladalo brzydko a co do felg...hmmm maja et38 i 7cali szerokosci...ciekawe czy wejda? moze sie okazac, ze kola beda wystawaly poza obrys auta
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wątpię aby wystawały musiało by być jeszcze mniej miejsca niż w 2setce bo tam 7 cali et 35 są równo z błotnikiem wnioskując z fotki zamieszczonej przez jednego usera...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Wątpię aby wystawały musiało by być jeszcze mniej miejsca niż w 2setce bo tam 7 cali et 35 są równo z błotnikiem wnioskując z fotki zamieszczonej przez jednego usera...
zalezy od opon! w R400 et35 +7,5 cala szer na oponie 205 wystaje i to grubo.
W przypadku 7 cali i et 38 wystarczyly by w R400 opony215 by lekko wystawaly...
A jezeli w R600 nie bedzie wystawalo to mozliwe ze przy nurkowaniu zawieszenia kolo zamiast chowac sie pod boczek bedzie ocieralo o niego a wiadomo R600 ma przemiekkie komfortowe zawieszenie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja mam ET35 na 7`` i nic nie wystaje poza obrys. Fakt, że opona w stylu german look. Te mają ET38 więc powinny być nawet schowane w nadkolu. Jedyne zastrzeżenie mam do wyglądu tych felg - nie wiem czy będą one dobrze wyglądać na R600, no ale oczywiście - to tylko moje zdanie
[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 00:14 ]
faecd napisał/a:
a wiadomo R600 ma przemiekkie komfortowe zawieszenie
Nie do końca
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Jeśli przy ET35 sąna równi, tzn, że przy ET38 będą głębiej o 3mm, więc NA PEWNO wystawać nie będą, a o to kolega pytał
faecd napisał/a:
moze masz wybite zawieszenie...kolega ma R600 2.0SDi i jest mieciusio bardzo...
Mam całe nowe zawieszenie robione w lecie, w poprzednim R też było jak nowe, R600 przejeździłem już prawie 6 lat i nawet wybite nie było miękkie, więc może jednak z autem Twojego kolegi coś nie tak Miękko to jest w Lincolnie Town Car, a nie w R600 - nie przesadzajmy - do tego R600 naprawdę dobrze drogi się trzyma.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
co do felg to zauwaz, ze jezeli et35 jest na styk to nawet przy et38 podczas nurkowania przodu dajmy na to guma opony zacznie trzec o metalowa czesc nadkola boczka karoserii:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jeśli mi przy ET35 nie trze, to przy 38 na pewno nie przytrze, bo ta różnica 3mm oznacza, że cała felga chowa się wgłąb nadkola. Większe ET=mniejszy rozstaw kół.
Poza tym zauważ, że koło uginając się pod auto (pod ciężarem) porusza się po łuku chowając pod nadkole (jest mocowane przecież na wahaczu), a nie idzie prosto pionowo w górę w błotnik. Przy ET38 i feldze 7``, a do tego oponach szerokości 195 (jak w aukcji) - koło nie ma prawa przytrzeć
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Widziałem R400 u mnie w Wieluniu na takich wyglądał koszmarnie, podejrzewa, że R600
wypadnie nie lepiej. Oryginalne R pasują do niego jak przysłowiowy bat do du*y:D
witam,podepne sie pod temat
tez teraz szukam czegos fajnego na lato celuje w 16 " zeby profil opony nie byl mniejszy niz 60 bo jednak polskie drogi nie nadaja sie na mniejszy
jakie et i szerokosc powinny byc zeby spokojnie weszly oponki 205/60/16 do roverka 600 oczywiscie
z gory dzieki za odpowiedzi ,bo wyszukiwarka nie zbyt mi pomogla albo slabo szukam
Da radę na mniejszym jeździć
Wcale nie wywala plomb u mnie w R25, a przecież R600 ma bardziej miękkie zawieszenie.
Profil 50 najlepiej, ewentualnie 55.
Krzysi3k5 we wrocławiu jest jeszcze za duzo uliczek z poniemieckiej kostki,wczesniej jezdzilem alfa na sportowym zawieszeniu ,oponkach profil 55 i plomby ledwo sie trzymaja
po wypowiedziach maysona wnioskuje ze takie takie bez problemu by lataly w r600 na wymienionych post wczesniej oponkach??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum