Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 coupe turbo] lekko kopci
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 220 coupe turbo] lekko kopci
Autor Wiadomość
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 00:16   [R 220 coupe turbo] lekko kopci

Problem jest tego rodzaju iż na ciepłym silniku czasami dymi z tłumika.Sprawdzałem winnik w turbinie i niby luzów nie ma.Mechanior powiedział że mogą to być pierscienie( silnik po kapitalce, może w trakcie składania zostały połamane).W to akurat wątpie bo kopcił by cały czas.Ja myślę że to turbina, ale silnik chodzi jak burza, mocy nie stracił, nie ma żadnych problemów tylko ten dymek. Czy ktoś ma jakiś inny pomysł, czy raczej turbo do wymiany?
_________________
desperado67
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 14, 2009 00:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 00:20   

desperado67, a uszczelniacze zaworowe? ubywa sporo oleju?
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 00:27   

Ostatnio sprawdzałem i na 3 tys.km wziął mi około pół litra oleju ale trochę cieknie filtrem bo dupki zle go dokręcili, także myślę że oleju raczej dużo nie bierze.A ty jak myślisz?
_________________
desperado67
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 00:45   

desperado67, filtr mozna dokrecic reka mocno... Ja bym obstawial uszzelniacze jak jest chmura dymu a turbo ni ma luzow...
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 13:30   

Filtr dokręć ściskając starym paskiem rozrządu, a przy wymianie oleju oni sobie już poradzą
z odkręceniem.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 14:05   

desperado67, a przy jakich obrotach Ci dymi? Pytambo jak mi powiesz że przy 6tys i wyżej to powiem Ci że to normalne. Kopci przy niższych czy jak się odkręcisz?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Lis 14, 2009 14:33   

Panowie z Enkhanz nie mogli sobie z tym poradzić? :rotfl:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 22:29   

Zukowaty napisał/a:
desperado67, a przy jakich obrotach Ci dymi? Pytambo jak mi powiesz że przy 6tys i wyżej to powiem Ci że to normalne. Kopci przy niższych czy jak się odkręcisz?

Kopci tylko czasem na wolnych obrotach.Dym jest lekko niebieskawy.
_________________
desperado67
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 14, 2009 22:45   

oj, tuningi za tysiące funciaków się posypały? źle złożony silnik - uszczelniacze zaworowe, rozberać, sprawdzić głowice, przy okazji obadać pierścienie.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 23:09   

Pływak napisał/a:
Panowie z Enkhanz nie mogli sobie z tym poradzić? :rotfl:

OD KIEDY TO ONI ZAJMUJĄ SIĘ NAPRAWĄ SILNIKÓW :?: :shock: :shock: :shock:
Potrzebna mi porada a nie prostackie uwagi.(offtop)
_________________
desperado67
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 14, 2009 23:18   

o lol hahahahahah. Kolego, jak silnik po kapitalce i takie jaja wychodzą to masz fachowców, że ahhh malyna! Źle zrobiona głowica, rozebrać i oddać do dobrego zakładu, jak takiego byka walneli na podstawowej rzeczy, to bym rozberał motor, żeby potem tłoków w misce nie szukać ....
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 23:21   

Markzo napisał/a:
oj, tuningi za tysiące funciaków się posypały? źle złożony silnik - uszczelniacze zaworowe, rozberać, sprawdzić głowice, przy okazji obadać pierścienie.

Gdyby poszły pierścienie spadła by moc i dymiłby cały czas.Silnik chodzi jak żyleta( robie nim ok.300km dziennie).Jeśli to uszczelniacze, to dlaczego dymi tylko na wolnych obrotach i to tylko czasem(przy rozgrzanym silniku).
_________________
desperado67
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 09:41   

guzik prawda :) wystarczy, że puści choćby jeden pierścień olejowy a motor będzie chodził dobrze, ale dymek będzie. Dokładnie taki sam przypadek miał koles w uturbionym focusie i były to uszczelniacze zaworowe :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
paw79 



Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: czaniec



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 15:11   

cześc wszystkim mam problem z rozrządem mechanik muwi ze mam wałki z hondy i nie pasują na znaki co robić??????????????
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 15:18   

poporstu walnąłes głową w klawiature, czy starałeś się cos przekazać? załóż osobny wątek w dziale usterki i porady techniczne, pisz po polsku i uzyj szukajki.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 19:51   

Ale Markzo się rozkręcił :twisted:

Markzo napisał/a:
guzik prawda :) wystarczy, że puści choćby jeden pierścień olejowy a motor będzie chodził dobrze, ale dymek będzie. Dokładnie taki sam przypadek miał koles w uturbionym focusie i były to uszczelniacze zaworowe :)

Tu się zgodzę. Poprzegrzaniu mojej KV6 poszły się gonić pierscienie zgarniające a motor miał powera jak nigdy. Kopcił tylko przy odpowiednim odkręceniu ale za to brał 2l na 100km. Jak widać nie ma reguły a co do kompresji to za to odpowiadają tylko pierścienie kompresyjne a nie olejowe i silnik będzie latał.

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 19:50 ]
desperado67 napisał/a:
Ostatnio sprawdzałem i na 3 tys.km wziął mi około pół litra oleju

Jak dla mnie nie martwił bym sie takim zurzyciem. Jest w normie. Jak Ci będzie brał tyle na 1000 to się zaczniesz marwić a na razie dolejesz 1.5l od wymiany do wymiany czyli jakieś 60zl na dobrym oleju i będziesz jeżdził.

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 19:51 ]
Jeszce jedno pytanie: jaki masz wlany olej?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:40   

desperado67 napisał/a:

OD KIEDY TO ONI ZAJMUJĄ SIĘ NAPRAWĄ SILNIKÓW :?: :shock: :shock: :shock:
Potrzebna mi porada a nie prostackie uwagi.(offtop)


No skoro zrobili cały kapitalny remont z wymianą głowicy i większości podzespołów to chyba mogli by ogarnąć ta usterkę? Prostackie to były Twoje wypowiedzi w pewnym temacie gdzie to się uważałeś za mega fachowca i twierdziłeś, ze silniki T są nie do zajechania, a Twój po super tuningu na 260 KM to już w ogóle nieśmiertelny. Nagle się nagle okazuje, ze coś z nim nie tak... :brawo:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:47   

Chłopcy :wink: :!: Proszę Was grzecznie :evil:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 22:24   

My jesteśmy grzeczni :) tylko ktoś nam wmawia jak to my nic nie wiemy, a nagle jego ah oh ah cudo zrobione przez ah oh bling bling firme zaczyna kopcić...oooo i mamy zonka :rotfl:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 22:34   

No kurde jak bym wiedział że te 2l maja 260KMów to bym się zastanowil czy przez to nie kopcą bo jednak to już bardzo dużo dla takiego małego silniczka nawet z turbo (lata produkcji). Do takich modów to już kute tłoki i korbowody-plus polerka korbowodów. Wzmacniane panewki, inne zawory i twardsze sprężyny na nich. Nie wiem jak to było robione ale inaczej nie widze długiego zycia dla takiego silnika.

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 22:34 ]
Mimo wszystko odpuście sobie osobiste wycieczki (to do wszystkich) bo jakoś kiepsko się to czyta. Kolega prosi oporadę i wypada poradzić.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R 200 Turbo Coupe] Kilka pytań odośnie silnika z Turbo
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Nie Gru 12, 2010 18:19
Pawkaz
Brak nowych postów [R 220 Turbo coupe] Jaka turbina ?
Pyros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Sro Cze 29, 2011 21:07
dobryziom
Brak nowych postów [220 coupe turbo] plyn do wspomagania
Gość Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
21 Pią Maj 18, 2007 21:24
Brt
Brak nowych postów [R 220 turbo coupe] Problem z hamulcami
Pyros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Wrz 12, 2010 11:48
Pyros



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink