Wysłany: Nie Lis 22, 2009 14:28 [R75] Uszczelka pod głowicą
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Szukam dobrego warsztatu w Warszawie. Niekoniecznie serwisu. do wymiany mam uszczelkę pod głowicą, olej, płyn chłodzący no i chyba przydało by się "szlifowanie" głowicy?. Nie wiem co mam zrobić z wentylacją w samochodzie, bo pojawił się dziwny nalot na przedniej szybie (od środka) proszę o pomoc.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 05, 2010 17:34, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 22, 2009 14:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Nie Lis 22, 2009 17:29 [Rowver 75 1.8 '00r]
NEOSSS mimo szczerych chęci nie wiem co mam wizytować, w linku na allegro nie ma żadnych towarów na sprzedaż.
(Użytkownik SaGaNeX (115) nie ma w tej chwili wystawionych przedmiotów)
A weź zagraj tym wszystkim roverkowym towarzyszom na przysłowiowym nosie i napraw sobie ten defekt sam.
Jeśli jest tylko złudna nadzieja, że nikt wcześniej tego silnika nie "otwierał", co jest dość złudne, ale jednak możliwe, to zaoszczędzisz całkiem rozsądne pieniądze i zarazem, naprawisz sobie ten przykry mankament z gwarancją, idącą w lata i resurs rzędu 100 tysięcy km, jeśli nie większy.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Dziękuje wszystkim za pomoc. Samochód mam już w warsztacie... zobaczym za dwa dni co i jak. Koszt naprawy ma wynieść 1200 zł, a może nawet mniej .
p.s rozmawiałem z taki magikami, że szok oscylowali w kwotach 1650 zł do 2400 zł, no a w salonie ok. 4000 zł. Jeden nawet chciał mi zmieniać pasek rozrządu bo według niego to też należy wymienić obligatoryjnie - ha ha ha to nic że wymieniałem rozrząd 2 m-ce temu, masakra.
Jak samochód odbiorę z warsztatu podzielę się wrażeniami, mam nadzieję że się nie rozczaruje...
Jeden nawet chciał mi zmieniać pasek rozrządu bo według niego to też należy wymienić obligatoryjnie - ha ha ha to nic że wymieniałem rozrząd 2 m-ce temu, masakra.
No i miał rację. Jeśłi masz bardzo mało najechane to można go zostawić ale przy każdym zdejmowaniu paska po kilku tys. km zaleca się jego wymianę. Koszt kilkudziesięciu zł a dużżżżżżżżżżżżo spokojniejszy sen. Pochwal się gdzie oddałeś?? Wymiana samej uszczelki (głowica, oba kolektory i kapa nadzaworowa) czy razem z kompletnym rozrządem?
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Pon Lis 23, 2009 19:15, w całości zmieniany 1 raz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum