Wysłany: Wto Lis 17, 2009 02:44 [R214 1.4Si 96r] gdzie jest czujnik temp-ten od wskazowki ?
Kupilem 3dni temu to auto(1996) i za Chiny nie widze czujnika jednoprzewodowego(a o ile dobrze przeczytalem,taki wlasnie jest za wskazowke w liczniku odpowiedzialny).
Czujnik z brazowa wtyczka jest i dziala.
Ma ktos moze zdjecie spod maski z zaznaczonym czujnikiem temp plynu w silniku?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 02:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hmmm, wiec dupa, bo tam nic takiego nie ma. Mozliwe ,ze to poprzedni wlasciciel uwalil przez przypadek gdy robil z uszczelka pod glowica? nawet kabla luznego nigdzie nie widze
Gdyby sie okazalo, ze faktycznie tam zadnej czujki nie ma i kabel gdzies wsiakl...jest mozliwosc podpiecia sie kabelkiem z licznika np. do sondy istniejacej, czyli brazowej?
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 19:15
kabelek od licznika możesz wyprowadzić ale do brązowego czujnika się nie podpinaj bo zakłócisz pracę ECU - niebieski czujnik to termistor podłączony jednym końcem do licznika a drugim do masy natomiast brązowy ma inną charakterystykę i jest oboma końcami podłączony do kompa sterującego, najlepiej dokupic niebieski czujnik i wkręcić na właściwe miejsce
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No to mi wychodzi na to, ze byc moze ten niebieski czujnik jest wyrwany(zlamany)i tylko gwint w srodku zostal wiec kolanko wyglada na pelne i normalnie zamkniete.
Na logike wiec, wypadaloby kupic cale nowe kolanko i sam niebieski czujnik....zna ktos jego oznaczenie ?(zebym wiedzial o co w sklepie pytac, ew na allegro/ebay poszukac)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 20:35
namiary na czujnik np TUTAJ , co do wymiany trójnika - po jego wymontowaniu z samochodu powinno się udać wykręcić czujnik - może przez rozwiercenie albo w inny sposób - zobaczysz jak wyjmiesz trójnik
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
[ Dodano: Sro Lis 18, 2009 17:17 ]
Hmmm...jeszcze jedno...bo dzis mnie tknelo, ze przeciez, jesli wyciagne kolanko, to mi chlusnie woda, prawda? Czy tez nie chlusnie bo bedzie trzymalo podcisnienie?
Przyznaje, ze nie do konca mi sie widzi spuszczac cala wode z ukladu, napelniac i odpowietrzac...ale jesli trzeba....
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Sro Lis 18, 2009 21:11
no trochę płynu na pewno poleci, po pracy trzeba go uzupełnić i odpowietrzyć układ - powinno wystarczyć pozostawienie na kilka- kilkanaście minut otwartego zbiorniczka wyrównawczego przy pracującym silniku i uzupełnianie płynu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum