Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214 97r]problem z odpalaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:48
[R214 97r]problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
Shilo 




Dołączyła: 09 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 13:31   [R214 97r]problem z odpalaniem

Szukałam na forum ale nie znalazłam jak dotąd rozwiązania problemu
Mój roverek 200 odpala kiedy chce tzn. po nocy mam problem z odpalaniem, możliwe że jak jest wilgotniej to gorzej, wkładam kluczyk, przekręcam na 2 pozycję, czekam aż zgaśnie pomarańczowa lampka i na 3 czasem odpala po 2-3 sekundach, czasem wcale i nieważne ile razy próbuje, tylko tak jakby coś chciało kręcić(chyba szczotki w rozruszniku)i nic po 3 próbach akumulator jest rozładowany tzn. na 6, kupiłam go w czerwcu i od początku były problemy, wymieniłam już:
-paluszki
-kopułkę
-rozrusznik był w regeneracji
-akumulator wymieniony

byłam na diagnostyce i mam przepływomierz do wymiany i już jestem umówiona, ale i tak nie wiem czy jego wymiana ma wpływ na mój problem z odpalaniem, proszę poradźcie coś, jakieś pomysły? dobrze mi się nim jeździ ale nie mam już do niego nerwów i jedyne o czym myślę to żeby się go pozbyć :wnerw:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 29, 2009 13:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Surwil87 



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 63
Skąd: wschod



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 13:39   

a swiece wymienialas ? bo ja mialem podobnie i wymienilem swiece i przewody i jest wszystko ok ;) najlepiej kup najpierw swiece je wymien a jak dalej nie bedzie dzialac to przewody ;P pozdro
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 14:07   

Sprawdź przewody które idą do świec.
Odkręcasz tą plastikową pokrywkę i bierzesz jakiś rozpylacz, np. pojemnik po płynie do mycia szyb. Chodzi o to aby wodę rozpylało w postaci mgiełki czy czegoś takiego.
Jak już będzie ciemno na dworze, rozpylasz nad przewodami wodę i patrzysz czy Ci przebija prąd przed kable.

U ciebie tyle gorzej że nie chce dobrze silnik odpalić, więc dobrze jak by ktoś go próbował odpalić a ty byś patrzyła czy iskrzy.

W ten sposób można ewentualnie sprawdzić w jakim stanie są jeszcze kable WN.
 
 
 
Shilo 




Dołączyła: 09 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 16:11   

zapomniałam napisać bo byłam już tak zirytowana, że świece i kable są również wymienione
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 17:03   

A jak go troszkę podgazujesz po chwilowym odpaleniu i będziesz leciutko gaz przymała to będzie chodził czy zgaśnie ?
Może problem w przepustnicy także. Gdzieś już widziałem taki problem że był wężyk zatkany w przepustnicy i sam nie mógł utrzymać obrotów więc momentalnie gasł.

Ale może najpierw zmień przepływomierz a jak dalej nie będzie poprawy to się coś dalej pomyśli.
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 17:19   

Shilo napisał/a:
byłam na diagnostyce i mam przepływomierz do wymiany i już jestem umówiona
odmow wizyte
Cytat:
Ale może najpierw zmień przepływomierz
nie da rady

Panie i Panowie ten silniczek nie posiada czegos takiego jak przeplywomierz.
 
 
 
Shilo 




Dołączyła: 09 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław



  Wysłany: Czw Paź 29, 2009 18:28   

ADI-mistrzu napisał/a:
A jak go troszkę podgazujesz po chwilowym odpaleniu i będziesz leciutko gaz przymała to będzie chodził czy zgaśnie.....



jak odpali to nie gaśnie i pali cały dzień, nawet jak go odpalę po paru godzinach np. rano i wieczorem, to nie ma problemu, nie ma problemu z obrotami, nie szarpie, nic z tych rzeczy, jak odpali to pali normalnie, tylko żeby to zrobił :/


Lechos napisał/a:
Panie i Panowie ten silniczek nie posiada czegos takiego jak przeplywomierz


może i masz rację, ale ja mam uszkodzony czujnik temperatury powietrza zasysanego, tylko jak komuś tak mówiłam to patrzyli się na mnie jak na blondynkę i nazywali to przepływomierzem
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 18:34   

Z przepływomierzem wygłupiłem się trochę... ale jest coś takiego jak czujnik temp. powietrza ? W jakim celu miała by być sprawdzana temperatura powietrza dostarczana do silnika ? Przecież i tak z tą informacją raczej nic nie da się zrobić.
 
 
 
Shilo 




Dołączyła: 09 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 18:38   

Nie wiem, ale wiedziałam na wyświetlaczu komputera na diagnostyce taki błąd

podobno ten czujnik ma coś wspólnego z ilością pobieranego paliwa, bo obecnie pali mi ok.9-10 l/100km, ale z drugiej strony mam ciężką nogę :wink:
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:16   

a czy nie masz czasem wrazenia ze jak juz odpali ze nie pali na jeden gar badz tak jakby chwilowo jeden nie domagal????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Shilo 




Dołączyła: 09 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:20   

Vesper416 napisał/a:
a czy nie masz czasem wrażenia ze jak już odpali ze nie pali na jeden gar badz tak jakby chwilowo jeden nie domagał????


nie pali na jeden gar tzn???
jak odpali to chodzi bez problemu
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:23   

heh silnik pracuje troszeczke nie równo a jak sie wsluchasz to slyszysz ze cos w srodku nie rowno stuka...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Shilo 




Dołączyła: 09 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:26   

to nie, pracuje równo, bez żadnego stukotu, jakieś jeszcze pomysły?
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:29   

gdyby nie domagał na jeden gar na pierwszy to na bank silnik by dostawal lewe powietrze prawdopodobnie przez przewod podcisnienia!!!!!!


W Twoim przypadku na 100% masz do wymiany cewkę zapłonową. Jak kupisz nową to od razu dobrze uszczelnij ją jakimś silikonem albo taśmą do uszczelniania aby do zera wyeliminować możliwość dostania się jakiejkolwiek wilgoci do środka!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Shilo 




Dołączyła: 09 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:31   

Czyli tylko wymienić cewkę zapłonową i wszystko powinno być OK? a dlaczego akumulator mi po paru próbach (3-4)odpalenia się rozładowywał? to też wina cewki?
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:34   

Jeśli cewka ma jakieś przebicie lub jest zawilgocona to może być tak że akumulator szybko pada.

Napisz proszę koleżanko jaki akumulator masz dokłądnie marka i ile amper.

A bezpieczniki sprawdziłas wszystkie?????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Shilo 




Dołączyła: 09 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:35   

Właśnie sobie przypomniałam, że raz kumpel jak mi nie palił,sprawdzał zapłon i iskra była, czy to ma znaczenie przy cewce zapłonowej?

[ Dodano: Czw Paź 29, 2009 19:35 ]
aku mam 45ah marki nie pamiętam, za mały? bezpieczników nikt mi nie sprawdzał
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:39   

przy zawilgoconej cewce iskra tez jest a nie musi byc. 45A troche mało zwłaszcza że zima idzie szkoda że nie wiesz jaką ma dokłądnie moc rozruchową!
Ogólnie jesli samochod pare dni postoji pod blokiem nie uzywany to akumulator padnie.

Sprawdz wszystkie bezpieczniki bo moze ktorys spalilo i moze mialas jakas zware i dlatego rowniez moze wyladowuje sie akumulator...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Shilo 




Dołączyła: 09 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:46   

Przed zimą zmienię akumulator na większy, a autem wczoraj przejechałam ponad 300 km więc był w ruchu, po nocy nie odpalił, dziś co prawda zimno, mokro i wilgotnie, ale w krk przy takiej pogodzie mi odpalał, porostu nie widzę reguły kiedy pali a kiedy nie, gorszy niż baba ten mój rowerek

[ Dodano: Czw Paź 29, 2009 19:46 ]
a gdzie te bezpieczniki??
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:49   

najpierw sprawdz kazdy bezpiecznik pod maską silnika a potem te pod kierownicą jak ta bedzie wszystko ok to wtedy zainwestuj w cewke i bedzie palil zawsze! Chyba ze masz problem z rodziny paliwowych.
Wsłuchaj sie czy jak wsiadasz do samochodu czy zawsze jak przekrecisz kluczyk na 2 pozycje czy slyszysz buczenie z tylu samochodu (pompa paliwa) i takie "cyk" z okolicy lewej strony kierownicy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] problem z odpalaniem
Kamilpawlak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Sty 15, 2016 10:13
sknerko
Brak nowych postów [R214] problem z odpalaniem
RoBBoD Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Wto Paź 26, 2010 11:36
RoBBoD
Brak nowych postów [R214] Problem z odpalaniem, pomocy!
strala1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Gru 20, 2010 14:31
strala1
Brak nowych postów [R214]- problem z odpalaniem ( cewka ?)
mario93 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Mar 15, 2012 20:49
slax
Brak nowych postów [R214] problem z odpalaniem na ciepłym silniku
darciu2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Maj 09, 2014 13:52
darciu2



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink