dzieki za informacje;) czyli wynika z tego że moje maty są uszkodzone bo jak szkło zaparuje to nawet po dłuższej jeździe nie odparowują trudno, jutro to sprawdze i coś z tym zrobie, bo to mały problem.
mam nadzieje że będzie hulał, myśle że trafił mi sie fajny egzemplarz
Jeszcze raz dzięki;)
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 06, 2009 18:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mi też niestety poleciało jedno szkło. Kupiłem nowe ale niestety jest gorsze niz oryginał (nie ma aż takiego szerokiego pola widzenia).
Ale i tak bardzo dobre.
Maty za 6 czy 7 zł sztuka i wsio teraz działa
Najgorszy jest demontaż/montaż lusterka. Nie wiem może ja coś źle robie, ale z obu stron szkło wyszło razem z plastikiem i kołkami od sterowania elektrycznego (takie małe plastikowe, rozdwojone zakończone z jednej strony gwintem a z drugiej okrągłą główką) i potem wsadzić te kołki przez gumy był kłopot.
Ponadto tak ciasno to wchodziło że musiałem troche przypiłować plastik bo myślałem że lusterko złamie przy wkładaniu...
Ale sie udało
Ostatnio zmieniony przez sobrus Pią Lis 06, 2009 20:09, w całości zmieniany 2 razy
Właśnie od Michała kupiłem (Moto Mikeza) moje szkła.
Nie są moze tak dobre jak oryginały, ale są niezłe i w sumie moge polecić.
Kontakt bardzo dobry i sympatyczny.
tak to jest... do wkładania tych kołeczków od sterowania przydają się szczypce do pierścieni osadczych (zewnętrznych) najlepiej z okrgłymi ramionami, wtedy rozciąga się szeroko, i jest mniejsze ryzyko przerwania gumek niż przy kanciastych
a przy zakładaniu lusterka, po prostu trzeba dociskać palcem tam gdzie są te kulki i wszystko będzie ok
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
A to ja mam a jeszcze do was pytanie. Bo ja chciałbym zrobić sobie podgrzewane lusterka. Tylko teraz się zastanawiam, bo mam zwykłe ustawiane ręczne nie podrzegewane w modelu 400. I czy jest sens kupować maty i bawić się w to czy może odrazu lepiej kupić używane lusterka elektryczne. Tylko teraz pytanie z czym będzie mniej zabawy i bardziej pewne, że niczego nie popsuje?
Mniej zabawy będzie jeśli dasz samą matę i podepniesz sobie do przełącznika od podgrzewania szyby albo zrobisz oddzielny przełącznik.
Wtedy puścisz po dwa kable do lusterka, a w przypadku wymiany lusterka na elektryczne to masz wiązke kabli, którą musisz potem przeciągnąć przez deske rozdzielczą.
Nie wiem jak wygląda sam montaż maty do szkła więc tutaj się nie wypowiem.
A tak poza tym to czy ktoś się orientuje jakie napięcie jest prowadzone do maty?Nie mam miernika a chce sprawdzić czy napięcie dochodzi do maty po prawej stronie.
Wiem, że mogę przełożyć matę na drugą strone i sprawdzić czy grzeje, ale to zostawiam jako ostateczność-nie chce nic uszkodzić więc szukam łatwiejszej drogi
_________________ Lubisz jeździć?To jeździj, ale rób to tak aby inni też mogli czerpać przyjemność z
jazdy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum